اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ

Меню сайта

FAYLLARIN KATALOQU
QURAN ÖYRƏN [1]
ISLAMI VIDEOLAR [5]
ÖLUM CƏNNƏT CƏHƏNNƏM [6]
TƏBİƏT VƏ YARADİLİŞ [12]
QURANI KERIM-TERCUME [116]
EHLIBEYT HƏDISLƏR [129]
CIHAD [8]
İSLAMİ KLİPLƏR [34]
SƏNƏDLİ FİLMLƏR [25]
İSLAMİ FİLMLƏR [75]
İSLAMİ CİZGİ FİLMLƏR [10]
ISLAMI MP3 [2]
ISLAMI MÖCUZƏLƏR [5]
İSLAMİ XƏBƏRLƏR [33]
ISLAMI PROQRAMLAR [20]
AZƏRİCƏ MƏRSİYƏLƏR [27]
QARİŞİQ DİLLƏRDƏ MƏRSİYƏLƏR [4]
QURAN QARİLƏRİ [18]
QAN YADDAŞİ (QARABAG) [20]
DINI SAYTLAR KATALOQU [3]
ƏRƏB KLAVİATURASİ [1]
ALIMLERDEN MOIZELER [19]
AZƏRİCƏ ROVZƏLƏR [5]
SEYYID TALEH [61]
OCAQ NECAT AGA [82]
HACI ŞAHİN [38]
ABDULBASIT ABDUSSAMED [18]
HACI ZULFUQAR [34]
NAMAZI BELƏ QİLAQ [5]


Главная » 2011 » Июль » 29 » El-Beqere
17:02
El-Beqere
                                    (2).El-Beqere, 286aye
                                    Tercumesi: inek

178. Ey iman getirenler, size (qesden) oldurulenler baresinde qisas (hokmu) yazilmish ve qerara alinmishdir: azad shexsin muqabilinde azad, qulun muqabilinde qul ve qadinin muqabilinde qadin. Belelikle kim (her hansi bir qatil) oz (din) qardashi (oldurulenin qeyyumu) terefinden mueyyen qeder efv olunsa (qeyyum butun qisas haqqini, yaxud onun bir hissesini bagishlasa ve ya onu qanbahasi ile evez etse), onda (efv eden teref qalan hisseler baresinde, ya diyenin alinmasinda) beyenilen bir yol sechmelidir ve (qatil de) diyeni ona yaxshiliqla (xoshluqla), gozel suretde odemelidir. (Yerine yetirilmesi eyni ile zeruri deyil sechimle ixtiyari olan) bu (qisas hokmu), sizin Rebbiniz terefinden bir yungulluk ve rehmetdir. Odur ki, kim efv etdikden sonra heddini ashsa (qatili oldurse), onun uchun agrili bir ezab vardir.
179. Ey agil sahibleri, qisasda sizin uchun heyat vardir (cemiyyetin heyati qisas hokmunun heyata kechirilmesindedir), (ki) belke (nahaq qanlar axitmaqdan) chekinesiniz.
180. Sizin uchun bele yazilib ve qerara alinib ki, birinizin olumu chatan zaman, eger ozunden sonra bir mal qoyursa, oz ata-anasi ve yaxinlari uchun (Islam sherietinde mueyyen edilmish irsden elave) gozel bir terzde vesiyyet etsin. (Bu hokm, vacib haqdan elave) pehrizkarlarin ohdesine dushen bir haqdir.
181. Odur ki, kim onu (hemin vesiyyeti) eshitdikden sonra deyishdirse (terk ve ya tehrif etse), gunahi yalniz onu deyishdirenlerin boynunadir. shubhesiz, Allah eshiden ve bilendir.
182. Buna gore de, kim vesiyyet edenin sehv etmesinden ve ya gunahindan qorxsa (onun sehven ve ya bilerekden varislerin huquqlarini pozmasini basha dushse) ve belelikle (vesiyyeti deyishdirmekle) onlarin (varislerle vesiyyet olunmush shexslerin) arasini duzeltse, (bu deyishikliye gore) onun boynuna gunah dushmur. Heqiqeten, Allah chox bagishlayan ve mehribandir.
183. Ey iman getirenler, sizden evvelkilere yazildigi kimi size (de) oruc yazildi ve qerara alindi, (ki,) belke (ruhunuz quvvetlensin ve nefsi isteklerden) chekinesiniz.
184. Bir neche gun! Odur ki, sizden kim xeste yaxud seferde olsa, bir neche gun (tutmadigi gunlerin sayi qeder) diger gunlerde (oruc tutsun). Ve oruc tutmagin taqetsizleshdirdiyi kesler (qocalar, azyashlilar ve agir xesteler oruc tutmaya bilerler ve onlar) uchun (oruc tutmadigi her gunun muqabilinde) bir yoxsula (bir ''mudd'', yeni yeddi yuz elli qram) yemek vermek onun keffare ve evezidir. Kim xeyire artirsa (ve iki mudd verse) onun uchun daha yaxshidir. Oruc tutmaq (chetin ve mesheqqetli olsa da), sizin uchun daha yaxshidir, eger bilseniz!
185. Ramazan ayi insanlarin beledchisi, ashkar hidayet delillerine malik ve (haqq ile batili bir-birinden) ayiran Qur`anin nazil oldugu bir aydir. Buna gore de sizden bu ayi goren (oz veteninde olan) kes, onu (o ayi) oruc tutmalidir. Xeste, yaxud seferde olan kes ise bashqa gunlerde bir neche gun (oruc tutmadigi gunlerin sayi qeder oruc tutmalidir). Allah sizin uchun asanliq isteyir, sizin uchun chetinlik istemir. Hemchinin (isteyir ki,) mueyyen olunmush miqdari (otuz gunu) tamamlayasiniz ve sizi hidayet etmesinin shukru olaraq ''tekbir'' deyerek Allahi ezemetli sayasiniz, belke (Onun) shukrunu yerine yetire bildiniz.
186. Menim bendelerim senden Menim baremde sorushanda (de ki,) Men heqiqeten, (hamiya) yaxinam, Meni chagiran zaman dua edenin duasini qebul edirem. Odur ki, Menim devetimi qebul etsinler ve Mene iman getirsinler ki, belke yolu tapdilar.
187. Oruc gecesi qadinlarinizla yaxinliq etmek size halal edildi. Onlar sizin uchun libasdirlar ve siz onlar uchun libassiniz (her biriniz digerinin zineti, eyiblerini orten ve onu gunahdan qoruyansiniz). Allah sizin (oruc gecesi cinsi elaqenin haram olmasi baresinde) ozunuze xeyanet etdiyinizi bilirdi. Buna gore de, nezerini size yoneltdi ve siz(in teqsiriniz)den kechdi. Odur ki, indi onlarla yaxinliq edin (ede bilersiniz) ve Allahin (bu emele gore) sizin uchun mueyyenleshdirdiyi (savabi, haramdan chekinmek ve saleh ovlad kimi) shey(ler)i isteyin. (Oruc geceleri icaze verilir ki,) subhun ag sapi (gecenin) qara sap(in)dan sizin uchun sechilenedek yeyin ve ichin, sonra orucu geceye qeder tamamlayin. Mescidlerde etikafda olarken qadinlarla yaxinliq etmeyin. Bunlar Allahin (halal ve haram) serhedleridir, onlara yaxinlashmayin (onlari pozmayin). Allah oz ayelerini insanlar uchun bu cur achiqlayir ki, belke chekinsinler.
188. Mallarinizi oz aranizda haqsiz yere yemeyin ve camaatin mallarinin bir qismini gunah ve haqsiz yolla yemek uchun (emelininzin haram olmasini) bile-bile onu (rushvet kimi) qazilara (hakimlere) teref yoneltmeyin.
189. Senden yeni dogan aylar (ve onun sheklinin para veziyyetden butov veziyyete kimi deyishmesinin hikmeti) baresinde sorushurlar. De: ''Onlar, insanlarin (dunyevi ishlerinin) vaxtlarinin ve Heccin (elece de, deqiq vaxta malik diger dini emellerin vaxtinin) mueyyen edilmesi uchun vasite (tebii teqvim)dir. Hemchinin yaxshiliq evlere (cahiliyyet dovrunde oldugu kimi) onlarin arxa terefinden daxil olmaginiz deyil (cahiliyyet dovrunde adet bele idi ve ehram geyiminde olan shexs oz evine girish qapisindan deyil, divarin ustunden daxil olurdu) ve lakin yaxshiliq (gunahdan) chekinen shexs(in emeli)dir. Evlere onlarin qapisindan daxil olun ve Allahdan qorxun, belke nicat tapasiniz.
190. Sizinle vurushanlarla siz de Allah yolunda vurushun ve heddi ashmayin (doyush zamani sheriet ve agilin muharibe baresindeki cherchive ve qanunlarindan kenara chixmayin, qanuni delil olmadan hucum etmeyin, sulh muqavilesi bagladiginiz keslerle muharibe etmeyin, zerersiz zeifleri oldurmeyin, olulerin beden uzvlerini kesmeyin ve mallari sebebsiz telef etmeyin). Allah heddi ashanlari sevmir.
191. Onlari (Mekke mushriklerini) harada ele kechirseniz oldurun ve sizi qovub chixardiqlari yerden (Mekkeden) qovub chixardin. Fitne (onlarin Allaha sherik qoshmalari, muselmanlari incitmeleri ve Mekkeden chixarmalari) oldurmekden daha pisdir. Onlar sizinle Mescidul-Heramin yaninda vurushmayinca, siz de onlarla orada vurushmayin. Belelikle eger sizinle (orada) vurushsalar, onlari oldurun ki, kafirlerin cezasi ele odur.
192. eger (Allaha sherik qoshmaqdan ve doyushden) el goturseler, heqiqeten Allah chox bagishlayan ve mehribandir.
193. Hech bir fitne qalmayincaya (shirkin koku kesilinceye) ve din ve itaet yalniz Allaha mexsus oluncaya qeder onlarla vurushun. Belelikle eger (Allaha sherik qoshmaqdan) el chekseler, zalimlardan bashqasina qarshi heddi ashmaq reva deyildir.
194. Haram ay haram ay muqabilindedir (Receb, Zilqede, Zilhicce ve Meherrem aylari haram aylardir ve bu aylarda muharibe etmek ve vurushmaq olmaz. Amma eger kimse bu aylarin ehtiramini pozub muharibeye bashlasa, onunla ele hemin haram ayda vurushmaq lazimdir). (Herem, Mescidul-Heram ve mominin cani, namus ve sherefi kimi) butun mohteremlerin (qarshiliqli) qisasi vardir. Buna gore de, kim size qarshi heddini ashsa (ve ehtirami pozsa), siz de onun kimi ona qarshi heddi ashin. Allahdan qorxun (ki, evez chixmaqda heddi ashmayasiniz) ve bilin ki, Allah teqvalilarladir.
195. (Malinizi) Allah yolunda xercleyin ve (cihad yolunda xerclemeyi terk etmekle ve ya onu Allah yolundan bashqa bir yere serf etmekle) ozunuzu oz elinizle tehlukeye atmayin. Yaxshiliq edin ki, shubhesiz, Allah yaxshiliq edenleri sevir.
196. Hecc ve umre (emeli)ni Allaha gore tamamlayin ve eger (ehram bagladiqdan sonra dushmen ve ya xestelik vasitesile) emelleri yerine yetirmeyinize manechilik torense, (Mekkenin ve yaxud Minanin qurbangahina deve, inek ve qoyundan) size muyesser olan bir qurbanliq (gondermek sizin boynunuzadir). Ve qurbanliq oz yerine chatmayinca bashinizi qirxmayin. eger sizden kimse (ehram halinda) xeste olsa ve ya bashinda bir narahatligi olsa (ve bashini qirxmaq mecburiyyetinde qalsa, bashini qirxsin ve) oruc ya sedeqe, ya da qurbanliq qisminden keffare versin. eger (Hecc ve umre baresinde dushmenden ve ya xestelikden) xatircem olsaniz, onda ''temetto'' (Allaha yaxinlashmaqdan behrelenmek ve ehram baglandiqdan sonra haram olmush sheylerden ehramdan chixdiqdan sonra istifade etmek) umresini qabaga salib ''temetto'' Heccine teref geden kesin boynunadir ki, (deve, inek ve qoyundan) muesser olan qurbanliq kessin. Qurbanliq tapmayan (ve ya ona pulu olmayan) shexs hemin Hecc seferi zamani uch gun ve qayitdiginiz zaman yeddi gun oruc tutmalidir. Bu tam on gundur. (''Temetto'' adlanan) bu (Hecc), (ozu ve) ailesi Mescidul-Heramin (Mekke ve onun iyirmi dord kilometrliyinin) sakini olmayan kesler uchun olan vacibdir. Allahdan qorxun ve bilin ki, Allah agir ceza verendir.
197. Hecc(in zamani) mueyyen olunmush aylardir (shevval, Zilqede ve Zilhicce aylari). Buna gore de, bu aylarda (ehram baglamaqla) Hecci (ozune) vacib eden kes (bilmelidir ki): Heccde (hecc ehraminda olan zaman) soyush soymek, qadinlarla yaxinliq, gunah ve mubahise etmek (icazesi) yoxdur. Allah etdiyiniz her bir yaxshi ishi bilir. ozunuz uchun azuqe goturun ki, en yaxshi azuqe teqvadir. Menden qorxun, ey agil sahibleri!
198. (Hecc esnasinda) Rebbinizden merhemet ve ruzi dilemeyinizde size hech bir gunah yoxdur. erefatdan (Mesh`ere teref) axisharken Mesh`erul-Heram (dagin)in yaninda (Muzdelife cholunde) Allahi yada salin. Sizi hidayet etmesinin shukru olaraq Onu yada salin ve eslinde siz bundan evvel azginlardan idiniz.
199. Sonra (mushriklerin getdikleri yol ile deyil) camaatin axishdigi yer ile (Mesh`er cholunden Minaya teref) yollanin. Ve Allahdan bagishlanmaq dileyin ki, Allah chox bagishlayan ve mehribandir.
200. Belelikle, Hecc emellerinizi yerine yetirdikden sonra, oz atalarinizi xatirladiginiz kimi ve ya ondan da yaxshi ve dolgun shekilde Allahi yada salin (ereblerin adeti bele idi ki, onlar Hecc emellerini yerine yetirdikden sonra Minada oz atalarinin iftixar etmeli ishlerinden danishmaga bashlayirdilar). Belelikle, insanlarin bezisi deyer: ''Ey Rebbimiz, bize dunyada (nemet) ver!'' Onlarin axiretde hech bir payi yoxdur.
201. Onlardan bezisi deyer: ''Ey Rebbimiz, bize dunyada da yaxshiliq eta et, axiretde de yaxshiliq eta et ve bizi (Cehennem) odun(un) ezabindan qoru''.
202. elde etdiklerinden paylari olacaq kesler onlardir. Allah chox tez hesab chekendir (bir goz qirpiminda Qiyameti berqerar edecek ve yaradilmishlarin ashkar ve mufessel hesabindan qabaq, bir anin ichinde onlarin hamisinin gizlin ve muxteser hesabini aparacaqdir).
203. Sayi mueyyen olan gun (ve gece)lerde (Zilhicce ayinin hacilarin Minada olmali olduqlari on bir, on iki ve on uchuncu gunlerinde zikr etmek, namaz qilmaq ve ''cemere''lere dash vurmaqla) Allahi yada salin. Belelikle (emelleri) iki gun icherisinde (yerine yetirdikden sonra) koch etmeye telesen kese hech bir gunah yoxdur. Hemchinin (uchuncu gune qeder) gecikdirene hech bir gunah yoxdur. (Bu ixtiyar ehram halinda ov ovlamaqdan ve qadinla yaxinliq etmekden) chekinmish kes uchundur. Allahdan qorxun ve bilin ki, sizin haminiz (axiretde) mutleq Onun huzuruna toplanacaqsiniz.
204. Insanlarin elesi var ki, onun dunya heyatindaki danishigi seni heyran edir ve o, Allahi oz qelbinde olana shahid tutur, halbuki, o, dushmenlerin en qeddaridir.
205. uz donderen (ve senin yanindan chixib geden, yaxud ish bashina kechen) zaman ise yer uzunde fesad toretmek, ekin sahelerini ve nesli mehv etmek uchun yola dusher. Allah fesadi sevmir.
206. Ve ona ''Allahdan qorx!'' deyilen zaman, teessubkeshlik ve qurur onu gunaha vadar eder (ve o, zalimcasina eksul-emel gosterer). Buna gore de Cehennem ona kifayetdir ve elbette (o) chox pis bir yerdir.
207. Insanlardan elesi de var ki, Allahin raziligi uchun oz canini satir (hicret gecesi Peygemberin - sellellahu eleyhi ve alihi ve sellem - yataginda yatmish Eli eleyhissalam kimi Allah yolunda canindan kechir). Allah bendelere qarshi chox shefqetli ve mehribandir.
208. Ey iman getirenler, hamiliqla (Allaha) teslim ve itaete daxil olun ve sheytanin addimlarina tabe olmayin ki, heqiqeten, o sizin ashkar dushmeninizdir.
209. Buna gore de eger size (tovhid ve nubuvvetin) aydin deliller(i) geldikden sonra sehv etseniz (ve shirk ve kufru sechseniz), bilin ki, Allah qudretli ve hikmetlidir (ve size oz hikmeti esasinda ezab verecekdir).
210. Meger (senin devetini inkar edenler herterefli deliller gosterilib tamamlandiqdan sonra) Allahin (emrinin) ag buluddan olan kolgelikler icherisinde onlara gelmesini, (ezab) meleklerin(in) gelib yetishmelerini ve ishin (onlarin helak olmalarinin) bitmesini isteyirler?! Butun ishler Allaha qaytarilacaqdir.
211. Israil ovladlarindan onlara ne qeder ashkar delil verdiyimizi sorush. (Onlara esa, dum ag el, denizin yarilmasi, bir nov agac shiresinden hazirlanmish yemek ve bildirchin ve Tovrat kimi nemet ve rehmet vasitesi verildi, lakin onlar oz nashukurlukleri ile hemin nemetlerin hamisini ezab amillerine chevirdiler)! Kim Allahin nemeti ona chatdiqdan sonra hemin nemeti deyishdirse, onda (bilsin ki,) Allah chox agir cezalandirandir.
212. Dunya heyati kafirlerin gozunde (sheytanin ve pis ishlere emr eden nefsin vasitesi ile) zinetlenmishdir ve onlar (yoxsul) mominlere mesxere edirler, halbuki, teqvalilar Qiyamet gunu onlardan ustundurler. Allah istediyi shexse saysiz-hesabsiz ruzi verir.
213. (sheriet sahibi olan peygemberlerin gonderilmelerinden qabaq) butun insanlar tek bir deste idiler (semavi sherietsiz oz agillarinin telebi esasinda yashayirdilar. Amma yavash-yavash ozlerinin dunya ishlerinde ixtilafa duchar oldular). Belelikle Allah peygemberleri (semavi din ve sherietle) mujde veren ve qorxudan olaraq gonderdi ve onlarla birlikde insanlarin arasinda onlarin bir-birleri ile ixtilafa duchar olduqlari shey baresinde hokm chixarmaq uchun haqq olaraq (ve uca, ali ve eqlani bir hedef uchun semavi) kitab nazil etdi. (Sonra kitabin ozu baresinde ixtilaf yarandi, bir deste kitabin ozunu ve ya onda olan telimlerin bezilerini qebul etmedi.) Onda ixtilafi yalniz kitab verilmish kesler, ozu de onlara (bu barede) aydin deliller geldikden sonra aralarindaki paxilliq ve tekebbur ucbatindan yaratdilar. Belelikle, Allah iman getirenleri oz komeyi ile baresinde ixtilafa dushdukleri haqqa dogru istiqametlendirdi. Allah istediyi shexsi dogru yola hidayet edir.
214. Yoxsa siz (mominler,) sizden evvel kochmush keslerin bashlarina gelenler hele sizin bashiniza gelmemish Cennete daxil olacaginizi guman edirsiniz?! Onlara maddi ve cismani ziyanlar deydi, sarsinti ve narahatchiliq kechirdiler, o yere kimi ki, Allahin elchisi ve onunla birge olan mominler ''Allahin komeyi ve yardimi ne vaxt yetishecek?'' deyirdiler. (Dedik:) ''Bilin, Allahin komeyi heqiqeten yaxindir''.
215. Senden (Allah yolunda) ne xerclemelerini sorushurlar, de: ''(Malin novu muhum deyil, muhum odur ki,) xerclediyiniz mal ata, ana, yaxinlar, yetimler, yoxsullar ve yolda qalmishlar uchun olsun. shubhesiz Allah etdiyiniz her bir yaxshi ishi bilir.
216. Sizin uchun (kafirlerle) doyush yazildi ve qerara alindi, halbuki (bu,) sizin xoshunuza gelmir. chox vaxt bir sheyi xoshlamirsiniz, halbuki o sizin uchun xeyirlidir ve chox vaxt bir sheyi xoshlayirsiniz, halbuki o sizin uchun pisdir. Allah bilir, siz ise bilmirsiniz.
217. (Islam doyushchulerinden bir nechesi sehven haram ayda vurushduqlari uchun) senden haram ayda (Receb, Zilqede, Zilhicce ve Meherrem aylarinda) doyushmek baresinde sorushurlar, de: ''Onda her nov doyush boyukdur (boyuk gunahdir), lakin Allah yolunun (insanlarin Islami qebul etmelerinin) qarshisinin alinmasinin butun novleri, Ona kafir olmaq, (camaata) Mescidul-Heram(a girmeye mane olmaq) ve onun ehalisini oradan chixarmaq (kafirlerin etdikleri bu ishlerin gunahi) Allah yaninda (haram ayda vurushmaqdan) daha boyukdur. Ve fitne (Allaha sherik qoshmaq ve muselmanlari incitmek) oldurmekden daha boyukdur! (Mushrikler) daim sizinle vurushacaqlar ki, eger bacarsalar sizi dininizden dondersinler. Sizden kim oz dininden donse ve kufr halinda olse, bele shexslerin (yaxshi) emelleri dunyada ve axiretde pucha chixacaqdir (bu dunyada camaatin onlarin qoyub getdikleri yaxshi nishanelere gore onlari xoshluqla xatirlamalari, barelerinde dua etmeleri ve onlar uchun rehmet dilemeleri eks neticelenecekdir). Onlar Cehennem ehlidirler ve orada ebedi qalacaqlar.
218. Heqiqeten (hem) iman getirmish kesler ve (hem de) hicret ederek Allah yolunda cihad etmish kesler Allahin rehmetine umidvardirlar. Allah chox bagishlayan ve mehribandir.
219. Senden sherab ve qumar baresinde sorushurlar, de: ''O ikisinde (onlara murtekib olmaqda) boyuk gunah ve insanlar uchun (maddi) menfeetler vardir ve onlarin gunahi menfeetlerinden boyukdur''. Hemchinin senden ne xerclemelerini sorushurlar. De: ''(Size) muyesser olani''. Allah oz ayelerini size bu cur achiqlayir ki, belke dushunesiniz,
220. dunya ve axiret (ishleri) baresinde! Ve senden yetimler(in ishlerine mudaxile etmek) baresinde sorushurlar, de: ''Onlarin veziyyetinin duzeldilmesi daha yaxshidir. eger onlarla bir yerde yashasaniz (eybi yoxdur), onlar sizin (din) qardashlarinizdir. Allah islah edeni fesad toredenden sechir. eger Allah isteseydi, sizi chetinliye salardi (onlarin mallarinin ve canlarinin qorunmasini ayri-ayriliqda her birinize vacib ederdi). Heqiqeten Allah qudretli ve hikmetlidir.
221. Mushrik qadinlarla, iman getirmeyince evlenmeyin. elbette ki, momine bir keniz azad ve mushrik bir qadindan - hetta o(nun camali ve mali) sizin xoshunuza gelse bele - daha yaxshidir. Hemchinin mushrik kishilere iman getirmeyince arvad vermeyin. elbette ki, momin bir qul azad ve mushrik bir kishiden - hetta o(nun mali ve meqami) sizin xoshunuza gelse bele - daha yaxshidir. Onlar (mushrik kishi ve arvad er-arvadliliq muddeti boyunca kufr ve menevi pozgunluq baximindan oz heyat yoldashlarina tesir edir ve neticede onlari) oda teref devet edirler. Allah oz yardimi ile Cennete ve bagishlanmaga dogru devet edir ve oz ayelerini insanlara achiqlayir ki, belke (dushunub) anladilar.
222. Senden aybashi baresinde sorushurlar, de: ''O bir nov eziyyet ve narahatchiliqdir''. Odur ki, aybashi zamani qadinlar(la cinsi elaqede olmaq)dan uzaq olun ve pak olmayinca, onlara yaxinlashmayin. Ele ki, (aybashidan) pak oldular (ya qusl verdiler) onlarla Allahin size emr etdiyi yerden yaxinliq edin. Heqiqeten, Allah chox ve tez tovbe edenleri, hemchinin pak olmaga chalishanlari sevir.
223. Qadinlariniz sizin tarlanizdir. Buna gore de istediyiniz terefden ve istediyiniz zaman oz tarlaniza gelin ve (haram muqabilinde halal ile kifayetlenmek ve bu emel neticesinde saleh ovlad elde etmek niyyeti ile) ozunuz uchun qabaga (savab) gonderin. Allahdan qorxun ve bilin ki, heqiqeten, Onunla gorusheceksiniz. Mominlere mujde ver.
224. Allahi yaxshiliq etmemeyiniz, teqvali olmamaginiz ve insanlarin arasini duzeltmemeyiniz kimi andlariniza hedef etmeyin (muxtelif behanelere gore Ona and ichmeyin. Ve ya: Allahi yaxshiliq edeceyiniz, teqvali olacaginiz ve insanlarin arasini duzeldeceyiniz baresindeki oz (tekrar) andlariniza hedef etmeyin). (Allahin adini bu cur, her sheye gore Ona and ichmekle hormetden salmayin.) Allah eshiden ve bilendir.
225. Allah sizi bihude ve bosh yere ichdiyiniz andlara gore cezalandirmayacaqdir. Lakin qelblerinizin kesb etdiyine (heqiqi and ichmek niyyetinde oldugunuz sheye) gore cezalandiracaqdir. Allah chox bagishlayan ve helimdir.
226. oz arvadlarindan (onlari incitmek meqsedile) uzaqlashmaga (onlarla dord aydan da chox cinsi yaxinliq etmemeye) and ichen shexslere dord ay mohlet vardir. Belelikle eger qayitsalar (ve keffare verseler ve yaxinliq etseler) heqiqeten, Allah chox bagishlayan ve mehribandir. (Hem bu andin haram ish uchun olmasina ve hem de and ichilen sheyin ozunun haram olmasina baxmayaraq o, sheriet baximindan and kimi gerchekleshir ve onu pozmaq ve keffare vermek vacibdir).
227. eger talaq vermek qerarina gelseler (eybi yoxdur, and pozulur ve keffare boyundan dushur), heqiqeten Allah eshiden ve bilendir.
228. Talaq verilmish qadinlar (aybashidan) uch pakliq muddetine kimi gozlemelidirler (''idde'' saxlamalidirlar, yeni uch defe aybashi qani gorub ondan temizlenene qeder gozlemelidirler). eger Allaha ve axiret gunune imanlari varsa, Allahin onlarin betnlerinde yaratdigini (aybashi qanini ve ya ovladi) gizletmeleri caiz deyildir (meselen, uchuncu defe aybashi olmasina baxmayaraq birinci erine qayitmaq uchun onu inkar etmesi, yaxud uchuncu defe aybashi olmamasina baxmayaraq evvelki erine qayitmamaq uchun uch defe aybashi olmasini iddia etmesi, yaxud bashqa ere getmek uchun betninde ovladin olmasini inkar etmesi halal deyildir). eger barishiq qesdleri olsa (''ric`i'' telaqdaki) ''idde'' muddeti erzinde erleri onlari geri qaytarmaga (arvadliga goturmeye bashqalarindan) daha haqlidirlar. Qadinlarin boynunda kishilerin (talaq vermek, lezzet almaq, gozel davranmaq, bashqa bir arvad almaq, sefere chixmagi qadagan etmek, ovladin bashchiligi, irs ve saire) haqlari oldugu kimi (fitret ve sherietin hokmu baximindan) kishilerin boynunda (da) onlarin (qadinlarin lezzet almaq, dolanishiginin temin olunmasi, gozel davranmaq ve varislik kimi) beyenilen huquqlari vardir. (Huquqlar arasindaki kemiyyet ve keyfiyyet ferqlerine esasen) kishilerin onlardan ustunlukleri vardir. Allah qudretli ve (yaradilish ve sheriet meselelerinde mesleheti daha yaxshi bilen) hikmet sahibidir.
229. (Kishinin arvadi yeniden ozune qaytarmaq haqqina malik oldugu ric`i) talaq iki defedir. Belelikle (her defe idde muddetinde qayidaraq onu) yaxshiliqla saxlamaq ve ya (qayitmayib onu) xoshluqla buraxmaq (kishinin ohdesinedir). Ve size onlara (mehriyye kimi) verdiyinizden bir sheyi geri almaq caiz deyil, her ikisinin Allahin mueyyen etdiyi qanunlara riayet etmemekden qorxmalari istisna olmaqla. Buna gore de eger (siz sheriet hakimleri) o ikisinin Allahin hokmlerini yerine yetirmeyeceklerinden qorxsaniz (onlarin hech birinin digerini istemediyi ve ya qadinin kishini hech istemediyi teqdirde onlara bildirin ki,) qadinin (ozunu azad etmesi uchun talaq evezinde mehriyyenin bir hissesini, ya hamisini, yaxud da ondan da choxunu) fidye vermesinde onlar uchun hech bir gunah yoxdur. Bunlar Allahin (teyin etdiyi) serhedleridir, onlari pozmayin. Allahin serhedlerini pozanlar, heqiqeten zalimdirlar.
230. Belelikle eger kishi ona (uchuncu defe) talaq verse (onu boshasa), daha o qadin bashqa bir ere getmeyince, ona (evvelki erine) halal olmayacaqdir. eger (ikinci eri) ona telaq verse, qadina ve evvelki erine Allahin hokmlerini berqerar etmelerine umidvar olduqlari teqdirde (yeniden) bir-birlerine qayitmalari gunah deyildir. Bunlar Allahin bilen (ve emel eden) deste uchun beyan etdiyi hokmleridir.
231. Qadinlara talaq verdiyiniz ve onlar iddelerinin sonuna yaxinlashan zaman, (ya yeniden qayidin ve) onlari yaxshiliq ve xoshluqla saxlayin, ya da (qayitmayaraq) onlari yaxshiliq ve xoshluqla buraxin. Onlari esla incitmek ve ziyan vurmaq uchun saxlamayin ki, zulm etmish olasiniz. Bele eden kes shubhesiz ozune zulm etmishdir. Allahin ayelerini mesxere etmeyin ve Allahin size olan (hedsiz) nemetini ve kitab ve hikmetden (sheriet hokmleri ve eqli maarifden) nazil ederek vasitesi ile size nesihet verdiyi sheyi xatirlayin. Allahdan qorxun ve bilin ki, Allah her sheyi bilendir.
232. Qadinlara talaq verdikden ve onlar iddenin sonuna chatdiqdan sonra, oz aralarinda xoshluqla raziliga geldikleri teqdirde onlarin oz erleri ile (evvelki erleri, ya yeni ere gedecekleri kishilerle) evlenmelerine mane olmayin. Bununla (bu hokmle) sizden Allaha ve axiret gunune iman getirenlere oyud-nesihet verilir. Bu, sizin uchun daha yaxshi ve daha pakdir. Allah bilir, siz ise bilmirsiniz.
233. Analar oz ovladlarina iki il tamam sud vermelidirler. Bu (gosterish), (korpenin) sud emme muddetini kamil etmek isteyen kes uchundur. Onlarin ruzi ve geyimi(ni) orta hedde (temin etmek) korpenin sahibinin (atasinin) ohdesinedir. Hech kesin boynuna qudretinden artiq vezife qoyulmur. Ne ana ovladina gore ziyana dushmelidir ve ne de korpenin sahibi korpesine gore (ne ana havayi sud vermeye mecbur edilmelidir, ne de ata artiq pul odemelidir). Ata-ana (oz aralarindaki ixtilafa gore) oz ovladlarina zerer ve ziyan vurmamalidirlar. Bele bir vezife hem de (atanin) varisin(in) ohdesinedir (ki, eger ata olse ve miras hemin korpeye qalsa, yuxarida deyilen shertlerle ananin dolanishigi hemin maldan odenilmelidir). Indi eger ata ve ana aralarindaki raziliq ve meslehetleshme esasinda (korpeni nezerde tutulan zamandan qabaq) sudden ayirmaq isteseler, onlara gunah yoxdur. Ve eger ovladlariniza sud vermek uchun daye (tutmaq) isteseniz, vermeli oldugunuz sheyi yaxshiliqla ve gozel bir shekilde odeyeceyiniz teqdirde size bir gunah yoxdur. Allahdan qorxun ve bilin ki, Allah etdiklerinizi gorendir.
234. Sizden vefat edenlerin qoyub getdikleri arvadlar (vefat iddesi olaraq) ozlerini dord ay on gun saxlayaraq gozlemelidirler. Muddetlerinin sonuna chatdiqda ise onlarin ozleri barede yaxshi ve beyenilen shekilde etdiklerinde (ere getmeleri ve ya getmemelerinde) size (cemiyyetin hakimlerine ve ya muselmanlara) gunah yoxdur. Allah etdiklerinizden xeberdardir.
235. (Vefat iddesinde olan) qadinlara elchilik baresinde ustuortulu bir shey demeyinizde, yaxud (bunu) ureyinizde gizletmeyinizde size bir gunah yoxdur. Allah sizin tezlikle onlari (fitri hissler esasinda) yada salacaginizi bilir. Lakin onlarla evlenmek baresinde gizlinde sovdeleshmeyin, yalniz beyenilen (ve ustuortulu ve remzi) sozler deyin. Mueyyen olunmush muddet (idde) sona chatmayinca esla nikah baglamaq qerarina gelmeyin. Bilin ki, Allah ureyinizde olanlari bilir. Buna gore de Ondan (Onun qezebinden) chekinin ve bilin ki, Allah chox bagishlayan ve helimdir.
236. Yaxinliq etmediyinz ve mehriyye teyin etmediyiniz qadinlara talaq vermeyiniz gunah deyildir (ne yaxinliq etmeden ve ne de mehriyye teyin etmeden boshamaginiz gunah deyil). Onlara oz malinizdan bir pay vermeli ve onlari oz malinizdan beyenilen shekilde behrelendirmelisiniz, dovletli oz imkani qeder ve kasib oz imkani qeder. Bu haqq, yaxshi emel sahibleri uchun sabit ve vacibdir.
237. eger qadinlari mehriyye teyin etmish oldugunuz halda, onlarla yaxinliq etmeden boshasaniz, (qadinlarin) ozleri ve ya nikahlama (ixtiyari) elinde olan kes (onun bashchisi ve ya mutleq vekili) guzesht etmese onda teyin etdiyinizin yarisi (sizin ohdenizedir). Sizin guzesht etmeyiniz (yeni mehriyyenin hamisini vermeyiniz) teqvaya daha yaxindir. oz aranizda ehsan ve bexshish etmeyi unutmayin ki, heqiqeten Allah etdiklerinizi gorendir.
238. Butun namazlari ve (xususile) orta namazi (zohr namazini) qoruyun ve (namazda, hemchinin her bir ishde) Allaha xatir itaetkar halda ayaga qalxin.
239. Belelikle eger (dushmenden ve ya bashqa bir tehlukeden) qorxsaniz, piyada, ya minikde (''xof'' ya ''mutaride'' namazi qilin). Asayish tapdiqda ise (adi namazlarda ve namazdan bashqa yerlerde) Allahi size bilmediyiniz sheyleri oyretdiyi kimi yada salin.
240. Sizden olumleri yaxinlashan ve ozlerinden sonra arvadlarini qoyub geden shexsler arvadlari ve (onlarin evden) chixarilmadan bir illik yashayish xercleri(nin temin olunmasi) baresinde vesiyyet etmelidirler. eger onlar ozleri chixib getseler, onda, onlarin ozleri barede beyenilen shekilde gordukleri ishde (evlenmelerinde ve ya bashqa bir ishi sechmelerinde) size (meyidin varislerine) gunah yoxdur (ve xercler boyundan goturulur). Allah qudretli ve hikmetlidir. (Bu hokm Islamin ilkin chaglarinda quvvede olub ve sonradan nesx edilerek, irs ve idde hokmu ile evez edilib).
241. Ve talaq verilmish qadinlara (er terefinden) munasib mal ve yashayish sheraiti lazimdir (idde gozlediyi muddetin xercleri ve talaqin novunden asili olaraq mehriyyenin hamisi ve ya bir hissesi onlara verilmelidir). Bu, teqvalilarin boynunda sabit ve vacib (bir vezife)dir.
242. Allah oz ayelerini (dinin hokmlerini) size bu cur aydinlashdirir ki, belke dushunesiniz.
243. Saylari minlerle oldugu halda olumun qorxusundan (ve cihaddan qachmaq uchun) oz evlerinden chixan keslere (ibret gozu ile) baxmadinmi? Onda Allah onlara dedi: ''olun! (Allah onlarin olumunu istedi, onlar da derhal olduler.)'' Sonra onlari diriltdi (ki, olumden qachmagin mumkun olmamasini basha dushsunler). Dogrudan da Allah insanlara qarshi lutf ve bexshish sahibidir. Lakin insanlarin choxu shukr etmirler.
244. Allah yolunda (dushmenlerle) vurushun ve bilin ki, heqiqeten Allah eshiden ve bilendir.
245. Kim Allaha gozel bir borc vermeye hazirdir ki, Allah (da) onu (qaytararken) onun uchun neche qat artirsin? (Ruzini) azaldan da, choxaldan da Allahdir. Ona teref qaytarilacaqsiniz.
246. Musa(nin vefatin)dan sonra Beni-Israil boyuklerinden (eyan-eshraflarindan) oz peygemberlerinden birine (shemuile) ''Allah yolunda doyushmeyimiz uchun bize bir hokmdar gonder'' deyen desteye (onlarin halina qelb gozu ile) baxmadinmi? (Peygemberleri onlara) dedi: ''Hech size doyush yazilacagi teqdirde vurushmayacaginiz (ve itaetsizlik edeceyiniz) ehtimalini vermirsiniz?'' Dediler: ''Bize ne olub ki, oz ev-eshiyimizden ve ovladlarimizin yanindan chixarildigimiz halda Allah yolunda vurushmayaq?'' Belelikle onlara doyush yazilan zaman, onlarin az bir qismi istisna olmaqla (hamisi) arxa chevirdiler. Allah zalimlari taniyandir.
247. Peygemberleri onlara dedi: ''Heqiqeten, Allah Talutu size hokmdar gonderdi.'' Dediler: ''Hokmdarliga biz ondan daha layiq oldugumuz ve ona choxlu var-dovlet verilmediyi halda o bize nece hokmranliq ede biler?!'' (Peygemberleri) dedi: ''shubhesiz, Allah onu sizin uzeriniz(d)e (hokmranliq etmek uchun) sechib ve ona artiq elm ve cismani guc verib. Allah oz hokmdarliq ve shahligini istediyi shexse verir. Allah (vucud, qudret ve rehmet baximindan) genish ve bilendir.''
248. Peygemberleri onlara dedi: ''Onun hokmranliginin nishanesi, icherisinde (sizin uchun) Rebbiniz terefinden qelb rahatligi ve Musa ve Harun ailesinin qoyub getdikleri sheylerin qaliqlari (Musanin esasi, zirehi ve ne`leyni, Tovratin lovheleri ve Harunun emmamesi) olan ve meleklerin dashidiqlari tabutun (Musanin icherisinde suya atildigi ehd sandiginin) sizin yaniniza gelmesidir. elbette, eger iman ehli olsaniz onda sizin uchun (Talutun hakimiyyetinin dogrulugu baresinde) nishane vardir ''.
249. Belelikle Talut (emaliqe ile doyushmek uchun) qoshunla birge (oz qerargahlarindan) ayrilarken dedi: ''Heqiqeten, Allah sizi bir chay ile imtahan edecekdir. Odur ki, kim ondan (doyunca) ichse, menden deyil ve kim ondan ichmese mendendir, eline bir ovuc su goturen istisna olmaqla (ki, o da mendendir). Belelikle, onlarin az bir hissesi istisna olmaqla hamisi ondan ichdiler. Talut ve onunla birge iman getirenler chaydan kechdikden sonra (onlardan bezileri) dediler: ''Bizim bu gun Calut ve onun qoshunu ile qarshilashmaga taqetimiz yoxdur''. Allaha qovushacaqlarina inananlar (axirete imanlari olanlar ise) dediler: ''O qeder az (sayli) deste Allahin komeyi ile chox (sayli) desteye qalib gelib ki! Allah sebirlilerledir''.
250. Onlar Calut ve onun qoshunu ile vurushmaq uchun qarshilashdiqlari zaman dediler: ''Ey Rebbimiz, biz(im qelblerimiz)e sebr ve dozum nazil et, qedemlerimizi mohkemlendir ve bize kafir qovm uzerinde komet et.
251. Belelikle Allahin komeyi ile onlari meglub etdiler ve (Talutun esgerlerinden olan) Davud Calutu oldurdu. Allah ona seltenet, hokmdarliq ve hikmet (sheriet elmleri ve eqli maarif) verdi ve (Zebur kitabi, gercheklik esasinda hokm chixarmaq, qushlarin dilleri ve demirden zireh toxumaq kimi) istediyi sheylerden ona oyretdi. eger Allah insanlarin bezisini diger bezilerinin vasitesi ile def etmeseydi, yer uzunu mutleq fitne-fesad buruyerdi. Lakin Allah butun alemdekilere qarshi lutf ve merhemet sahibidir.
252. Bunlar Allahin ayeleridir (tovhid ve qudret nishaneleridir) ki, haqq olaraq sene oxuyuruq. Heqiqeten sen gonderilenlerdensen.
253. Bu peygemberlerden (adlari chekilen) bezilerini bezilerinden ustun etdik. Onlardan elesi var ki, Allah onunla danishib (Musa kimi) ve bezilerini bir neche derece ucaldib (ulul-ezm peygemberler kimi). Ve Meryem oglu Isaya aydin deliller (ashkar mocuzeler) eta etdik ve onu ''Ruhul-Qudus'' ile quvvetlendirdik. eger Allah qeti shekilde isteseydi, onlardan sonra (tarix boyu) gelenler (onlarin ummetleri) onlara gelmish (butun bu) aydin delillerden sonra bir-birleri ile vurushmazdilar. Lakin ixtilafa dushduler. Belelikle onlarin bezisi iman getirdi ve bezisi kafir oldu (ve yer uzunde muharibeler toretdiler). shubhesiz, eger Allah isteseydi, onlar bir-birleri ile vurushmazdilar. Lakin Allah istediyini (bendeleri eqide ve emellerinde ixtiyar sahibi) edir.
254. Ey iman getirenler, ne alish-verishin ve ne de dostluq ve shefaetin olmayacagi gun gelmemishden qabaq size ruzi olaraq verdiklerimizden (Allah yolunda) xercleyin. Kafirlerdir zalimlar!
255. Tek olan Allahdir ki, Ondan bashqa bir mebud yoxdur! (oz zati ile var olan) diri ve (varliq alemini) berqerar saxlayan qadir ve ebedidir. Onu esla ne murgi tutar, ne de yuxu! (Yaradilish, qorumaq, idare etmek ve yox etmek Onun isteyinden asili oldugu uchun) goylerde ve yerde olanlarin hamisi (goyler ve yer de daxil olmaqla) Ona mexsusdur. Izni olmadan Onun huzurunda kim vasitechilik ve shefaet (bu dunyada sebeblerle neticeler arasinda qeyri-ixtiyari vasitechilik, o dunyada ise emellerin cezasinin legvi ve savablarin artirilmasi uchun olan ixtiyari shefaet) ede biler?! Insanlarin qarshisinda olani da, arxalarinda olani da (dunyanin kechmish ve gelecek hadiselerini) bilir ve onlar Onun elminden Onun istediyinden bashqa hech bir sheyi bile bilmezler. Onun (seltenet ve rububiyyet) kursusu goyleri ve yeri ehate etmishdir. Onlari (goyleri ve yeri) qoruyub saxlamaq Onun uchun chetin ve yorucu deyildir. O, chox uca ve boyukdur.
256. Dinde (eqidenin esasalarinda) mecburiyyet yoxdur (chunki, daxili inanc ve etiqadlar zorla qebul etdirile bilmezler ve delil-subuta tabedirler). shubhesiz, (bu Qur`an vasitesile) hidayet yolu azginliqdan (sechilib) aydinlashmishdir. Buna gore de, kim azgin ve itaetsize (sheytan ve onun ardicillarina) kafir olub Allaha iman getirse, dogrudan da hech vaxt qirilmayan mohkem bir destekden yapishmishdir. Allah eshiden ve bilendir.
257. Allah iman getirenlerin dostu ve bashchisidir. Onlari (nadanliq, kufr ve itaetsizliklik) qaranliqlar(in)dan (elm, iman ve teqva) nur(un)a teref chixarir. Kafir olanlarin bashchilari ise azgin ve itaetsizlerdir ki, onlari (hidayet) nur(un)dan (azginliq) zulmetler(in)e teref chixarirlar. Onlar Cehennem ehlidirler ve orada ebedi qalacaqlar.
258. Allahin verdiyi hokmdarliq uzunden oyunerek Ibrahimle Rebbi baresinde hocetleshen kesi (Nemrudu, qelb gozu ile) gormedinmi? Ibrahim ''menim Rebbim dirilden ve oldurendir'' deyen zaman o dedi: ''Men (de) dirildirem ve oldururem (iki mehkumdan birini azad edir, digerini ise oldururem)''. Ibrahim dedi: ''Heqiqeten (menim) Allah(im) guneshi sherqden chixarir, sen onu qerbden chixar!'' Bele olan halda kafir olmush kes, mat-meettel qaldi. Allah zalim qovmu esla hidayet etmir.
259. Yaxud (evlerinin dami chokmush ve) divarlari damlarinin uzerine uchmush (ve sakinlerinin cesedleri churuyub dagilmish) kendden kechen (kes) kimisini (gormusenmi)? (O, teeccuble oz-ozune) dedi: ''Allah bunlari olumlerinden sonra nece dirildecek?!'' Buna gore de Allah onu yuz il oldurdu, sonra diriltdi (ve) dedi: ''(Burada) ne qeder qalmisan?'' Dedi: ''Bir gun, ya gunun bir hissesini (qalmisham)''. Dedi: ''Xeyr, yuz il qalmisan; yemek-ichmeyine bax ki, hech deyishmeyib ve uzunqulagina bax (gor nece churuyub dagilib). Biz (bunu senin isteyini yerine yetirmek ve) seni insanlara (oz tovhid ve qudretimizin) nishane(si) etmek uchun (etdik). Bax (gor uzunqulaginin) sumukleri(ni) nece goturur (ve onlari bir-birine birleshdirir), sonra onlarin ustune et orturuk! Belelikle (dirilmeyin neceliyi) ona aydin olduqda, dedi: ''Indi bilirem ki, Allah her sheye qadirdir (ve indi bunu oz gozlerimle gorub yeqinlik elde etdim).
260. (Yada sal) o zaman(i) ki, Ibrahim dedi: ''Ey Rebbim, oluleri nece diriltmeyini mene goster''. Dedi: ''Meger (Menim qudretime ve ya axiret gunune) imanin yoxdur?'' Dedi: ''eksine (imanim var)! Lakin qelbimin (gozle gorerek) rahatliq tapmasi uchun (istedim)''. Dedi: ''Bele ise, dord (nov) qush gotur, (cismlerinde olan elametleri deqiq gore bilmeyin uchun) onlari ozune yaxinlashdir ve (onlari) tike-tike dogra(yib bir-birine qat). Sonra (bu etrafdaki) her dagin bashina onlardan bir parcha qoy. Daha sonra onlari chagir, suretle senin yanina gelecekler. Bil ki, Allah yenilmez qudret ve hikmet sahibidir''.
261. Mallarini Allah yolunda xercleyenlerin (bu xerclerinin) misali yeddi sunbul cucerden ve sunbullerinin her birinde yuz (eded) den olan toxum kimidir. (Demeli Allah yolunda serf edilen her bir sheyin yeddi yuz qat mukafati vardir.) Allah istediyi (ve hikmetinin teleb etdiyi) shexs uchun neche qat artirir. Allah genish (vucud, qudret ve rehmet sahibi) ve bilendir.
262. Mallarini Allah yolunda xercleyib, sonra etdikleri xercin arxasinca minnet qoymayan ve eziyyet etmeyenlerin (dil yarasi vurmayanlarin) Rebbi yaninda ozlerine layiq mukafatlari vardir. (O dunyada da) onlar uchun ne bir qorxu var ve ne de qemgin olarlar.
263. Xosh bir soz ve (dilenchilerin israr ve kobudluqlarini) bagishlamaq, arxasinca eziyyet olan sedeqeden daha yaxshidir. Allah ehtiyacsiz ve helimdir.
264. Ey iman getirenler, sedeqelerinizi malini riyakarliq ve camaata gostermek meqsedi ile xercleyen ve Allaha ve axiret gunune imani olmayan shexs kimi minnet qoymaq ve eziyyet vermekle pucha chixarmayin. O, uzerine (azaciq) torpaq oturmush ve sonra leysan yagishin yagib onu temiz (torpaq ve bitkisiz) bir dash halina saldigi mohkem ve hamar dasha benzeyir (onun sedeqesi leysanin yuyub apardigi hemin torpaq kimidir). Onlar (riyakarlar) kesb etdiklerinden hech bir shey elde etmeyecekler. Allah kafir qovmu hidayet etmir.
265. Mallarini Allahin raziligini qazanmaq ve ruhlarini (iman ve emel baximindan) mohkemlendirmek uchun xercleyenler yukseklikde yerleshen ve leysanin yagmasi neticesinde iki qat meyve vermish bag kimidir. Ora leysan yagmasa da narin yagish yagib (ve o, otsuz qalmayib). Allah emellerinizi gorendir.
266. Meger sizden kimse (agaclarinin) altindan chaylar axan ve icherisinde butun nov meyvelerden olan xurma agaclari ve uzum teneklerinden ibaret bir baginin olmasini ve qocaligin gelib chatdigi ve kichik ve zeif ushaqlari oldugu halda (birden) yandirici odu olan bir qasirganin onu (bagi) burumesini ve onun hamisinin yanmasini isteyermi?! Allah oz ayelerini (dinin hokm ve maarifini) size bu cur achiqlayir ki, belke dushunesiniz (ki, mebada axiretde, chox mohtac oldugunuz halda oz xeyir emellerinizi riya, minnet ve kufr odu ile yanib mehv olmush goresiniz).
267. Ey iman getirenler, kesb etdiklerinizin ve sizin uchun yerden chixardigimiz sheylerin (tarla ve meden mehsullarinin) pak ve halallarindan (Allah yolunda) xercleyin ve pak olmayan (pis ve haram) mali xerclemek fikrine dushmeyin. Halbuki (eger) onu (sizin haqqiniz muqabilinde verseydiler) ancaq goz yumaraq (ve meylsiz halda) qebul ederdiniz. Bilin ki, Allah ehtiyacsiz ve (sifet ve ishleri) teriflenmishdir.
268. sheytan (her defe mallarinizi Allah yolunda xerclediyiniz zaman) size yoxsulluq ved edir ve (xesislik ve saire kimi) pis ishleri emr edir. Allah ise size oz terefinden bagishlanmaq ve xeyir-bereket vedesi verir. Allah genish (vucud, qudret ve rehmet sahibi) ve (her sheyi) bilendir.
269. Hikmeti (sheriet hokmlerini ve eqli ve emeli maarifi) istediyi (ve vucudunda telebat olan ve haqqin hikmeti ile uygun gelen) shexse verir. Kime hikmet verilse, (ona) dogrudan da choxlu xeyir verilmishdir. esl agil sahiblerinden bashqa hech kes oyud almaz.
270. shubhesiz ki, Allah (haqq yolunda) xerclediyiniz her bir mali ve (Allah yolunda) ohdenize goturduyunuz her bir ehdi bilir (ve onu mukafatlandirir). (Ona xilaf chixmaq zulmdur) ve zalimlara esla bir komek eden olmaz.
271. eger (musteheb olan) sedeqeleri ashkar etseniz o, yaxshi bir ishdir ve eger onu yoxsullara gizli shekilde verseniz bu, sizin uchun daha yaxshidir ve (Allah) gunahlarinizdan temizleyer. Allah emellerinizden xeberdardir.
272. Onlarin (batini) hidayetleri senin ohdende deyildir (senin vezifen chatdirmaq, qorxutmaq, mujde vermek ve delil getirmekden ibaretdir). Lakin (oz hikmet ve rehmetine uygun olaraq) istediyini hidayet eden Allahdir. (Allah yolunda) ne mal xercleyirsinizse oz xeyrinizedir ve Allahin raziligini qazanmaqdan bashqa bir shey uchun xerclemirsiniz. (Odur ki, mallarin en yaxshisini xercleyin ve minnet de qoymayin). (Allah yolunda) xerclediyiniz her bir mal (onun mukafati ve ya onun eynile ozu axiretde) kamil suretde size verilecek, size esla zulm olunmayacaq, haqqinizdan kesilmeyecekdir.
273. (Sedeqeler) Allah yolunda (cihad, mallarinin qaret olunmasi, uzunmuddetli xestelik ve ya elm oyrenmek kimi meselelere) duchar olub (yashayishlarini temin etmek uchun) yer uzunde hech cur sefer ede bilmeyen yoxsullar uchundur. Nadan onlari chox iffetli (heyali) olduqlari uchun imkanli hesab eder. Onlari uzlerinden taniyarsan, insanlardan israrla bir shey istemezler. Allah shubhesiz ki, maldan xerclediyiniz her bir sheyi bilendir.
274. oz mallarini gece ve gunduz, gizlin ve ashkar (shekilde Allah yolunda) xercleyenlerin Rebbi yaninda meqamlarina layiq mukafatlari vardir. (Axiretde) onlar uchun ne bir qorxu var ve ne de qemgin olarlar.
275. Selem yeyen keslerin (insanlar arasindaki) durush ve reftarlari sheytanin toxunaraq deli etdiyi (davranishinin tarazligini pozdugu) kesin reftari kimidir. Bu onlarin ''shubhesiz, alish-verish de selem kimidir'' demelerine goredir. Halbuki, Allah alish-verishi halal, selemi ise haram etmishdir. Buna gore de kime Rebbi terefinden bir nesihet gelse ve o (selem yemekden) chekinse, kechenler onundur (onun selem hokmunun nazil olmasindan qabaq goturduyu qazanc ozununkudur) ve ishi (axiret cezasi baximindan) Allaha aiddir. (Selem yemeye) qayidan kesler ise Cehennem ehlidirler ve orada ebedi qalacaqlar.
276. Allah selemi mehv edir (selemle qazanilmish malin bereketini aradan aparir) ve sedeqeleri(n bereketini) artirir. Allah hech bir gunahkar nankoru sevmir.
277. Heqiqeten iman getirib yaxshi ishler goren ve namaz qilib zekat veren keslerin Rebbi yaninda meqamlarina uygun mukafatlari vardir ve (axiretde) onlar uchun ne bir qorxu var ve ne de qemgin olarlar.
278. Ey iman getirenler, Allahdan qorxun ve eger imaniniz varsa, selemin qalanindan (sermayeden artiq aldiginiz miqdardan) el chekin.
279. Ve eger bele etmeseniz (ve selemchiliyi davam etdirseniz), onda Allah ve Onun peygemberi terefinden olan muharibeye yeqin edin (yeqin bilin ki, bele bir muharibe size uz tutacaqdir, haqq hokumet ve ya partlayish heddine chatmish cemiyyet onu sizden geri alacaqdir). Tovbe etseniz ise, sermayeleriniz ozunuzundur (aldiginiz faizi geri qaytarin ki, bele olan suretde) ne zulm edersiniz, ne de zulme meruz qalarsiniz.
280. eger (borclu shexs) sixinti ve ehtiyac ichinde olsa, onda imkani olana kimi ona mohlet vermek (sizin ohdenizedir). Ve sedeqe vermeyiniz (borcu bagishlamaq) sizin uchun daha xeyirlidir, eger bilseydiniz!
281. Allaha teref qaytarilacaginiz, sonra her bir shexse qazandiginin evezinin (ve ya etdiyi emellerin eynile tezahurunun) kamil suretde verileceyi ve onlara zulm olunmayacagi (ve mukafatlarinin azaldilmayacagi) gunden qorxun!
282. Ey iman getirenler, (borc almaq ve ya alver etmekle) mueyyen muddete qeder bir-birinize borclu olduqda, onu yazin. (Borc senedini) sizin aranizda bir katib edaletle yazmalidir. Katib onu Allahin ona oyretdiyi kimi yazmaqdan esla imtina etmemelidir. O yazmali ve boynunda haqq olan shexs (borclu) imla etmeli, Rebbi olan Allahdan qorxmali ve haqqdan hech neyi azaltmamalidir. eger boynunda haqq olan shexs sefeh ya (yash baximindan) zeif olsa, ya (dilinde olan qusur sebebinden) imla etmeye qadir olmasa, onun qeyyumu edaletle imla etsin. Ve kishilerinizden (muselman kishilerden) iki neferi shahid tutun. eger iki kishi olmasa, shahidler icherisinden (dinlerinden) razi oldugunuz bir kishi ve iki qadini shahid tutun ki, eger o iki qadindan biri unutsa, o biri onun yadina salsin. shahidler (shahid durmaq ve ya shehadet vermek uchun) devet olunduqda, boyun qachirmamalidirlar. Az ve ya chox olmasindan asili olmayaraq mueyyen bir muddete qeder mohleti olan borcu yazmaqdan usanmayin. Sizin bu ishiniz Allah yaninda daha edaletli, shahidlik uchun daha mohkem ve shekke dushmemeyinize (chekishmeye duchar olmamaginiza) daha yaxindir. Aranizda neqd yolla dovr etdirdiyiniz alish-verish istisnadir ki, onu yazmamaginiz size gunah deyildir. Ve hemishe alish-verish eden zaman shahid tutun (bele etseniz daha yaxshi olar). Katib (yazan) ve shahid (azaldib-choxaltmaqla haqq sahibine) zerer vurmamalidirlar ve katibe ve shahide (haqlarini vermemekle) zerer deymemelidir. eger bele etseniz (deyilenlerin eksini etseniz ve tereflerden her hansi birine ziyan deyse), bu sizin uchun (Allaha qarshi) itaetsizlik ve gunahdir. Allahdan qorxun! Allah sizi oyredir ve Allah her sheyi bilendir.
283. eger seferde olsaniz ve katib tapmasaniz (sened ve shahidin evezi) alinmish girovlardir. eger sizden kimse diger birine inansa (ve girov almasa), gerek inanilan shexs emanetini (borcunu) qaytarsin ve Rebbi olan Allahdan qorxsun. (Lazim olan zaman) shehadeti gizletmeyin. Kim onu gizletse, onun qelbi gunahkardir. Allah emellerinizi bilendir.
284. Goylerde ve yerde olanlarin hamisi (goyler ve yer de daxil olmaqla) Allahin heqiqi mulkudur. Qelbinizde olani (qeyri-ixtiyari fikir ve adetler deyil, pis eqideler ve yaramaz adetleri) ashkar etseniz de gizletseniz de Allah sizinle onun hesabini aparacaqdir. Belelikle, (rehmetinin telebi esasinda) istediyini bagishlayacaq, (edaletine esasen) istediyine ezab verecekdir. Allah her sheye qadirdir.
285. Peygemberimiz Rebbi terefinden ona nazil olana iman getirdi ve mominler hamiliqla Allaha, Onun meleklerine, kitablarina, elchilerine (peygemberlere) iman getirdiler (ve dediler): ''Onun elchilerinin hech biri arasinda ferq qoymuruq''. Hemchinin dediler: ''Eshitdik ve itaet etdik; ey Rebbimiz, Senin bagishlamani dileyirik; (haminin) qayidish(i) Sene terefdir''!
286. Allah hech bir kesin boynuna guc ve quvvesinden artiq vezife qoymur. Kim ne xeyir ish gorubse oz xeyrine, ne pis ish gorubse oz ziyaninadir. (Mominler deyirler:) ''Ey Rebbimiz, eger biz unutsaq, ya xeta etsek, bizi cezalandirma! Ey Rebbimiz, (gunahlarimizin cezasi olaraq) agir vezifeler yukunu bizden evvelkilerin boynuna qoydugun kimi bizim (de) boynumuza qoyma! Ey Rebbimiz, (axiret ezabi kimi) taqetimiz chatmayan sheyleri bize yukleme, bizi efv et, bizi bagishla ve bize rehm et! Sen bizim movlamizsan, odur ki, bize kafirlerin destesi uzerinde (qelebe chalmaga) komek et''.
Категория: QURANI KERIM-TERCUME | Просмотров: 2948 | Добавил: sahil | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 2
2 LEYLA  
0
çOX SAĞ OLUN ALLAH RAZI OLSUN

1 mayil  
0
SALAMU ALEYKUM

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
         KITABXANA
1.5
           QURAN OXU               QURAN DINLE       ISLAMI SAYTLAR
EHLIBEYT-MOIZE.UCOZ.RU
ISLAM-AZERI.AZ
AHLIMAN.COM
MUSELMAN.WS
DEYERLER.ORG
HAQQYOLU.COM
AHLALBAYT.RU
ISLAMMEKTEBI.ORG
SIZINYOL.COM
ZEKA.AZ
HZ-ALI.TK
ZEHRANET.COM
ISLAMAZ.COM
SONUMID.TK
HILAL.AZ
ISLAMINSESI.AZ
FAKTXEBER.COM
NOOR.AZ
AHLIBEYT.AZ
AHLIBEYT.GE
KOVSER.AZ
BIRLIK.AZ
IMAN.GE





ГлавнаяРегистрация Вход
seo анализ