Меню сайта |
|
|
FAYLLARIN KATALOQU |
|
|
|
Главная » 2011 » Июль » 29 » Ali-Imran
|
(3).Ali-Imran, 200aye
Tercumesi: imranin ailesi
Bagishlayan ve mehriban Allahin adi ile.
1. Elif, Lam, Mim. (Bu herfler Allahla Onun Peygemberi arasinda olan
remzlerdir. Bu kitab hemin bu herflerden teshkil olunmushdur ve hech
kesin onun benzerini getirmek qudreti yoxdur. Bu kitab elifden
(Allahdan) Lam (Cebrail) vasitesi ile Mime (Muhemmede-sellellahu eleyhi
ve alihi ve sellem) telqin olunmushdur. Bu kitabin mohkem ve bu cur
muteshabih (neche cur yozulan, tefsir oluna bilen) ayeleri vardir.)
2. Tek olan Allah ki, Ondan bashqa bir mebud yoxdur! O diri ve oz
zati uzerinde dayanan, (varliq alemini) oz yerinde saxlayan qudret
sahibi ve ebedidir.
3. ozunden qabaqkilari (peygemberleri, sherietleri ve semavi
kitablari) tesdiq eden bu kitabi haqq olaraq (ve ali ve eqlani bir
meqsedle) sene tedricen nazil etdi. Tovrat ve Incili (onlarin her birini
ise) birdefelik ve mecmu halinda nazil etdi,
4. bundan once, insanlari hidayet etmek uchun! Ve Furqani (haqq ile
batili bir-birinden ayiran diger sema kitablarini) nazil etdi.
shubhesiz, Allahin aye ve nishanelerini inkar edenler uchun shiddetli
bir ezab vardir. Allah qudretli ve intiqam sahibidir.
5. shubhesiz, yerde ve goyde olanlardan hech bir shey (o cumleden sizin iman ve kufrunuz) Allaha gizli deyildir.
6. Sizi (analarin) ushaqliqlar(in)da istediyi shekile salan Odur.
Ondan bashqa bir tanri yoxdur, yenilmez qudretli ve (vucuda getirme ve
yol gostermede) mohkem yaradilish sahibidir.
7. Bu kitabi sene nazil eden Odur. Onun (kitabin) bir hissesi
kelmeleri ashkar (ve menasi aydin) olan ''mohkem'' ayelerdir ki, onlar
kitabin esasi ve anasidirlar (bashqa ayelerde olan qaranliq meqamlar
onlarin vasitesi ile aradan qaldirilir). Diger bir hissesi
''muteshabih'' (bir neche menasi olan) ayelerdir (ve onlarin menasi
mezmununun genishliyi, mefhumunun derinliyi ve ondan nezerde tutulan
meqsedlerin choxlugu sebebinden ilk nezerde aydin deyildir ve onlar
''mohkem'' ayelerin ve saglam aglin komeyi ile tefsir olunmalidirlar).
Amma qelblerinde (haqdan) donukluk olan kesler, fitnekarliq ve tevil
etmek (duzgun olmayan mena vermek) uchun bu kitabin muteshabihine tabe
olarlar. Halbuki, onun te'vilini (ve heqiqi menasinin ne oldugunu)
Allahdan bashqa hech kes bilmir. Elmde quvvetli olanlar (ise) deyerler:
''Biz (mohkem ve muteshabih olmasindan ve bizim menasini bilib
bilmemeyimizden asili olmayaraq) ona iman getirdik, (onun) hamisi bizim
Rebbimiz terefindendir''. (Bunu) saglam agil sahiblerinden bashqa hech
kes basha dushmez.
8. (Onlar deyerler:) ''Ey Rebbimiz, bizi dogru yola yoneltdikden
sonra qelblerimizi azdirma ve bize oz terefinden bir rehmet bexsh et,
chunki, chox-chox bagishlayan Sensen!''
9. ''Ey Rebbimiz, heqiqeten Sen, baresinde hech bir shekk-shubhe
olmayan gunde insanlari bir yere toplayansan. Heqiqeten, Allah vedine
xilaf chixmaz.''
10. Heqiqeten, kafirlerin ne mallari ve ne de ovladlari onlardan
Allah(in ezabin)dan olan hech bir sheyi esla uzaqlashdirmayacaqdir.
Onlardir (Cehennem) odun(un) yanacaqlari!
11. (Onlarin adeti) fironchularin ve onlardan qabaqkilarin adeti
kimi(dir) ki, Bizim ayelerimizi ve nishanelerimizi tekzib etdiler ve
Allah da onlari gunahlarina gore cezalandirdi. Allah shiddetli
cezalandirandir.
12. Kafirlere de: ''Tezlikle (Islama) meglub olacaqsiniz ve
(axiretde ozunuzun perakende qebirlerinizden) Cehenneme dogru
toplanacaqsiniz''. Ora qalmaq uchun chox pis yerdir.
13. Heqiqeten, sizin uchun (Bedr doyushunde) bir-birleri ile
qarshilashan iki destede (Allahin qudreti ve tovhidine dair) nishane var
idi. Bir deste Allah yolunda doyushurdu ve diger bir deste kafir idi
ki, muselmanlari oz gozleri ile ozlerinden iki qat artiq gorurduler (ve
ele buna gore de meglub oldular). Allah istediyini oz komeyi ile
quvvetlendirir. elbette, bunda (bu ishde) besiret sahibleri uchun bir
ibret vardir.
14. Qadinlar ve ovladlar, qizil ve gumush kimi toplanilan choxlu
mallar, nishan qoyulmush atlar, dordayaqlilar ve ekin yerleri kimi
istenilen ve arzu edilen sheylerin (dunya mallarinin) mehebbeti insanlar
uchun zinetlendirilmishdir. Halbuki, bunlar dunya heyatindan
faydalanmaq vasitesidir. Gozel qayidish yeri ise Allahin yanindadir.
15. De: ''Size bunlardan da xeyirlisini xeber verimmi? Teqvalilar
uchun Rebbi yaninda (evlerinin ve agaclarinin) altindan chaylar axan
cennetler vardir ki, orada ebedidirler. Hemchinin (orada cismi ve ruhi
chirkinliklerden) pak olan zovceler ve Allah terefinden raziliq vardir.
Allah oz bendelerini gorendir''.
16. ''Ey Rebbimiz, heqiqeten biz iman getirdik, bele ise gunahlarimizi bagishla ve bizi odun ezabindan qoru'' deyen kesler
17. hemin sebrliler, etiqad, danishiq ve emelde duz olanlar, itaet
edenler, (mallarini) Allah yolunda xercleyenler ve seherler bagishlanma
dileyenlerdirler.
18. Allah (ezelden oz elmi ile, dunyani yaratdiqdan sonra oz
yaradilish qudreti ile ve daha sonra peygemberlerin, agilin ve semavi
kitablarin dili ile) edalete esaslanaraq (ve ishlerini edalet uzerinde
mohkemlendirerek) Ondan bashqa bir mebudun olmamasina shehadet verdi.
Hemchinin melekler ve elm sahibleri (de shehadet verdiler). (Beli) Ondan
bashqa bir mebud yoxdur. Yenilmez qudret ve (xilqet ve sherietde)
mohkem yaradilish sahibidir.
19. shubhesiz (peygemberlerin getirdikleri ve sheriet sheklinde
besheriyyete teqdim etdikleri heqiqi) din Allah yaninda hemin Islamdir.
(Yehudi ve xachperestler kimi) (sema) kitab(i) verilmish kesler yalniz,
onlara (ishin heqiqeti baresinde) elm geldikden sonra, (ozu de) hesed ve
tekebbur ucbatindan (oz dinlerinde) ixtilafa dushduler. Kim Allahin
ayelerine kafir olsa, (bilsin ki,) Allah tez hesab chekendir.
20. Odur ki, eger seninle mubahise ederek hocetleshseler de: ''Men
vucudumu Allaha teslim etmishem ve hemchinin, mene tabe olanlar (da
ozlerini teslim edibler)!'' Ve (semavi) kitab verilmish keslere ve
savadsizlara (kitabsiz mushriklere) de: ''Islami qebul etmisiniz?''
Belelikle, eger Islami qebul etseler mutleq hidayet olunublar ve eger
arxa chevirseler, onda senin vezifen (oz vaxti olan vurushma ve ya
Allaha aid olan cezalandirma deyil) yalniz (peygemberliyi ve ondan dogan
vezifeleri) chatdirmaqdir. Allah oz bendelerini gorendir.
21. Heqiqeten, Allahin ayelerini inkar edenleri, peygemberleri nahaq
yere oldurenleri ve camaat icherisinden edalete devet edenleri qetle
yetirenleri agrili bir ezabla mujdele.
22. Onlar (xeyir) emelleri dunyada ve axiretde pucha chixmish ve
hech olmush keslerdir (onlarin xeyir emellerinin dunyada yaxshi bir izi,
axiretde de savabi yoxdur). Onlarin (axiretde shefaet edecek) bir komek
edenleri de olmayacaqdir.
23. (Semavi) kitabdan (Tovrat ve Incilden) bir pay verilmish
shexsleri gormedinmi ki, aralarinda (Hezret Muhemmedin-sellellahu eleyhi
ve alihi ve sellem-peygemberliyi, yaxud ''dashqalaq'' hokmu baresinde)
hokm chixarmaq uchun Allahin kitabina (Qur`ana ve ya Tovrata) devet
olunurlar, sonra onlarin bir qismi (haqdan) uz dondermek olan adetleri
uzre uz chevirirler?!
24. Bu onlarin ''(axiretde Cehennem) od(u) bize bir neche gunden
artiq esla deymez'' demelerine goredir. (Onlarin yehudilerin cehennemde
babalarinin buzova sitayish etdikleri gunlerin sayi qeder qalacagi
baresinde) uydurduqlari iftira onlari dinlerinde aldatmishdir.
25. Bele ise, baresinde hech bir shekk-shubhe olmayan bir gunde
onlari topladigimiz ve her kese kesb etdiyinin evezi (ve ya emelin
zahiri tecessumu) tam ve kamil shekilde - onlara zulm olunmadan,
mukafatlarindan kesilmeden ve cezalari artirilmadan verilen zaman
hallari nece olacaq?. 26. De: ''Allahim! Ey her bir mulkun heqiqi sahibi! Ey butun hokumetler
uzerinde mutleq hakim! Istediyin kese hokmdarliq verir ve istediyin
kesden hokmdarligi alirsan, istediyine izzet verir ve istediyini xar
edirsen! Xeyir(in heqiqeti) Senin elindedir. Dogrudan da Sen her bir
sheye qadirsen''.
27. ''Geceni gunduze ve gunduzu geceye qatirsan (qishin evvelinden
yayin evveline kimi gecenin bir hissesini tedricen gunduze daxil edir ve
yayin evvelinden qishin evveline kimi hemin miqdari geceye daxil
edirsen) ve oluden diri ve diriden olu chixarirsan (cansiz tebietden
bitki, nutfeden heyvan, kafirden momin ve ya eksine mominden kafir
chixarirsan). Ve istediyine hesabsiz (saysiz miqdarda, layiq olmasa bele
ve evezsiz olaraq) ruzi verirsen''.
28. Mominler mominlerin yerine kafirleri dost, komekchi ve bashchi
goturmemelidirler. Her kim bele etse - onlardan bir nov teqiyye
etmeyiniz istisna olmaqla - (onun) Allahla hech bir elaqesi yoxdur.
Allah sizi ozunden (ezabindan) chekindirir. (Butun canlilarin)
qayidish(i) Allaha terefdir.
29. De: ''eger sinelerinizde olani (fikir ve qelbinizden
kechirdiklerinizi, eqidelerinizi, hallarinizi ve adetlerinizi)
gizletseniz, yaxud (dil ve emelle) ashkar etseniz, Allah onu bilir.
Hemchinin goylerde olani da, yerde olani da bilir ve Allah her bir sheye
qadirdir''.
30. Her bir kes (dunyada) yerine yetirdiyi xeyir ve etdiyi pis
emelleri hazir goreceyi (hemin emellerin eynile Qiyamete uygun shekilde
mucessem olunacagi) gun arzu edecek ki, kash onunla pis emelleri
arasinda uzun bir zaman fasilesi olaydi (Qiyamet texire dusheydi). Allah
sizi ozunden (oz ezabindan) chekindirir. Allah oz bendelerine
shefqetlidir.
31. De: ''eger Allahi sevirsinizse, onda mene tabe olun ki, Allah da
sizi sevsin ve gunahlarinizi bagishlasin. Allah chox bagishlayan ve
mehribandir''.
32. De: ''Allaha ve Onun peygemberine itaet edin''. Belelikle, eger
arxa chevirseler, onda (bilsinler ki,) heqiqeten Allah kafirleri sevmir.
33. Heqiqeten Allah Ademi, Nuhu, Ibrahimin ailesini ve Imranin ailesini (oz zamanlarindaki) butun alemdekilerden ustun etdi.
34. Bezisi diger bezisinin neslinden olan ovladlardirlar (feziletler
ve ustunlukler baximindan hamisi birdirler). Allah eshiden ve bilendir.
35. (Yada sal) o zaman(i) ki, Imranin zovcesi dedi: ''Ey Rebbim, men
Sene nezr etmishem ki, betnimde olan azad olsun (her bir
meshguliyyetden azad olaraq Beytul-Muqeddesde xidmet etmeye mexsus
olsun). Odur ki, menden qebul et. chunki Sen eshiden ve bilensen!
(Beytul-Muqeddesin xidmetchisi oglan olmali idi. Imranin zovcesi de
betnindekinin oglan olmasini guman edirdi.)
36. Belelikle ele ki, onu dunyaya getirdi, dedi: ''Ey Rebbim, men
onu qiz dogdum.'' Allah onun ne dogdugunu yaxshi bilirdi ve (onun
nezerde tutdugu) o oglan (fezilet baximindan) bu qiz kimi deyil. ''Ve
men onun adini Meryem qoydum. elbette, men onu ve onun ovladini
qovulmush sheytandan (sheytanin sherinden) Sene tapshiriram.''
37. Belelikle, Rebbi onu gozel (shekilde) qebul etdi ve bir yaxshi
terzde yetishdirdi ve onun (terbiyesinin) mesuliyyetini (xalasinin eri)
Zekeriyyaya tapshirdi. Zekeriyya her defe mehraba onun yanina daxil
olanda, onun yaninda (bashqa movsumlere aid) ruzi gorurdi. (Bir gun)
dedi: ''Ey Meryem, sene bu ruzi haradandir?'' Dedi: ''O, Allah
terefindendir, chunki Allah istediyine hesabsiz ruzi verir''.
38. Zekeriyya hemin vaxt, orada oz Rebbini chagirdi ve dedi: '' Ey
Rebbim, oz terefinden mene pak olan bir ovlad eta et ki, heqiqeten Sen,
duani eshidensen''.
39. Belelikle, melekler onu oz mehrabinda namaz ve dua uchun durdugu
halda seslediler ki: ''Allah seni Yehya (adli bir ovlad) ile mujdeleyir
ki, o, Allah terefinden olan kelmeni (Isani) tesdiq eden, (oz qovmunun)
boyuk ve rehber(i), (butun batil ishlerden) chekinen ve leyaqetlilerin
neslinden olan bir peygemberdir''.
40. (Zekeriyya) dedi: ''Ey Rebbim, qocaligin (gelib) mene chatdigi
ve zovcemin qisir oldugu halda menim nece oglum ola biler?!'' Dedi:
''Eledir, (amma) Allah istediyini edir.''
41. Dedi: ''Ey Rebbim, (bu mujdenin sheytanin vesvesesi deyil, Senin
terefinden olmasini ve ya zovcemin hamile oldugunu bilmeyim uchun) mene
bir nishane mueyyenleshdir.'' Dedi: ''Senin nishanen budur ki, uch gun
camaatla yalniz remz ve ishare ile danisha bileceksen. Ve oz Rebbini
chox zikr et, axsham ve seher chagi pak sifetlerle medh ederek muqeddes
bil!''
42. Ve (yada sal) o zaman(i) ki, melekler dediler: ''Ey Meryem,
heqiqeten Allah seni sechib, paklashdirib ve (Beytul-Muqeddesde xidmet
etmek, ruzinin semadan gelmesi, melek ile sohbet etmek ve dunyaya atasiz
ovlad getirmek sherefine nail oldugun uchun oz esrinde) alemdeki butun
qadinlardan ustun edib.
43. ''Ey Meryem, oz Rebbine tevazokarliq et (namaz qil ve butun
emelleri yalniz Ona gore yerine yetir), secde et ve ruku edenlerle birge
ruku et (namaz qilanlarla birge namaz qil).
44. Bu (hekayetler), qeyb xeberlerindendir ki, onu sene vehy edirik.
(Yoxsa ki) sen onlarin Meryemi kimin himayeye goturmesi uchun
qelemlerini (pushk meqsedi ile suya) atdiqlari zaman onlarin yaninda
deyildin. Hemchinin, onlar bir-birleri ile (Meryemi saxlamaq uchun)
mubahise ve dava-dalash etdikleri zaman (da sen) onlarin yaninda
deyildin.
45. (Yada sal) o zaman(i) ki, melekler dediler: ''Ey Meryem,
heqiqeten, Allah sene oz terefinden, adi Meryem oglu Isa Mesih olan bir
kelme (Onun ''ol'' demeyi ile betnde yaranan bir ovlad) ile mujde verir
ki, o, dunya ve axiretde celal ve ehtiram sahibi ve (Allah dergahina)
yaxinlardandir''.
46. ''Insanlarla beshikde (mocuze ile) ve yasha dolduqda (vehy esasinda) danishacaq ve (o) salehlerdendir.''
47. (Meryem) dedi: ''Ey Rebbim, mene hech bir besherin toxunmadigi
halda menim nece ovladim ola biler?!'' Dedi: ''Eledir. Allah istediyini
yaradir, bir sheyin olmasini qeti shekilde isteyende ona yalniz ''ol''
deyir, belelikle (de hemin shey) derhal olur''.
48. Ve ona (butun peygemberlerin semavi) kitab(larini), sheriet hokmleri ve eqli elmleri, hemchinin Tovrat ve Incili oyredecek.
49. Ve bir peygember olaraq Israil ovladlarina (gonderecek ve o,
onlara deyecek) ki: ''Men size Rebbiniz terefinden bir nishane
getirmishem; men sizin uchun gilden qush suretinde bir shey duzelder,
sonra ona ufurerem, Allahin izni ile qush olar; Allahin izni ile
anadangelme koru ve cuzami sagaldar, oluleri dirilderem ve size
evlerinizde yediyiniz ve yigib saxladiginiz sheylerden xeber vererem.
Heqiqeten eger momin olsaniz sizin uchun bunda (Allahin tovhidine, elm
ve qudretine, elece de menim peygemberliyime delalet eden) nishane
vardir.''
50. ''ozumden evvelki Tovrati tesdiq edirem ve size haram olmush
sheylerin bezisini (shenbe gunu baliq ovlamagi, deve etini,
dordayaqlilarin bedenlerinin yagini) halal etmek uchun (gelmishem). Ve
sizin uchun Rebbiniz terefinden (oz peygemberliyime dair) nishane
getirmishem. Odur ki, Allahdan qorxun ve mene itaet edin''.
51. ''shubhesiz, Allah menim Rebbim ve sizin Rebbinizdir. Buna gore de Ona ibadet edin. Budur dogru yol!''
52. Belelikle, ele ki, Isa onlardan kufr hiss etdi (onlarin
hamisinin iman getirmeyeceyini bildi, din uchun bir merkez
mueyyenleshdirmek ve onun sutunlarini, qoruyucularini mohkemlendirmek
meqsedi ile) dedi: ''Kimlerdir Allaha dogru (hereketde) menim
komekchilerim?'' Hevariler (onun ag geyimli ve nurani qelbli xas
dostlari) dediler: ''Biz Allahin komekchileriyik; Allaha iman getirdik
ve shehadet ver ki, biz teslim olanlariq.''
53. ''Ey Rebbimiz, nazil etdiyine iman getirdik ve bu Peygemberine
tabe olduq. Odur ki, bizi(m adimizi dunyada tovhidin ve eqidenin
esaslarina, axiretde ise peygemberlerin risaleti chatdirmalarina) shahid
olanlarin zumresinde yaz''.
54. Ve onlar (Beni-Israil kafirleri Isani oldurmek ve onun dinini
mehv etmek uchun) hiyle ishletdiler ve Allah da onlarin hiylelerinin
cavabini verdi. Allah hiyleye cavab verenlerin en yaxshisidir. (Isa
eleyhisselamin qetl planini cizani onun, yeni hezret Isanin suretine
saldi ve dostlari Isanin evezine onu dara chekdiler. Ve Allah sonra
Isanin dinine revac verdi.)
55. (Yada sal) o zaman(i) ki, Allah dedi: ''Ey Isa, heqiqeten, Men
seni (camaatin arasindan) goturecek, ozume teref qaldiracaq, kufr eden
keslerden (onlarin cemiyyetlerinin chirkinliklerinden) paklashdiracaq ve
Qiyamete kimi sene tabe olanlari (son ilahi islahatchinin zuhurunadek
xristianlari, ondan sonra ise muselmanlari) kafirlerden (yehudilerden)
ustun edeceyem. Sonra ise sizin qayidishiniz (axiretde) Mene terefdir.
Belelikle, sizin aranizda haqqinda ixtilafda oldugunuz shey baresinde
hokm chixaracagam.''
56. ''Kafirlere geldikde ise onlara dunyada ve axiretde shiddetli ezab vereceyem ve onlarin hech bir komekchisi olmayacaqdir.''
57. ''Iman getirib yaxshi ishler gorenlere geldikde ise, (Allah)
onlarin mukafatlarini kamil shekilde verecekdir. Allah zalimlari
sevmir.''
58. Sene oxudugumuz bu (hekayet), (senin peygemberliyinin
dogruluguna delalet eden) nishane ve ayelerden, hemchinin bu yada salan
ve hikmetli kitabdandir.
59. Heqiqeten, Allah yaninda Isanin hekayeti, (yaradilishinin
neceliyi baximindan) Ademin hekayeti kimidir. Allah onu torpaqdan
yaratdi, sonra ona ''(canli insan) ol!'' dedi, o da oldu. (Sanki sen
onun olmasini gorurdun. elbette Ademin cussesi cholde, Isaninki ise ana
betninde yaradildi ve onlarin her ikisi Allahin ezeli emri ile, atasiz
insan oldular. eger bele bir ish allahliga delalet edirse, onda gerek
onlarin her ikisi allah olsunlar.)
60. (Bu metleb) senin Rebbin terefinden olan sabit bir heqiqetdir. Odur ki, esla shubhe edenlerden olma!
61. Buna gore de sene elm geldikden sonra, onun baresinde (Isa
Mesih-eleyhisselam haqqinda) seninle mubahise eden (hocetleshen) kese
de: ''Gelin biz oz ogullarimizi, siz oz ogullarinizi, biz oz
qadinlarimizi, siz oz qadinlarinizi, biz ozumuzu, siz de ozunuzu (bizim
canimiz kimi olan kesleri) chagiraq, sonra bir-birimize nifrin edek,
belelikle Allahin lenetini yalanchilara yagdiraq. (Peygember bu hadisede
imam Hesenle Imam Huseyni ogullari, Fatimeni qadin ve elini cani kimi
''mubahile''ye, yeni ayede ishare olunan qarshiliqli nifrin etme
merasimine apardi ve kafirler teslim oldular.)
62. shubhesiz, (Hezret Mesihin) haqq olan hekayet(i) budur. Allahdan
bashqa bir mebud yoxdur ve elbette ki, Allahdir yenilmez qudret ve
hikmet sahibi!
63. Buna gore de eger uz donderseler, shubhesiz, Allah fesad toredenleri (onlarin halini) bilendir.
64. De: ''Ey kitab ehli, gelin bizimle sizin aranizda bir olan kelme
(baresinde peygemberlerin ve semavi kitablarin yekdil olduqlari soz)
etrafinda toplanaq (ve o budur ki): Allahdan bashqasina ibadet etmeyek,
hech bir sheyi Ona sherik qoshmayaq ve bezilerimiz Allahin yerine
bezilerimizi tanrilar qebul etmesin. Belelikle, eger (bu teklifden) uz
donderseler deyin: ''shahid olun ki, heqiqeten, biz muselmanlariq.''
65. Ey kitab ehli, ne uchun Ibrahim baresinde mubahise edirsiniz?
(Sizlerden her biriniz deyir ki, o bizim dinimizde olub) halbuki Tovrat
da, Incil de yalniz ondan sonra nazil olmushdur! Hech dushunmursunuz?!
66. Budur, siz ki, (hele) elminiz olan shey baresinde bir-birinizle
mubahise edirdiniz (meselen yehudiler xristianlarla Isanin Allah
olmamasi ve ''uch uqnuma'' nezeriyyesinin puch olmasi baresinde,
hemchinin xristianlarin yehudilerle Isanin peygemberliye gonderilmesi ve
peygemberliyi baresinde mubahise edirdiler), bes ne uchun bir-birinizle
(Ibrahimin yehudi, yaxud xristian olmasi kimi) elminiz olmayan shey
baresinde mubahise edirsiniz?! Allah bilir, siz ise bilmirsiniz.
67. Ibrahim ne yehudi idi, ne de xristian, lakin Allaha teslim olan haqperest idi. Hemchinin, mushriklerden (de) deyildi.
68. elbette insanlarin (sherietin esaslari ve qollari baximindan)
Ibrahime en yaxini (onun sherietinin hakim oldugu zamanda) ona tabe
olanlar ve hemchinin, bu Peygember (Muhemmed-sellellahu eleyhi ve alihi
ve sellem) ve (ona) iman getiren keslerdir. Allah mominlerin yardimchisi
ve bashchisidir.
69. Kitab ehlinin bir destesi sizi azdirmaq isteyir, halbuki onlar
ozlerinden bashqa hech kimi azdirmirlar ve (bunu) derk (de) etmirler
(chunki, bu qelbi ve ya emeli isteyin gunahi onlarin ozlerini
yaxalayacaqdir).
70. Ey kitab ehli, ne uchun Allahin (Tovrat ve Incilde
Muhemmed-sellellahu eleyhi ve alihi ve sellem-baresinde olan) ayelerine
kafir olursunuz, halbuki, ozunuz shahidsiniz (bilirsiniz ki, hemin
ayeler Allah terefindendir)?!
71. Ey kitab ehli, ne uchun (heqiqetin ne oldugunu) bile-bile haqqi
batile qatishdiraraq onu shubheli hala salir ve haqqi gizledirsiniz
(heqiqetin gizlin qalmasi uchun Tovrat ve Incilin ayelerini tehrif
ederek onlara daxil edirsiniz)?!
72. Ve kitab ehlinin bir destesi (onlarin alimleri, oz
ardicillarina) dediler: ''Iman getirenlere nazil olan sheylere (Qur`an
ayelerine) gunun evvelinde iman getirin, axirinda ona kafir olun, belke
(oz dinlerinden) qayidalar (chunki onlar sizi dinden agah ve xeberdar
adamlar kimi taniyirlar ve sizin tereddud etmeyinizle onlar da tereddud
edecek, shekk-shubheye dushecekler).''
73. (Hemchinin dediler): ''Ve sizin dininize tabe olandan bashqasina
inanmayin (heqiqeti achib demeyin) - de: ''elbette hidayet, Allahin
hidayetidir'' - ki, mebade size verilen(in) kimese veril(me)sin(in
mumkunluyu melum olsun) ve yaxud onlar Rebbinizin yaninda sizinle
mubahise etsinler (ede bilsinler. Bir sozle, muselmanlarin da sizin kimi
qible, din ve haqq olan kitaba malik olmalarini ve Qiyametde sizinle
mubahise edeceklerini etiraf etmeyin).'' De: ''Fezilet ve rehmet Allahin
elindedir, onu istediyine verir (ve sizin hiyleleriniz Allahin hidayet
etdiyi shexsin imanina mane ola bilmez). Allah (zat ve sifet baximindan)
genish ve (her sheyi) bilendir.''
74. Istediyi kesi oz rehmetine mexsus eder. Allah boyuk eta ve bexshish sahibidir.
75. Kitab ehlinden elesi var ki, eger ona choxlu mali emanet
tapshirsan, onu sene qaytarar. Hemchinin onlardan elesi (de) vardir ki,
eger ona birce dinari tapshirsan, daim bashi ustunde dayanmayinca (ve oz
malini ondan teleb etmeyince), onu sene qaytarmaz! Bu onlarin
''savadsizlarin (yehudi olmayanlarin) bize bir yolu (bizden bir shey
teleb etmek huquqlari) yoxdur'' demelerine (bu eqidede olmalarina)
goredir. Onlar (oz sozlerinin puch olmasini) bile-bile Allaha yalan
nisbet verirler.
76. Xeyr, (muselmanlarin sizin uzerinizde haqlari var, chunki) kim
oz(unun dine sadiq qalmaq baresindeki) ehdine vefa etse ve teqvali olsa,
shubhesiz, Allah da teqvalilari sevir (ve Allahin dostunun bashqalari
uzerinde haqqi vardir).
77. Heqiqeten, oz ehd-peymanlari ve andlari(ni - dini qebul etmek
baresinde olan ehd-peymanlarini ve haqqa komek uchun olan andlarini
pozmaq) muqabilinde ucuz bir qazanc (vezife ve mal) elde eden keslerin
axiretde bir paylari yoxdur. Hemchinin Allah onlarla danishmayacaq,
Qiyamet gunu onlara (rehmet) nezer(i) salmayacaq, onlari
paklashdirmayacaq ve onlar uchun agrili bir ezab olacaqdir.
78. Ve elbette, onlardan (yehudilerden) ele bir deste vardir ki,
kitabi (tehrif olunmush Tovrati) oxuyarken sizin onun semavi kitabdan
olmasini guman etmeyiniz uchun oz dillerini (meharetle) bukurler,
halbuki o, semavi kitabdan deyildir. Ve o, Allah terefinden olmadigi
halda deyirler: ''O, Allah terefindendir''. Bilerekden Allaha yalan
nisbet verirler.
79. Hech bir beshere yarashmaz ve mumkun deyil ki, Allah ona
(semavi) kitab ve hikmet, yaxud mutleq hokm etmek selahiyyeti ve
peygemberlik versin, sonra o, insanlara ''Allahin yerine menim qullarim
olun!'' desin. Ve lakin (ona bele demek yarashar ki): ''kitabin
muellimleri oldugunuz ve onu yaxshica oyrenerek oxudugunuz uchun
Allahperest, dinin terbiye etdiyi ve din alimleri olun.''
80. Hemchinin size melekleri ve peygemberleri ozunuze Rebb goturmeyi
emr etmesi yarashmaz. Meger (hansisa bir peygember) siz haqqa teslim
olduqdan sonra size kafir olmagi emr eder?!
81. Ve (yada salin) o zaman(i) ki, Allah peygemberlerin (her
birinden ve onlarin ummetlerinden) ehd-peyman aldi ki, size kitab ve
hikmet verdiyim zaman, sonradan (gelecekde) size sizinle olani
tesdiqleyen bir peygember gelse, ona mutleq iman getirin ve komek edin.
(Allah sonra) buyurdu: ''Tesdiq etdinizmi ve bu (mesele) barede Menim
tekid olunmush ehd-peymanimi qebul etdinizmi?'' Dediler: ''Tesdiq
etdik.'' Buyurdu: ''Bele ise, (bu ehd-peyman mubadilesine) shahid olun
ve Men de sizinle birge shahidlerdenem.''
82. Buna gore de kim bundan (bu ehd-peymandan) sonra uz donderse, mehz onlar itaetsizdirler!
83. Yoxsa onlar Allahin dininden bashqasini axtarirlar? Halbuki,
goylerde ve yerde olan her bir kes ister-istemez (fitri olaraq) Onun
qarshisinda teslimdir. (Buna gore de, ixtiyari teslimchilik olan din de
Ona mexsus olmalidir.) Hami Ona teref qaytarilacaqdir.
84. De: ''Biz Allaha, bize nazil olana, hemchinin Ibrahime, Ismaile,
Ishaqa, Yequba ve esbata (Yequbun neslinden olan peygemberlere) nazil
olana, elece de Musaya, Isaya ve (diger) peygemberlere, onlarin Rebbi
terefinden verilene iman getirdik (ve onlarin peygemberliklerine ve bir
Allah terefinden gonderilmelerine etiqad baximindan) onlarin hech
birisinin arasinda ferq qoymuruq ve biz yalniz Ona teslimik''.
85. Kim Islamdan bashqa bir din axtarishinda olsa, esla ondan qebul olunmayacaqdir ve o, axiretde ziyana dushenlerdendir.
86. Iman getirerek elchimizin haqq olmasina shehadet verdikden ve ashkar
deliller geldikden sonra kafir olan desteni Allah nece hidayet etsin?!
(Kitab ehlinin bezisi Islam peygemberinin peygemberliye gonderilmesinden
qabaq oz kitablarina esasen iman sahibi idiler. Onun gonderilmesinden
sonra ise Islamdan donen murtedler kimi inkar etdiler.) Allah zalim
desteni hidayet etmez.
87. Onlarin cezasi Allahin, meleklerin ve butun insanlarin lenetinin onlara olmasidir.
88. O lenetde hemishelikdirler. Onlarin ezabi
yungulleshdirilmeyecek, onlara (rehmet ve ehsan) nezer(i) salinmayacaq
ve qerara alinmish ezablarinin texire dushmesi uchun onlara mohlet
verilmeyecekdir.
89. Ondan sonra tovbe eden ve leyaqet taparaq oz ishlerini islah
etmeye bashlayan kesler istisna olmaqla! Allah chox bagishlayan ve
mehribandir.
90. Heqiqeten imanlarindan sonra kafir olan, sonra oz kufrlerini
artiran keslerin tovbeleri esla qebul olunmaz. (chunki onlarin tovbesi
ya nifaq uzundendir, ya da ki, olumu mushahide eden zamandir.) Onlardir
dogru yoldan azanlar.
91. Heqiqeten kafir olub kufr halinda (kafir olaraq) olmush keslerin
hech birinden oz canlarinin qurtulmasi uchun hetta yer uzunun tutumu
qeder qizil verseler bele qebul olunmayacaqdir. Onlar uchun agrili bir
ezab vardir ve onlara bir komek eden (de) olmayacaqdir.
92. Sevdiyiniz sheylerden (Allah yolunda) xerclemeyince esla (kamil)
yaxshiliga nail ola bilmezsiniz. Allah shubhesiz ki, (Onun yolunda)
xerclediyiniz her sheyi bilendir.
93. Tovrat nazil olmamishdan qabaq Israilin (Yequbun xesteliye ve ya
etdiyi nezre gore) ozune haram etdiyi sheylerden (deve eti ve sudunden)
bashqa butun yemekler Israil ovladlarina halal idi. (Demeli pak olan
sheylerden bezilerinin Tovratda haram edilmesinin sebebi onlarin
kechmish sherietden qalmalari deyil, Israil ovladlarinin gunahlaridir.)
De: ''eger dogru deyirsinizse (bele deyilse) onda Tovrati getirin ve onu
oxuyun (ki, Tovratda haram edilen yemeklerin ceza xarakterli hokmler
olmasi subuta yetsin).''
94. Buna gore de kim bundan sonra Allaha yalan nisbet verse (ve
Tovratin haram etdiyi sheylerin kechmish sherietden qalmasini dese),
mehz onlardir zalimlar!
95. De: ''Allah dogru buyurdu (ki, Tovratin haram etdiyi sheyler
evvelki sherietlerde ve Ibrahimin dininde halal olub). Buna gore de
haqperest olan ve mushriklerden olmayan Ibrahimin dinine tabe olun.''
96. shubhesiz, insanlar(in ibadeti) uchun (temeli) qoyulmush ilk ev,
hemin Bekkedekidir (muqeddes Mekke sheherindekidir) ki, (o,) xeyir ve
bereket dolu ve alemdekiler uchun hidayet vasitesidir.
97. Onda (Allahin tovhid, hikmet ve rehmetinden) ashkar nishaneler
(ve hemchinin o nishanelerden biri olan) Ibrahimin meqami vardir. Kim
ora daxil olsa amandadir (amanda olmalidir). Allahin insanlarin -
elbette ora getmek imkani olan kesin - boynuna dushen haqqi budur ki, o
eve gederek oranin Hecc emellerini yerine yetirsinler. Kim nankorluq
etse, (bilsin ki,) heqiqeten, Allahin alemdekilere ehtiyaci yoxdur.
98. De: ''Ey kitab ehli, ne uchun Allah etdiyiniz emellere shahid
oldugu halda Allahin ayelerine ve nishanelerine kufr edirsiniz?!''
99. De: ''Ey kitab ehli, ne uchun Allahin yolunu ozunuz (onun haqq
olmasina) shahid oldugunuz halda eymek isteyerek iman getiren shexsi
Allahin yolundan saxlayirsiniz?! Allah etdiyiniz emellerden esla qafil
deyildir.''
100. Ey iman getirenler, eger (semavi) kitab verilmish keslerden bir
desteye itaet etseniz, (onlar) sizi imaninizdan sonra kufre
qaytararlar.
101. Allahin ayeleri size oxundugu halda ve Onun Resulu sizin
aranizda ola-ola nece kufr edirsiniz?! Kim Allaha siginsa, dogrudan da,
dogru yola hidayet olunmushdur.
102. Ey iman getirenler, Allahdan Ona layiq olan terzde qorxun ve yalniz muselman olaraq olun.
103. Ve hamiliqla Allahin ipinden (dinden, kitabdan ve vehyi
getirenlerden) mohkem yapishin ve parchalanmayin. Allahin sizin
barenizde bir-birinizle dushmen iken qelbleriniz arasinda ulfet
yaratdigi zamandaki nemetini xatirlayin ki, Onun nemeti sayesinde
bir-birinizle qardash oldunuz. Hemchinin siz od uchurumunun astanasinda
idiniz, sizi ondan xilas etdi. Allah oz (tovhid, qudret ve hikmet)
nishanelerini sizin uchun bu cur beyan edir ki, belke hidayet olasiniz.
104. Gerek sizden (aranizda) (insanlari) xeyir ishe devet eden,
yaxshi ishe buyuran ve pisliklerden chekindiren bir deste olsun. Mehz
onlardir nicat tapanlar!
105. (Yehudi ve xristianlarin) parchalanan ve ashkar deliller
geldikden sonra ixtilafa duchar olan kesler(i) kimi olmayin. Onlar uchun
boyuk bir ezab vardir.
106. Bezi uzlerin ag ve bezi uzlerin qara olacagi gunde! uzleri qara
olanlara geldikde (onlara deyilecek): ''Iman getirdikden sonra kafir
oldunuz?! Ele ise kufr etdiyiniz sheyin muqabilinde dadin bu ezabi!''
107. uzleri ag olanlara geldikde ise, (onlar) Allahin rehmetindedirler ve orada ebedi qalacaqlar.
108. Bunlar (axiret aleminin hekayetleri), Allahin ayeleridir ki,
onlari haqq ve dogru olaraq sene oxuyuruq. Allah esla alemdekilere zulm
(etmek) istemir.
109. Goylerde ve yerde olanlar (onlarin ozleri de daxil olmaqla)
Allahin heqiqi mulkudur. (chunki yaratmaq, qorumaq, idare etmek ve
aradan aparmaq, bunlarin hamisi Onun istek ve iradesinin tesiri
altindadir.) Ve (varliq alemine aid olan) butun ishler Ona teref
qaytarilacaqdir.
110. Siz (muselmanlar), (Allah terefinden dunyanin) insanlar(in)a
zahir olmush en yaxshi ummetsiniz, beyenilen ishe emr edir ve chirkin
ishden chekindirirsiniz ve Allaha (nazil etdiyi sheylerde) iman
getirirsiniz. eger kitab ehli de iman getirseydi, elbette onlar uchun
daha yaxshi olardi. Onlarin bezisi momin ve choxu itaetsizdirler.
111. Onlar (yehudiler ve xristianlar) size azaciq eziyyetden savayi
esla ziyan vura bilmezler. eger sizinle doyushseler, size arxa
chevirerler (donub qacharlar), sonra komek olunmazlar.
112. Harada tapilsalar (Islam baximindan) onlara - Allah terefinden
olan bir ip(e Islami qebul etmeye) ve ya camaat terefinden olan bir ip(e
muselmanlarin himayesine siginmalari) istisna olmaqla - zillet ve
xarliq (damgasi) vurulmushdur. Onlar Allahin qezebine teref donub Onun
qezebine layiq olublar ve onlara (etiqadi, exlaqi, emeli ve ictimai)
feqirlik ve bedbextlik (damgasi) vurulmushdur. Bu ona goredir ki, onlar
hemishe Allahin ayelerine kafir olur ve Allahin peygemberlerini nahaq
yere oldururduler. Bunun sebebi gunah etmeleri ve hemishe heddi
ashmalaridir.
113. Onlarin hamisi bir deyil. Kitab ehlinden emeli dogru olan bir
deste vardir ki, onlar gece vaxtlari (Allaha) boyun eyib secde ederek
Allahin ayelerini oxuyurlar.
114. Onlar Allaha ve axiret gunune iman getirir, beyenilen ishe emr
edir, nalayiq ishden chekindirir ve xeyir ishlere telesirler. Onlar
leyaqetlilerdendirler.
115. Onlar etdikleri hech bir xeyir ish uchun esla mukafatsiz qalmazlar. Allah teqvalilari(n halini) bilendir.
116. shubhesiz, kafirlerin ne mallari ve ne de ovladlari onlardan
Allah(in ezabin)dan hech bir sheyi esla def etmeyecekdir. Onlar od
ehlidirler ve orada ebedi qalacaqlar.
117. Onlarin bu dunya heyatinda (Islamla dushmenchilik yolunda,
yaxud riyakarliqla ve ya her hansi bir xeyir ishde) xercledikleri
mallarin misali ozune zulm etmish bir destenin ekinlerine (ceza olaraq)
esen ve onu mehv eden chox soyuq kulek kimidir. Allah onlara zulm
etmeyib, lakin onlar ozlerine zulm edirler.
118. Ey iman getirenler, ozunuzden bashqasini ozunuze sirdash dost
etmeyin. Onlar sizin barenizde hech bir fitne-fesaddan chekinmir ve
eziyyete dushmeyinizi chox isteyirler. Dushmenchilik (ele) agizlarindan
(sozlerinden) bellidir ve sinelerinde gizletdikleri daha boyukdur. eger
dushunursunuzse, biz sizin uchun (onlarin halinin) nishaneleri(ni) beyan
etdik.
119. Budur, sizin butun (semavi) kitablara (hetta onlarin kitabina)
imaninizin olmasina (onlarin ise sizin kitabiniza imanlarinin
olmamasina) baxmayaraq onlari seven (yene de) sizsiniz ve onlar sizi
sevmirler. Sizinle gorushdukleri zaman ''iman getirdik'' deyirler.
Bir-birleri ile xelvete chekildikleri zaman ise, size qarshi olan
qezeblerinin choxlugundan barmaqlarinin ucunu gemirirler. De:
''Aciginizdan olun! Heqiqeten Allah ureklerde olani bilendir.''
120. Size bir xeyir ve yaxshiliq yetishdikde, (bu) onlarin halini
pisleshdirer, pislik ve narahatchiliq yetishdikde ise ona shad olarlar.
eger sebr etseniz ve teqvali olsaniz, onlarin hiyleleri size hech bir
ziyan yetire bilmez. Heqiqeten Allah onlarin etdiklerini (elm ve qudreti
ile) ehate etmishdir.
121. Ve (yada sal) o zaman(i) ki, mominleri doyush uchun
dushergelerde yerleshdirdiyin halda (uhud doyushunde) subh chagi oz
ehlinden (ailenden) ayrildin. Allah hemishe (danishiqlarinizi) eshiden
ve (fikirlerinizi) bilendir.
122. O zaman sizden iki deste sustluk ve zeiflik gostermek (ve yolun
yarisindan ayrilaraq qayitmaq) istedi halbuki, Allah onlarin komekchisi
ve yardimchisi idi (ve ele buna gore de onlari bu fikirden
dashindirdi). Mominler gerek yalniz Allaha tevekkul etsinler.
123. Heqiqeten, Allah size Bedr (doyushun)de gucsuz ve penahsiz
oldugunuz halda komek etdi. Buna gore de Allahdan qorxun ki, belke shukr
edesiniz.
124. O zaman mominlere ''Rebbinizin (goyden) endirilmish uch min melekle size komek etmesi besiniz deyilmi?!'' deyirdin.
125. Beli, eger sebr etseniz ve teqvali olsaniz ve onlar hemin
tezlikle ve haray-heshirle size uz tutsalar (hucum etseler), Rebbiniz
size nishane qoyulmush besh min melekle komek eder.
126. Allah bunu (komek vedesini ve meleklerin gonderilmesini) yalniz
size mujde olaraq ve qelblerinizin onunla rahatliq tapmasi uchun etdi
(chunki, adeten qelbler esas sebebkara ve amile deyil, zahirde gorunen
sebeb ve vasitelere yonelir). Komek ve yardim yalniz yenilmez qudret ve
hikmet sahibi olan Allah terefindendir (chunki butun sebeblerin
sebebkari ve amili Onun isteyidir).
127. (Ve hemchinin bu qelebeni nesib etdi) ki, kafirlerin bezisinin
kokunu kessin ve ya onlari naumid geri qayitmalari uchun ezsin.
128. Onlarin hech bir ishi senin elinde deyil. (Allah) ya onlara
nezer salaraq tovbe etmelerine komek eder, ya da onlara (bu dunyada
mohlet, axiretde ise) ezab verer. chunki onlar zalimdirlar. (Bu dord
ishin hamisi Allaha aiddir ve senin vezifen yalniz Onun emrlerini
chatdirmaq ve emri yerine yetirmekdir.)
129. Goylerde ve yerde olanlar (onlarin ozleri de daxil olmaqla)
Allahin heqiqi mulkudur (chunki yaratmaq, qorumaq, idare etmek ve aradan
aparmaq, bunlarin hamisi Onun elindedir). Istediyini (ve layiq
bildiyini) bagishlayir ve istediyine (butun deliller teqdim olunub
qurtardiqdan sonra) ezab verer. Allah chox bagishlayan ve mehribandir.
130. Ey iman getirenler, artiq ve bir neche qat gelir olan selemi yemeyin ve Allahdan qorxun, belke nicat tapasiniz.
131. Kafirler uchun hazirlanmish oddan chekinin.
132. Allaha ve Onun peygemberine itaet edin, belke rehm olunasiniz.
133. Rebbiniz terefinden olan bagishlanmaya ve genishliyi goyler ve
yer (qeder) olan (ve) teqvalilar uchun hazirlanmish Cennete dogru
telesin.
134. (Teqvalilar) hemin o kesler(dirler) ki, mallarini rifah ve
shadliqda, mallarinda ve hallarinda (maddi ve menevi) yoxsulluqda
xercleyirler, qezeblerini udan ve camaat(in xetalarin)dan
kechenlerdirler. Allah yaxshiliq edenleri sevir.
135. Ve o kesler ki, chirkin bir ish (boyuk gunah) gordukde ve ya
(kichik bir gunahla) ozlerine zulm etdikde, Allahi yada salar ve
gunahlari uchun bagishlanmaq isteyerler. Gunahlari Allahdan bashqa kim
bagishlaya biler? Ve onlar etdikleri ishde bilerekden israr etmezler.
136. Onlarin mukafatlari oz Rebbi terefinden bagishlanmaq ve (ev ve
agaclarinin) altindan chaylar axan cennetlerdir. Orada ebedi qalacaqlar.
Bu emel sahiblerinin mukafati nece de gozeldir!
137. elbette, sizden once ilahi eneneye (Allahin deyishmez enenevi
qanunlarina) esasen (kutlevi mehv etmeler kimi) bir sira hadiseler otub
kechmishdir. Odur ki, yer uzunde gezib-dolanin ve tekzib edenlerin
aqibetinin nece olmasina baxin.
138. Bu (Qur`an), insanlar uchun (heqiqetlere) aydinliq getiren ve teqvalilar uchun bashdan-basha hidayet ve nesihetdir.
139. Hech vaxt (dushmen qarshisinda) sustleshmeyin ve (duchar
oldugunuz belalara gore) kederlenmeyin ki, eger (heqiqi) momin olsaniz
siz ustunsunuz.
140. eger (uhud doyushunde) size yara ve zerer-ziyan deydise (Bedr
doyushunde de) o biri desteye onun kimi yara ve zerer-ziyan deydi. Biz
bu (qelebe ve meglubiyyet) gunleri(ni daha kamil bir qurulushun xeyiri,)
Allahin iman getirenleri uze chixarmasi (ve Onun ezeli elminin xarici
alemde gerchekleshmesi) uchun, hemchinin sizin aranizdan (axiretde
insanlarin emellerine shahid durmaq uchun) shahidler goturmek uchun
insanlarin arasinda novbe ile dolandiririq. Allah zalimlari sevmir.
141. Ve hemchinin iman getirenleri xalis etmek ve saflashdirmaq, kafirleri tedricle mehv etmek uchun!
142. Yoxsa Allah aranizdan cihad edenleri ve sebirlileri melum
etmemish (uze chixarmamish ve Onun ezeli elmi xaricde gerchekleshmemish)
Cennete daxil olacaginizi guman edirsiniz?!
143. shubhesiz, siz olumle qarshilashmamishdan qabaq onu
arzulayirdiniz (mominler uhud muharibesinden qabaq shehid olmagi
arzulayirdilar). Belelikle, heqiqeten (uhud muharibesinde) ona
baxdiginiz halda gordunuz onu! (Bes onda sarsinti ve doyushden qachmaq
ne uchundur?)
144. Muhemmed (sellellahu eleyhi ve alihi ve sellem) yalniz bir
peygemberdir ki, ondan once (de) peygemberler gelib getmishler. Buna
gore de eger o olse ve ya oldurulse, siz oz kechmishinize qayidacaqsiniz
(eqidelerinizden el chekeceksiniz)?! oz kechmishine qayidan shexs
Allaha hech bir ziyan vurmaz. Allah tezlikle shukr edenleri
mukafatlandiracaqdir.
145. Hech kesin Allahin ezeli istek ve emri olmadan olmesi mumkun
deyildir. (Her bir canlinin olumu) mueyyen olunmush, vaxtli bir yazidir.
Kim (oz seylerinden) dunya mukafati istese, ondan ona vererik ve kim
axiret mukafati istese, ona ondan vererik. shukr edenleri tezlikle
mukafatlandiracagiq.
146. Ne chox peygemberler ki, onlarla birlikde choxlu ilahi
shexsiyyetler vurushmushlar. Belelikle onlar Allah yolunda duchar
olduqlari shey muqabilinde sustlesherek zeiflemediler ve eyilerek teslim
olmadilar. Allah sebirlileri sevir.
147. (Doyushun shiddetli anlarinda) onlarin dedikleri soz yalniz bu
idi ki: ''Ey Rebbimiz! Bizim gunahlarimizi ve ishimizdeki
israfchiligimizi bagishla, qedemlerimizi mohkemlendir ve bize kafir
desteye qarshi komek et.''
148. Belelikle, Allah onlara bu dunyanin mukafatini ve axiretin gozel mukafatini eta etdi. Allah yaxshiliq edenleri sevir.
149. Ey iman getirenler, eger kafirlere itaet etseniz, sizi geriye
(cahiliyyet dovrunun kufr ve nadanligina) qaytararlar, belelikle de
ziyana ugrayarsiniz.
150. (Onlar size komek eden ve hemchinin itaete layiq deyildirler,)
eksine sizin yardimchiniz Allahdir ve O, komek edenlerin en yaxshisidir.
151. Tezlikle kafirlerin qelblerine Allahin, (haqq olmasina dair)
hech bir yeterli delil nazil etmediyi sheyi Allaha sherik qoshmalarinin
cezasi olaraq qorxu ve vahime salacagiq. Onlarin qalacaqlari yer oddur.
Zalimlarin qalacaqlari yer ne qeder de pis bir yerdir.
152. shubhesiz, Allah (uhud muharibesinde) Onun emri ile onlari
(mushrikleri) ezib-tokduyunuz zaman oz vedini sizin uchun
gerchekleshdirdi, o vaxta kimi ki, sustleshdiniz, (size emr olunmush)
ishde (yeni dushmenin qefleten hucum ede bileceyi movqeyin qorunmasinda)
ixtilafa dushdunuz ve sevdiyiniz shey (dushmen uzerinde qelebe) size
gosterildikden sonra itaetsizlik etdiniz. Sizlerden bezisi dunyani
(doyush qenimetlerini), bezileriniz ise axireti isteyirdi. Sonra sizi
sinamaq uchun onlardan (onlara qalib gelmekden) yayindirdi. elbette sizi
efv etdi ve Allah mominlere qarshi (boyuk) merhemet sahibidir.
153. O zaman uzaqlara qachirdiniz, hech kese baxmirdiniz ve Allahin
Peygemberi qoshununuzun arxasinda sizi chagirirdi. Belelikle (Allah)
sizi qeminizin ustune qem qoymaqla (emrden boyun qachirmaq ve muharibede
meglubiyyet qemi ile) cezalandirdi ki, (imaniniz mohkemlensin ve) hech
vaxt elinizden chixana ve duchar oldugunuz sheye (musibet ve
zerer-ziyanlara gore) kederlenmeyesiniz. Allah etdiklerinizden
xeberdardir.
154. Sonra, bu qem-qussenin ardinca, size xefif bir yuxu sheklinde
rahatliq nazil etdi. O, sizden bir desteni burudu. Bashqa bir deste ise
yalniz oz caninin hayinda idi, Allah baresinde nahaq gumana-cahiliyyet
dovrune xas zenne qapilirdilar. (uzde sene) ''goresen, bu ishden
(qelebeden) bize de bir shey dushur?'' deyirdiler. De: ''shubhesiz,
ishlerin hamisi Allaha aiddir.'' Onlar qelblerinde sene ashkar
etmedikleri bir sheyi gizledirler. (ureklerinde ve ya oz aralarinda)
deyirler: ''eger (verilen vedeler dogru olsaydi ve) bu ishden
(qelebeden) bize de bir shey dushseydi, biz burada oldurulmezdik!'' De:
''eger siz hetta oz evlerinizde bele olsaydiniz, shubhesiz,
(Lovhi-mehfuzda) barelerinde oldurulmek yazilmish, qerara alinmish
kesler (doyush meydanindaki) yataqlarina teref hereket ederdiler (ki,
Allahin qeza-qederi gerchekleshsin) ve Allah sizin sinelerinizde olani
(niyyetlerinizi) yoxlasin ve qelblerinizde olani (imaninizi)
xalisleshdirsin. Allah ureklerde olani (sizin niyyetlerinizi) bilendir.
155. elbette, dogrudan da iki destenin qarshilashdigi gun (uhud
doyushunde) sizlerden dushmene arxa cheviren kesleri qazandiqlari bezi
gunahlara gore sheytan budretdi ve elbette, Allah onlari efv etdi.
chunki Allah chox-chox bagishlayan ve helimdir.
156. Ey iman getirenler, kafir olan ve sefere chixmish (ve seferde
olmush) ve ya doyushchu (olub shehid) olmush qardashlari baresinde
''eger bizim yanimizda qalsaydilar, olmezdiler ve oldurulmezdiler!''
deyen kesler kimi olmayin. (Qoyun) Allah bunu (bu eqideni ve sozu)
onlarin qelblerinde bir hesret etsin. Dirilden de olduren de Allahdir.
Allah etdiklerinizi gorendir.
157. eger Allah yolunda oldurulseniz, yaxud olseniz, shubhesiz ki,
Allah terefinden olan bagishlanmaq ve rehmet onlarin yigdiqlarindan
(dunya servetinden) daha yaxshidir.
158. olseniz de oldurulseniz de shubhesiz, Allaha teref toplanilacaqsiniz.
159. Belelikle, Allah terefinden olan rehmetin bereketi sayesinde
onlarla (oz ummetinle) mulayim oldun ve eger qaba ve dashurekli
olsaydin, onlar mutleq senin etrafindan dagilishardilar. Bele ise,
onlari efv et, onlar uchun bagishlanmaq dile ve ishlerde onlarla
meslehetlesh ve qeti qerara geldikden sonra Allaha tevekkul et ki,
shubhesiz, Allah tevekkul edenleri sevir.
160. eger Allah size komek etse, size hech kes qalib gele bilmez ve
eger sizi komeksiz qoysa, onda size Ondan sonra kim komek eder?!
Mominler gerek yalniz Allaha tevekkul etsinler.
161. (Hem semavi sherietler ve hem de saglam agil baximindan) hech
bir peygembere (qenimetle elde edilmish mallarda ve sairede oz ummetine)
xeyanet etmek yarashmaz. Xeyanet eden her bir kes Qiyamet gunu xeyanet
etdiyi sheyle birlikde gelecekdir. Sonra her bir shexse elde etdiyi
sheyin muqabilinde tam ve kamil evez verilecekdir. Onlara zulm
edilmeyecek, haqlarindan kesilmeyecekdir.
162. Bele ise, hech Allahin raziligina tabe olan shexs, (haqqa)
Allahin qezebi ile qayitmish ve yeri Cehennem olan shexs kimidir?! Ora
chox pis bir donush yeridir.
163. Onlar (mominler ve kafirler) Allah yaninda tebeqelerdir (bu iki
destenin her biri digerine nisbetde, hemchinin her bir deste de oz
ferdlerine nisbetde derecelere bolunmushdur) ve Allah onlarin
etdiklerini gorendir.
164. shubhesiz, Allah mominlerin boynuna onlara (meleklerden ve
cinlerden deyil) ozlerinden Onun ayelerini onlara oxuyan, onlari
paklashdiran ve onlara (semavi) kitabi, sheriet hokmlerini ve eqli
maarifi oyreden bir peygember gonderen zaman haqq qoydu. Heqiqeten onlar
bundan evvel achiq-aydin bir azginliqda idiler.
165. Size bir musibet uz veren zaman (uhud muharibesinde yetmish
neferiniz oldurulerken) - ki, elbette, onun iki qatini siz (onlara)
vurmushdunuz (Bedr muharibesinde onlardan yetmish neferi oldurub,
yetmish neferini esir goturmushdunuz) - ''bu musibet nece ve
haradandir?'' deyirsiniz?! De: ''Bu sizin oz terefinizdendir (chunki bu
muharibede Peygemberin emrinden chixdiniz).'' Heqiqeten Allah her bir
sheye qadirdir.
166. Iki destenin bir-biri ile qarshilashdigi gun duchar oldugunuz
shey (uhud muharibesindeki boyuk meglubiyyet ve yetmish neferin
oldurulmesi) Allahin izni ve icazesi ile idi (ki, sizi imtahan) ve
mominleri melum etsin (ve ezeli elmi movcud gercheklikle ust-uste
dushsun).
167. Ve munafiqleri melum etmesi uchun! (Ele ki,) onlara ''gelin
Allah yolunda vurushun, ya (oz erazilerinizi) mudafie edin!''- deyildi,
dediler: ''eger biz doyushmeyi bilseydik, mutleq size tabe olardiq!''
Onlar hemin gun, imandansa kufre daha yaxin idiler. Onlar hemishe
agizlari ile qelblerinde olmayan sheyi deyirler. Allah onlarin
gizletdiklerini daha yaxshi bilendir.
168. ozleri (doyushe getmeyib evde) oturan ve (dogma) qardashlari
(ve ya uhud muharibesinde oldurulmush oz meslekdashlari) barede ''eger
onlar bize tabe olsaydilar, oldurulmezdiler!'' deyen keslere de: ''(Indi
ki, siz olumden qachmagin yolunu bilirsiniz) onda, eger dogruchusunzsa
olumu ozunuzden def edin.''
169. Allah yolunda oldurulenleri esla olu zenn etme, eksine, diridirler ve onlara Rebbi yaninda ruzi verilir.
170. (Onlar) Allahin oz merhemetinden onlara eta etdiyine shaddirlar
ve arxalarinca (hele gelib) onlara qoshulmamish (hele shehid olmamish)
keslere gore sevinirler ki, onlar uchun ne bir qorxu var ve ne de qemgin
olacaqlar.
171. Onlar Allah terefinden olan nemet ve bexshishe gore ve hemchinin Allahin mominlerin mukafatini zay etmemesinden shaddirlar.
172. (uhud doyushunden ve) yaralandiqdan sonra (Qureysh qoshununu
teqib etmek uchun) Allahin ve Onun peygemberinin chagirishini qebul
etmish kesler-onlarin yaxshiliq edib teqvali olanlari uchun boyuk bir
mukafat vardir.
173. Hemin o kesler (uchun) ki, camaat onlara ''(Mekke) camaat(i)
sizin(le vurushmaq) uchun toplashib, onlardan qorxun'' dedi, amma (bu
xeber) onlarin imanini artirdi ve dediler: ''Bize Allah kifayetdir ve O,
gozel vekildir''.
174. Belelikle, Allah terefinden olan bir nemet (saglamliq ve
salamatchiliq) ve bexshish (yollarinda olan ticaretden goturdukleri
qazanc) ile onlara hech bir pislik ve ziyan deymeden qayitdilar ve
Allahin raziligina tabe oldular. Allah boyuk fezl (merhemet ve bexshish)
sahibidir.
175. Heqiqeten oz dostlarini (shayelerle dushmenden) qorxudan yalniz
sheytandir. Odur ki, eger mominsinizse onlardan qorxmayin, Menden
qorxun!.
176. Mebada kufr yolunda telesenler seni kederlendirsinler. Onlar Allaha
esla hech bir ziyan vurmurlar. Allah isteyir ki, (itaetsizliklerine
gore) axiretde onlara bir pay qoymasin. Onlar uchun boyuk bir ezab
vardir.
177. Heqiqeten kufru imani vermek bahasina (satin) alan kesler,
Allaha esla bir ziyan vurmurlar ve onlar uchun agrili bir ezab vardir.
178. Kufr eden kesler onlara verdiyimiz mohletin oz xeyirlerine
olmasini guman etmesinler. eslinde Biz onlara (basha dushmeleri uchun)
mohlet veririk (lakin sonda bu, sebeb olur) ki, onlar (oz) gunah(larin)i
artirsinlar. Onlar uchun alchaldici bir ezab vardir.
179. Allah (Peygembere vehy nazil etmek ve ya muxtelif imtahanlar
vasitesile) xebisi pakdan ayirana kimi mominleri sizin indi oldugunuz
(momininizle munafiqinizin bir-birine qarishmish oldugu) halda qoyan
deyildir. Ve (hemchinin) Allah (ozunun enenevi qanunlarina esasen) sizi
qeyb sirlerinden (ve bir-birinizin batininizden) xeberdar eden deyildir.
Lakin peygemberlerinden (onlarin arasindan) istediyini sechir (ve ona
peygemberlik vezifesinin ehtiyaci qeder qeyb elmi oyredir). Odur ki,
(qeti ve sherti qanunlarinin icrasinda) Allaha ve Onun peygemberlerine
iman getirin. eger iman getirseniz ve teqvali olsaniz, sizin uchun boyuk
bir mukafat olacaqdir.
180. Allahin oz lutf ve rehmetinden verdiyinde (semavi kitab elmi ve
dunya malinda) xesislik eden kesler, bu xesisliyin onlarin xeyirlerine
olmasini guman etmesinler. eksine, bu onlar uchun sherdir. Tezlikle
xesislik etdikleri shey (hemin elm ve malin zencir suretindeki gerchek
tecessumu) Qiyamet gunu boyunlarinin boyunduruqu olacaqdir. Goylerin ve
yerin mirasi Allaha mexsusdur (hami yox olacaq ve yalniz O qalacaqdir).
Allah etdiklerinizden xeberdardir.
181. shubhesiz, Allah (Onun insanlardan borc istemesini eshidib)
''heqiqeten, Allah yoxsuldur, biz ise dovletliyik'' deyen keslerin
sozlerini eshitdi. Tezlikle dediklerini ve Allahin peygemberlerini nahaq
yere oldurmelerini yazacaq ve (Qiyamet gunu) ''dadin yandirici ezabi''
deyeceyik.
182. Bu (ezab) oz ellerinizle qabaqcadan gonderdiyiniz ishlere goredir, yoxsa Allah esla bendelere zulm eden deyildir.
183. Hemin o kesler ki, ''heqiqeten, Allah (sema kitablarinda) bize
(qebul elameti olaraq goyden gelen) odun yandirdigi bir qurbanliq
getirmeyince hech bir peygembere esla iman getirmemeyimizi
tapshirmishdir'' dediler. De: ''shubhesiz, menden once (Zekeriyya ve
Yehya kimi) bir sira peygemberler sizin uchun aydin deliller ve
dediklerinizi getirmishdiler, eger dogruchusunuzsa bes onlari ne uchun
oldurdunuz?!''
184. Odur ki, eger seni tekzib etdilerse, heqiqeten senden once
aydin deliller, (hikmetli ve nesihetli) yazilar, aydin ve (din ve
sheriete) aydinliq getiren kitab ile gelmish peygemberler de tekzib
olundular.
185. Her bir canli (mutleq) olumu dadacaqdir. Qiyamet gunu sizin
mukafatlariniz tam shekilde verilecekdir. Odur ki, oddan uzaqlashdirilan
ve Cennete daxil edilen kes dogrudan da kama chatmishdir. Bu dunya
heyati aldadici maldan bashqa bir shey deyildir.
186. Mallariniz ve canlariniz barede mutleq imtahan edileceksiniz ve
mutleq sizden evvel (semavi) kitab verilmish shexslerden ve hemchinin
mushriklerden (dinin ve Peygemberin inkari ve istehza olunmasi, elece de
insanlarin Islam eleyhine tehrik olunmalari baresinde) choxlu cansixici
sozler eshideceksiniz. eger sebr ve teqvaya yiyelenseniz, bu
(dozumluluk), heqiqeten, boyuk ve ehemiyyetli ishlerdendir.
187. Ve (yada sal) o zaman(i) ki, Allah (semavi) kitab verilmish
keslerden ''mutleq, gerek onu(n heqiqetlerini) insanlara achiqlayasiniz
ve gizletmeyesiniz!'' deye ehd-peyman aldi. Bele olan halda onlar onu
(hemin kitabi ve ehd-peymani) arxalarina atdilar (ona goz yumdular) ve
onun muqabilinde az bir qazanc elde etdiler. Buna gore de, onlarin
hemishe elde etdikleri shey ne qeder de pis bir sheydir.
188. Guman etme ki, (semavi kitabin ayelerini gizletmek ve camaati
Islamdan uzaqlashdirmaq kimi) emellerine sevinen ve etmedikleri sheylere
gore medh olunmagi seven kesler, beli guman etme ki, onlar ezabdan
qurtulacaqlar. Onlar uchun agrili bir ezab vardir.
189. Goylerin ve yerin heqiqi mulkiyyeti ve tam hakimiyyeti Allaha
mexsusdur (chunki yaratmaq, qorumaq, idare etmek ve yox etmek, bunlarin
hamisi Onun istek ve iradesine tabedir). Allah her sheye qadirdir.
190. Heqiqeten goylerin ve yerin yaradilishinda, gece ile gunduzun
get-gelinde saglam agil ve fikir sahibleri uchun (Allahin qudret, elm ve
hikmetini gosteren) nishaneler vardir.
191. O kesler ki, ayaq uste, oturduqlari halda ve boyurleri uste
(yatdiqlari halda) Allahi yadlarina salir, goylerin ve yerin
yaradilishi(nin sirleri) baresinde fikirleshir (ve qelbleri ve ya hem
qelb, hem de dilleri ile deyir)ler: ''Ey Rebbimiz, bunu (bu ezemetli
alemi) bosh yere yaratmamisan! Sen (faydasiz ve puch ishlerden) pak (ve
uzaq)san (ve butun bunlar mutleq ali meqsed, yeni agil sahibleri uchun
vezifeler mueyyenleshdirmek ve dunyada savab ve ezaba layiq olmaq ve
onlarin axiretde gerchekleshmesi uchundur). Odur ki, bizi odun ezabindan
qoru''.
192. ''Ey Rebbimiz! shubhesiz, Sen (Cehennem) od(un)a daxil etdiyin
her bir kesi, mutleq xar ve rusvay etmisen. Zalimlarin esla komekchileri
olmayacaqdir''.
193. ''Ey Rebbimiz! Heqiqeten biz ''Rebbinize iman getirin!'' deye
imana devet eden bir chagirishchini(n devetini) eshitdik ve iman
getirdik. Ey Rebbimiz, buna gore de gunahlarimizi bize bagishla,
pisliklerimizi bizden temizle ve bizi yaxshi emel sahiblerinin sirasinda
oldur!''
194. ''Ey Rebbimiz! Peygemberlerinin dili ile bize ved etdiklerini
bize eta et ve bizi Qiyamet gunu xar ve rusvay etme ki, heqiqeten Sen
hech vaxt oz vedine xilaf chixmirsan''.
195. Belelikle, Rebbi onlarin dualarini qebul etdi ki: ''Heqiqeten
Men sizlerden hech bir emel sahibinin - ister kishi olsun ya qadin ki,
haminiz bir-birinizdensiniz ve bir-birinizle baglisiniz - emelini zay
etmeyeceyem. Odur ki, hicret eden, oz evlerinden qovulan, Menim yolumda
ezab-eziyyet goren, doyushen ve oldurulen keslerin pisliklerini mutleq
temizleyecek ve onlari (evlerinin ve agaclarinin) altindan chaylar axan
cennetlere daxil edeceyem. (Bu,) Allah terefinden bir mukafatdir. Gozel
mukafat yalniz Allahin yanindadir.''
196. Kufr edenlerin sheherlerde (imkanla, menfeettelebcesine ve qalib halda) hereket ve get-gelleri seni aldatmasin!
197. (Bu, dunyadan) azaciq bir behrelenmekdir, sonra ise onlarin yerleri Cehennem olacaqdir. Ora pis bir qalacaq yeridir.
198. Lakin oz Rebbinden qorxan kesler uchun (evlerinin ve
agaclarinin) altindan chaylar axan Cennetler vardir. Allah terefinden
ilk ziyafet olaraq onlar orada ebedidirler. Yaxshi emel sahibleri uchun
Allah yaninda olan shey (Allahin raziligi ve ebedi nemetler) daha
yaxshidir.
199. elbette, kitab ehlinden Allah qarshisinda tevazokarliqla
Allahin ayeleri(ni tehrif etmek) ile azaciq bir qazanc elde etmeden
Allaha, size nazil olana (Qur`ana) ve onlara nazil olana (kechmish sema
kitablarina) iman getiren kesler vardir. Onlarin oz Rebbi yaninda
meqamlarina uygun mukafatlari vardir. shubhesiz, Allah tez hesab
chekendir (hesab baximindan hech kesin mukafatini gecikdirmir).
200. Ey iman getirenler, sebrli olun ve bashqalarini da sebre sovq
edin, dushmen qarshisinda muqavimet gosterin, serheddin keshiyinde durun
ve Allahdan qorxun, belke nicat tapdiniz.
|
Категория: QURANI KERIM-TERCUME |
Просмотров: 1832 |
Добавил: sahil
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
KITABXANA
1.5 |
|
|
QURAN OXU
QURAN DINLE
ISLAMI SAYTLAR EHLIBEYT-MOIZE.UCOZ.RU ISLAM-AZERI.AZ AHLIMAN.COM MUSELMAN.WS DEYERLER.ORG HAQQYOLU.COM AHLALBAYT.RU ISLAMMEKTEBI.ORG SIZINYOL.COM ZEKA.AZ HZ-ALI.TK ZEHRANET.COM ISLAMAZ.COM SONUMID.TK HILAL.AZ ISLAMINSESI.AZ FAKTXEBER.COM NOOR.AZ AHLIBEYT.AZ AHLIBEYT.GE KOVSER.AZ BIRLIK.AZ IMAN.GE
|