اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ

Меню сайта

FAYLLARIN KATALOQU
QURAN ÖYRƏN [1]
ISLAMI VIDEOLAR [5]
ÖLUM CƏNNƏT CƏHƏNNƏM [6]
TƏBİƏT VƏ YARADİLİŞ [12]
QURANI KERIM-TERCUME [116]
EHLIBEYT HƏDISLƏR [129]
CIHAD [8]
İSLAMİ KLİPLƏR [34]
SƏNƏDLİ FİLMLƏR [25]
İSLAMİ FİLMLƏR [75]
İSLAMİ CİZGİ FİLMLƏR [10]
ISLAMI MP3 [2]
ISLAMI MÖCUZƏLƏR [5]
İSLAMİ XƏBƏRLƏR [33]
ISLAMI PROQRAMLAR [20]
AZƏRİCƏ MƏRSİYƏLƏR [27]
QARİŞİQ DİLLƏRDƏ MƏRSİYƏLƏR [4]
QURAN QARİLƏRİ [18]
QAN YADDAŞİ (QARABAG) [20]
DINI SAYTLAR KATALOQU [3]
ƏRƏB KLAVİATURASİ [1]
ALIMLERDEN MOIZELER [19]
AZƏRİCƏ ROVZƏLƏR [5]
SEYYID TALEH [61]
OCAQ NECAT AGA [82]
HACI ŞAHİN [38]
ABDULBASIT ABDUSSAMED [18]
HACI ZULFUQAR [34]
NAMAZI BELƏ QİLAQ [5]


Главная » 2011 » Июль » 28 » El-Kehf
15:26
El-Kehf
                                (18).El-Kehf, 110aye
                               Tercumesi: Magara


Bagishlayan ve mehriban Allahin adi ile.

1. Hemd bu kitabi oz bendesine nazil etmish ve on(un kelme ve menasin)da hech bir xeta ve eyrilik qoymayan Allaha mexsusdur.
2. (Allah duzgun imana ve ya saleh emele sahib olmayan kesleri) oz terefinden shiddetli ezabla qorxutmaq ve yaxshi ishler goren mominleri onlar uchun mutleq gozel bir mukafatin olacagi ile mujdelemek uchun duzgun, gozetchi ve (kechmish sema kitablarina ve gelecek besher cemiyyetinin xeyrine) nezaretchi olaraq (nazil etmishdir).
3. Orada (onlar gozel mukafat kimi verilmish Cennetde) hemishelik qalacaqlar.
4. Ve ''Allah ovlad goturmushdur'' deyen kesleri (mushrikleri, yehudileri ve xristianlari) qorxutmaq uchun!
5. Ne onlarin ve ne de atalarinin bu (iddia) bare(sin)de bir biliyi yoxdur. (shirk, cism olmaq, muxtelif unsurlerden teshkil olunmaq, evlenmek ve komeye mohtacliq kimi sheyleri Allaha nisbet vermek) onlarin agizlarindan chixan chox boyuk bir sozdur. Onlar yalniz yalan soyleyirler.
6. Belke sen, bu soze (bu kitaba) iman getirmeyecekleri teqdirde onlarin (uz dondermelerinin) ardinca qem-qussenin shiddetinden ozunu helak edeceksen?!
7. elbette, Biz emelde onlardan hansi birinin daha gozel olmasini sinamaq uchun yer uzunde olanlari onun zinet ve bezeyi etdik.
8. shubhesiz, Biz (bir gun) onun uzerinde olanlari (mehv edecek ve yeri) otsuz-susuz bir chole chevireceyik.
9. Yoxsa (yuz illerle yatib sonra ayilan) o boyuk magara yoldashlarinin ve o yazili lovhe sahiblerinin (ehvalatlarinin) Bizim aye ve nishanelerimizden (daha) heyretlendirici olmasini guman etmisen? (eksine, yer uzunde olan zinetleri yaratmaq ve mehv etmek heyretlendirici, canlilari oldurub, Qiyametde yeniden diriltmek ise ondan da chox heyret dogurandir.)
10. (Yada sal) o zaman(i) ki, hemin cavanlar o boyuk magaraya siginaraq dediler: ''Ey Rebbimiz, oz terefinden bize bir rehmet bexsh et ve ishimizde bizim uchun bir hidayet ve nicat hazirligi gor''.
11. Belelikle, Biz onlara o magarada bir neche il agir bir yuxu hakim etdik.
12. Sonra o iki (muxtelif) desteden hansinin (magarada) qaldiqlari muddeti daha duzgun hesablamalarini bilmek (ve Bizim ezeli elmimizin gerchekleshmesi) uchun onlari (yuxudan) oyatdiq.
13. Biz onlarin ehvalatini sene haqq olaraq ve dogru shekilde soyleyirik: ''Heqiqeten onlar ozlerinin Rebbine iman getirmish ve Bizim, hidayetlerini artirdigimiz cavanlar idiler.''
14. Onlar (dovrun diktatorunun qarshisinda) qiyam edib ''bizim Rebbimiz goylerin ve yerin Rebbidir; biz Ondan savayi esla bashqa bir mebud chagirmayacagiq ki, (eger ele etsek) onda heddi ashmish bir soz soylemish olariq'' deyen zaman, onlarin qelblerini mohkemlendirdik.
15. ''Bizim bu qovmumuz Allahin yerine (bashqa) mebudlar goturubler. Ne uchun onlar(in tanri olmalarinin subutu) uchun aydin bir delil-subut getirmirler? Bele ise, kim Allaha qarshi yalan uydurandan daha zalimdir?!''
16. Ve (bir-birlerine dediler): ''Indi ki, onlardan ve onlarin Allahin yerine ibadet etdiklerinden uzaqlashmisiniz, onda bu boyuk magarada yerleshin ki, Rebbiniz oz rehmetini size shamil etsin ve ishinizde sizin uchun asanliq ve emin-amanliq hazirligi gorsun.''
17. Ve (magaralari ekvator xettinin shimalinda, magaranin agizi ise cenub qutbune teref oldugu uchun) gunesh chix(ib yuxari qalxmaga bashlay)an zaman onu onlarin magaralarindan (onun onunden) sag terefe meyl eden (ve shuasini magaraya sachan), batanda ise (shuasini) onlarin sol terefinden keserek eyilen gorersen ve onlar hemin magaranin genish bir yerinde idiler. Bu, Allahin nishane ve mocuzelerindendir. Allah kimi hidayet etse o, heqiqi yolu tapmishdir ve kimi oz zelaletinde boshlasa, onda onun uchun esla dogru yol gosteren bir komekchi ve bashchi tapmazsan.
18. Ve (gozleri achiq oldugu uchun) onlari oyaq sanardin, halbuki yatmishdilar. Ve (geyim ve bedenlerinin churumemesi uchun) onlari (yatdiqlari halda) sag terefe ve sol terefe donderirdik. Onlarin iti her iki pencesini magaranin kandarina uzatmishdi. eger onlardan xeberin olsaydi (ve bu sehneni yaxindan gorseydin), shubhesiz, qacharaq onlara arxa chevirerdin ve butun vucudun onlardan qorxu ile dolardi.
19. Ve onlari bir-birlerini sorgu-suala tutmalari (ishlerinin heqiqeti ve Diqyanusun taxtdan dushmesinin onlara melum olmasi) uchun (mocuzevi shekilde yatizdirdigimiz kimi yeniden) ele (mocuzevi shekilde) de oyatdiq. Onlardan biri dedi: ''(Burada, yuxuda) ne qeder qalmisiniz?'' Dediler: ''Bir gun, ya gunun bir hissesini qalmishiq.'' (Digerleri bedenlerinin tuklerinin ve dirnaqlarinin qeyri-adi olmasini gorub) dediler: ''Ne qeder qaldiginizi Rebbiniz daha yaxshi bilir. Indi aranizdan birini bu gumush (pul) ile (qachdigimiz) shehere teref gonderin ve o, gerek onlardan (ehaliden) kimin teaminin daha pak olmasina yaxshi baxsin ki, size ondan bir ruzi (alib) getirsin. Ve elbette gerek mulayim ve mehriban davransin ve hech kesi sizin veziyyetinizden xeberdar etmesin''.
20. ''shubhesiz, eger onlar sizin veziyyetinizden xeberdar olsalar ve sizi ele kechirseler, sizi dashqalaq edecek, yaxud (nece olur-olsun) oz dinlerine qaytaracaqlar ve onda esla nicat tapmayacaqsiniz''.
21. Ve belece (hemin yerin ehalisini onlari uzun yuxudan oyatdigimiz kimi) oz aralarinda yeniden dirildilmeleri baresinde mubahise etdikleri zaman Allahin vedinin haqq olmasini ve Qiyamet gunun(un gelmesin)de hech bir shekk-shubhenin olmamasini bilmeleri uchun onlar(in halin)dan xeberdar etdik. Belelikle (bu hadiseden qane olmayan mushrikler) dediler: ''Onlarin (cesedleri) uzerinde bir bina tikin (ve boshlayin), onlardan Rebbi daha yaxshi xeberdardir.'' (Amma mominler, yeni) onlarin ishi (baresi)nde (mubahisede) qalib gelenler dediler: ''Biz onlarin (ebedi yadigari olmaq uchun) cesedleri uzerinde bir mescid tikeceyik.''
22. Tezlikle (senin qovmunun kafirleri) deyecekler: ''Onlar uch neferdirler, dorduncusu itleridir.'' Ve deyecekler: ''Besh neferdirler, altincisi itleridir.'' Delili olmayan soz! Ve deyecekler: ''Yeddi neferdirler ve sekkizincisi itleridir.'' De: ''Menim Rebbim onlarin sayini daha yaxshi bilir.'' Onlari(n sayini kitab ehlinden ve senin ummetinden) az (bir qism) istisna olmaqla (hech kes) bilmir. Buna gore de onlarin baresinde yalniz (Qur`anin beyan etdiyi miqdar ve cherchivede) zahiri sohbetle mubahise et ve onlar (magaradakilar) baresinde onlarin hech birinin nezerini sorushma!
23. Ve hech bir shey baresinde ''men sabah onu mutleq yerine yetireceyem'' deme (chunki yaradilish sebebleri, hetta insanin irade ve isteyi, Allahin irade ve isteyinden asilidir.)
24. Yalniz (bele de: ''eger) Allah istese (filan ishi edeceyem''). Ve (''inshallah'' demeyi) unudanda, oz Rebbini yada sal ve de: ''umid var ki, Rebbim meni bundan daha yaxin (bir yol)a b tekamule ve haqqa dogru yoneltsin.''
25. Ve (eshabi-Kehf oz) magaralarinda (yuxuda birbasha) uch yuz (qemeri) il(i) qaldilar ve doqquz (qemeri) il(i de ustune) artirdilar (ki, uch yuz gunesh ili oldu).
26. (Onlarin neche il qalmalari barede ixtilaf edenlere) de: ''Allah onlarin qaldiqlari muddeti daha yaxshi bilir, goylerin ve yerin qeybi (her bir canli varligin hissiyatindan xaric olan shey) Ona mexsusdur (elmi cehetden onlari ehate eden Odur). Nece de goren ve eshidendir! Ve onlarin Allahdan bashqa hech bir yardimchi ve bashchilari yoxdur ve O ozunun (goylere ve yere olan) hakimiyyetine hech kesi sherik etmir''.
27. Ve Rebbinin kitabindan sene vehy olunani oxu. Onun kelmelerini (Lovhi-Mehfuzu ve ya Qur`ani ve onun kelme ve menalarini) deyishdiren yoxdur ve hech vaxt Ondan bashqa bir siginacaq ve penah yeri tapmayacaqsan.
28. oz nefsini hemishe ozlerinin Rebbinin raziligini dileyen halda subh vaxti ve axshamchagi Onu chagiranlara qosh. Mebada dunya heyatinin zinet ve ber-bezeyini istemek uchun gozlerini onlardan (bashqa bir shexse ve sheye teref) cheviresen. (Kechmishdeki azginliq ve itaetsizliklerine gore) qelbini oz zikrimizden qafil etdiyimiz, nefsi isteklerine tabe olan ve ishi israf ve (Allahin mueyyenleshdirdiyi heddi) ashmaq olan kese itaet etme!
29. Ve de: ''Haqq sizin Rebbiniz terefinden olandir. Buna gore de isteyen iman getirsin, isteyen kufr etsin. shubhesiz, Biz zalimlar uchun ele bir atesh hazirlamishiq ki, perdeleri onlari ehate edecekdir. Ve eger (susuzlugun shiddetinden) imdada chagirsalar, mis kimi eridilmish (ve) uzleri bishiren bir su ile dadlarina chatilar. Nece de pis ichkidir ve nece de pis bir mekandir!''
30. elbette, iman getirmish ve yaxshi ishler gormush kesler (bilsinler ki,) shubhesiz, Biz gozel ish gormush kesin mukafatini zay etmeyeceyik.
31. Onlar uchun altindan chaylar axan ebedi Cennetler vardir. Onlar orada taxtlarin uzerinde soykenmish halda qizil bilerziklerle bezediler ve yashil rengli nazik ve qalin ipek paltarlar geyinerler. (Bu,) gozel mukafat ve gozel bir mekandir!
32. Ve onlara birine (kafir olana) iki uzum bagi eta etdiyimiz, her ikisinin (her iki bagin) etrafini butunlukle xurma agaci ile ehate etdiyimiz ve o ikisinin arasini ekin yeri etdiyimiz iki kishini (momin ve kafiri) mesel chek.
33. Her iki bag oz meyvelerini verir ve ondan bir shey eskiltmirdiler. Ve o ikisinin (iki bagin) arasindan bir chay axitdiq.
34. Ve o kishinin (bunlardan elave de) muxtelif mallari var idi. Belelikle (tekebbur ve haqdan qafil olmasi uzunden) sohbet ederken (yoxsul) yoldashina dedi: ''Menim malim seninkinden daha chox ve adamlarim seninkilerden daha gucludur.''
35. (eqide ve emelinin pisliyi baximindan) ozune zulm etdiyi halda, (yoldashi ile birge) oz bagina daxil olaraq dedi: ''Bu bagin ne zamansa mehv olmasini guman etmirem.''
36. ''Hemchinin Qiyametin qopmasini (da) guman etmirem. eger Rebbimin huzuruna qaytarilsam da, shubhesiz (o alemde) bundan daha yaxshi donush yeri tapacagam''.
37. Onunla sohbet etmekde olan (momin) yoldashi (Qiyametin inkarini redd ederek) ona dedi: ''Seni torpaqdan, sonra ise nutfeden yaradan, daha sonra kamil bir kishi suretine salana kufr etdin?'' (ozunun ve zahiri sebeblerin musteqil olmasi etiqadi ile Qiyameti inkar etmek Allah qarshisinda rububiyyetde shirk ve haqqa kufr etmekdir).
38. Lakin men, ''menim Rebbim O Allahdir ve men hech kimi Rebbime sherik qoshmuram'' (deyirem).
39. Ne uchun oz bagina daxil olanda ''Allah her ne istese (o olacaqdir); guc ve quvvet yalniz Allahin vasitesi iledir'' demedin?! eger meni mal ve ovlad baximindan ozunden ashagi gorursense (bu ele de muhum bir ish deyildir)''.
40. ''Ola bilsin Rebbim (dunyada, ya axiretde) mene senin bagindan daha yaxshisini eta etsin ve goyden senin bagina (mehv eden) dolular gondersin, neticede o, otsuz ve surushken hamar bir torpaga chevrilsin.''
41. ''Yaxud onun suyu (tamamile) chekilsin, belelikle de onu esla axtar(ib tap)a bilmeyesen.''
42. (Nehayet o, qezebe duchar oldu) ve meyveleri mehv oldu. Belelikle, bagin divarlari tenek chardaqlarinin ustune uchmush halda, onun yolunda xerclediklerine gore (teessufden) ovuclarini ovushdurur ve (ele hey) deyirdi: ''Kash hech kesi oz Rebbime sherik qoshmayaydim (vay olsun mene ki, qeflet uzunden ozumu ve zahiri sebebleri Allahdan daha tesirli hesab etdim)!''
43. Allahdan bashqa ona komek edecek kesler yox idi ve ozu de ozune komek etmek qudretine malik deyildi.
44. Bu yerde (ve bu kimi bela hallarinda) ishin sahibliyi ve yardim yalniz haqq olan Allaha mexsusdur. O, mukafat baximindan daha yaxshi ve aqibeti temin etmek baximindan daha gozeldir (Ondan bashqasinin ishlerde ne ixtiyari, ne mukafati ve ne de aqibeti temin etmek qudreti vardir).
45. Ve onlara dunya heyatini mesel chek ki, (o,) goyden endirdiyimiz su kimidir. Yerin bitkileri onun (bu suyun) vasitesile (bitir ve) bir-birlerine qarishirlar (ve gozel bir menzere yaranir). Sonra (az bir zamandan sonra) quruyurlar. Belelikle kulekler onlari (hara geldi) sepeleyer. Allah hemishe her bir sheye qadirdir.''
46. Mal ve ovladlar dunya heyatinin zinet ve bezeyidir. (Haqq etiqad, menevi feziletler ve yaxshi emeller kimi) gozel ebediler ise senin Rebbinin yaninda mukafat baximindan daha yaxshi ve (dunya ve axiretdeki neticelerine) umid beslemek baximindan daha gozeldir.
47. Ve (yada sal) o gun(u) ki, daglari (oz yerinden) herekete getirer (ve mehv eder)ik ve (o vaxt) yeri (butun yer uzunu) hamar ve ashkar gorersen. Ve (o zaman) onlari (olub yere batmish butun canlilari) toplayar ve onlardan birini bele yerde qoymariq.
48. Onlarin hamisi cergelere duzulmush halda senin Rebbine teqdim olunarlar. (Biz onlara deyerik:) ''Heqiqeten (siz bu gun) Bizim yanimiza sizi (dunyada) ilk defe yaratdigimiz kimi (tek ve elibosh) geldiniz. Lakin (dunyada hesab ve ceza uchun) size bir ved yeri teyin etmeyeceyimizi guman edirdiniz!''
49. Ve o kitab (her bir ferdin emellerinin kitabi eline, her bir ummetin emel kitabi gozlerinin onune ve butun besheriyyetin emellerinin boyuk kitabi haminin gore bileceyi bir yere) qoyular. Belelikle gunahkarlari onda olandan qorxan gorersen. Ve onlar deyerler: ''Vay olsun bize! Bu nece yazidir ki, hech bir kichik ve boyuyu (bizim zehnimizden kechirdiklerimizin, qelbi inanclarimizin ve bedenimizin hereketlerinin hech birini) yerde qoymadan, istisnasiz hamisini saymishdir!'' Onlar (dunyada) etdiklerini (emellerinin hesabini, emel zamani chekilmish sheklini, axiret cezasini, hemin emellerin oz cism ve ruhlarina tesirlerini ve onlarin hemin alemdeki tecessumunu) hazir gorecekler. Senin Rebbin hech kese zulm etmeyecekdir.
50. Ve (yada sal) o zaman(i) ki, meleklere ''Ademe secde edin'' dedik. Cinlerden (cin tayfasindan) olan Iblisden bashqa onlar hamiliqla secde etdiler (Iblis de cin oldugu uchun bele etdi, yoxsa ki, melek gunah etmez). Belelikle o, oz Rebbinin emrinden chixdi. (Bele ise,) size dushmen olduqlari halda Menim yerime, onu ve onun ovladlarini ozunuze dost, yardimchi ve bashchi goturursunuz?! Allahin yerine goturdukleri, zalimlar uchun pis evezdir.
51. Men onlari (sheytani ve ovladlarini) ne goylerin yaradilmasinda ve ne de oz yaradilishlarinda shahid tutdum (ki, yaradilishda mene komek etsinler ve oz hallarindan xeberdar olsunlar). Men hech vaxt (insanlari dogru yoldan) azdiranlardan komek goturen olmamisham.
52. Ve (yada sal) o gun(u) ki, (Allah mushriklere) buyurar: ''Menim sheriklerim olmalarini zenn etdiyiniz kesleri (butleri, melekleri, bezi peygemberleri ve cinleri) chagirin (sizin dadiniza chatsinlar).'' Belelikle onlar (mushrikler) chagirarlar, amma onlar (Allahin sheriki sandiqlari sheyler) cavab vermezler ve onlarla mebudlari arasinda qarshiliqli inamsizliq uchurumu, sholelenmish od, yandiran ve mehv eden sehra yaradariq.
53. Gunahkarlar (Cehennem) odu(nu) gorer, belelikle ora mutleq daxil olacaqlarini bilerler ve oradan bir qayidish yolu tapmazlar.
54. Heqiqeten bu Qur`anda insanlar uchun her cur mesel getirdik, amma insan her sheyden chox dushmenchilik ve edavet aparandir.
55. Insanlara hidayet (peygember, kitab ve mocuzeler) gelen zaman, onlarin iman getirmelerine ve ozlerinin Rebbinden bagishlanma dilemelerine (inadkarliqlarindan, sanki goyden gelen ses ve zelzele kimi Allahin) kechmishdekilerin (baresinde heyata kechmish enenevi) qaydasinin (hamiliqla helak olmaq uchun) onlara da chatmasini ve ya (mecburi iman getirmeleri uchun) onlarin qarshilarina ezab chixmasini gozlemelerinden bashqa bir shey mane olmadi.
56. Biz peygemberlerimizi yalniz mujde veren ve qorxudan olaraq gonderirik (chunki, hokmlerin icrasi imamin vezifelerinden, mukafat ve ceza vermek ise Allahin ishlerindendir). Kufr eden kesler, vasitesi ile haqqi yox etmek uchun batil yere mubahise edirler (qeyri-mentiqi telebler ireli surur, Qiyametin ne vaxt olacagindan, eshabi-Kehfin sayi ve ruhun heqiqeti baresinde suallar sorushurlar ki, shekk-shubhe yaradaraq Qur`ani ve peygemberlik mocuzelerini aradan aparsinlar). Ve onlar Menim aye ve nishanelerimi, hemchinin qorxudulduqlari sheyi ele salirlar.
57. Kim Rebbinin nishaneleri ile oyud verildikden sonra onlardan uz donderen ve ozunun evvelce elde etdiklerini unudan shexsden daha zalimdir?! Heqiqeten Biz, anlamamalari uchun onlarin qelbleri uzerine (dashureklilik ve bedbextlik) ortukler(i) chekdik ve (batini) qulaqlarinda bir agirliq qoyduq. eger onlari dogru yola devet etsen, bu hal ile esla hidayet olunmazlar.
58. Senin Rebbin chox bagishlayan ve rehmet sahibidir. eger onlari (shirk ve kufr ehlini) kesb etdiklerinin muqabilinde cezalandirsaydi, onlara ezab vermekde mutleq teleserdi. (Lakin telesmir,) eksine, onlar uchun (Bedr muharibesi ve ya Qiyamet gunu kimi) esla nicat yolu ve siginacaq tapmayacaqlari bir ved vaxti vardir .
59. O cemiyyetleri (Nuhun, Hudun, Salehin ve Lutun qovmunu) zulm etdikleri zaman helak etdik ve (telesmedik, eksine) onlarin helak olmalari uchun bir vaxt qoyduq.
60. Ve (yada sal) o zaman(i) ki, (Imranin oglu ve Israil ovladlarinin peygemberi) Musa shagirdine (oz canishini Nunun oglu Yusheye) dedi: ''Men iki denizin qovushdugu yere chatana ve ya uzun bir muddet yol qet edene kimi getmekden dayanmayacagam''.
61. Belelikle, iki denizin qovushdugu yere chatanda,(yemek uchun goturdukleri) baliqlarini unutdular. (Denizin dalgasinin toxundugu) o baliq (Yushenin yaninda) denizde sualti hereketle oz yolunu tutub getdi.
62. Ele ki, (o yerden) kechdiler (Musa) oz shagirdine dedi: ''Seher yemeyimizi getir, heqiqeten bu seferimizde chox eziyyet(ler) gorduk''.
63. Dedi: ''Gordun? Biz o dashin yaninda olanda, men baligi(n meselesini sene demeyi) unutdum ve onu (sene) demeyi mene yalniz sheytan unutdurdu. O baliq teeccublu bir terzde denizde oz yolunu tutub getdi (dirildi. Yaxud: O hansi terefe uzurduse, denizin suyu kanal kimi achiq qalirdi).''
64. Musa dedi: ''Bu (baliq meselesi), bizim axtardigimiz hemin shey(in elameti)dir''. Onlar axtara-axtara geldikleri yolun izi ile geriye qayitdilar.
65. Belelikle, Bizim, oz terefimizden bir rehmet (vehy ve nubuvvet, uzun omur, gozlerden gizlin qalmaq ve heyatda insanlardan ehtiyacsizliq) verdiyimiz ve oz yanimizdan elm (yaradilish aleminin sebeb ve neticeleri baresinde bilenin boynuna vezife qoyan elm) oyretdiyimiz ve vasitesiz ilham verdiyimiz bendelerimizden birini (Xizir peygemberi) tapdilar.
66. Musa ona dedi: ''(Icaze verirsen) oyredildiyin heqiqete istiqametlendirme elmlerinden mene (de) oyretmeyin meqsedi ile sene tabe olum?''
67. Dedi: ''shubhesiz, sen menim yanimda sebr ede bilmeyeceksen.
68. (Axi sen batin ve heqiqetini) bilmediyin (zahiri chirkin ve agila zidd gorunen) bir sheye nece sebr ede bilersen?''
69. Dedi: ''Tezlikle, Allahin isteyi ile meni(m) sebrli (oldugumu) goreceksen ve hech bir emrinde sene itaetsizlik etmeyeceyem.''
70. Dedi: ''Bele ise, eger mene tabe olursansa, ozum (oz ishlerimin batin ve heqiqetinden) sene bir soz achmayinca, (evvelceden) menden hech bir shey baresinde sorushma''.
71. Belelikle, her ikisi yola dushduler. Nehayet ele ki, gemiye mindiler (Xizr balta ile) onu deshdi. Musa dedi: ''Gemini deshdin ki, onun adamlarini suda qerq edesen?! Dogrudan da boyuk bir facie toretdin!''
72. Dedi: ''Meger sene demedim ki, menim yanimda esla sebr ede bilmezsen?''
73. Dedi: ''Meni unutdugum sheye (bir shey sorushmamaq baresinde verdiyim vedi unutduguma) gore mezemmet etme ve meni ishimde mesheqqet ve chetinliye vadar etme.''
74. Belelikle, her ikisi yola dushduler. Nehayet ele ki, yeniyetme bir oglanla rastlashdilar (Xizir goren kimi derhal) onu oldurdu. Musa dedi: ''Hech bir qetl toretmediyi halda gunahsiz bir insani oldurdun?! Dogrudan da (sheriet ve agil baximindan) beyenilmez bir ish gordun!''
75. (Xizir yene de) dedi: ''Meger sene demedim ki, menim yanimda esla sebr ede bilmezsen?''
76. Dedi: ''eger bundan sonra senden bir shey sorushsam, daha menimle yoldashliq etme. chunki heqiqeten menim yanimda (qebul olunan) uzrun var.''
77. Belelikle, her ikisi (yene) yola dushduler. Bir kendin ehalisine chatanda, oranin camaatindan yemek istediler. Onlar bu ikisini qonaq etmekden imtina etdiler. (Xizirla Musa) orada uchmaq uzre olan bir divar gorduler. (Xizir) onu(n temelini tezelemekle, yaxud temir etmekle, yaxud ona direk vurmaqla) dikeltdi. Musa dedi: ''eger isteseydin, elbette bu emele gore bir muzd alardin!''
78. Dedi: ''Bu (indi), menimle senin aranda olan ayriliq (vaxti)dir. Tezlikle (indi) seni sebr ede bilmediyin sheyin geleceyinden (hemin ishlerin hedefinden ve onlarin yerine yetirilmelerinin daha xeyirli olmasinin sebeblerinden) xeberdar edeceyem.''
79. Gemiye geldikde: O, denizde ishleyen yoxsullarin idi. Men onu noqsanli etmek istedim, chunki onlarin yolunun ustunde butun (salamat) gemileri zorla ele kechiren bir padshah var idi.
80. O yeniyetme oglana geldikde ise: (O, kafir ve azgin,) ata-anasi (ise) momin idiler. Buna gore de, onun o ikisini (ata-anasini emelde) azginliga ve (etiqadda) kufre vadar etmesinden qorxduq.
81. Belelikle, Rebblerinin onlara pakliqda (ruhunun kufr ve itaetsizlikden pak olmasi baximindan) daha yaxshi ve merhemet ve mehribanliqda daha yaxin (olan bir ovlad) evez vermesini istedik.
82. Divara geldikde ise: O, sheherde olan iki yetim yeniyetme oglanin idi ve onun altinda o ikisi uchun bir xezine var idi. Onlarin atalari da yaxshi emel sahibi olmush shexs idi. Belelikle senin Rebbin o ikisine qarshi merhemetli oldugu uchun, o ikisinin heddi-buluga yetishmelerini ve oz xezinelerini chixarmalarini istedi. Ve men bunu oz isteyimle etmedim. (Sene danishdigim) bu (sirler), sebr ede bilmediyin ehvalatlarin yozumudur''.
83. (Ya Peygember!) Senden Zulqerneyn baresinde sorushurlar, de: ''Tezlikle sizin uchun onun baresinde (Qur`andan) ayeler oxuyacagam.''
84. Heqiqeten Biz ona yer uzunde qudret verdik ve onun ixtiyarinda (istediyi) her bir sheyden (elm, qudret ve imkanat kimi) sebeb ve vasiteler qoyduq.
85. O da bir yol ve sebebin arxasinca (yer uzunun qerb istiqametine) getdi.
86. Nehayet, guneshin batdigi yere (ehtimal ki, Afrikanin qerbine, okean sahiline) chatanda, guneshi (sanki) isti ve palchiqli cheshmede batan gordu ve orada (kafir) bir tayfa tapdi. Dedik: ''Ey Zulqerneyn, (onlarin baresinde ixtiyar sahibisen) ya ezab verer ve yaxud onlarin haqqinda gozel bir yol tutarsan.''
87. Dedi: ''(ozune) zulm eden (ve kufr ve shirkde qalan) shexse gelince, ona tezlikle (oldurmekle) ezab vereceyik. O, sonra oz Rebbine teref qaytarilacaqdir. Belelikle (Rebbi de) ona misli gorunmemish bir ezab verecekdir.''
88. ''Ve iman getiren ve yaxshi ish goren shexse geldikde ise, onun uchun chox gozel bir mukafat vardir ve tezlikle oz emrlerimizden ona asan bir soz deyeceyik (ona asan ishler buyurariq).''
89. Sonra (yer uzunun sherq istiqametine) bir yol ve sebebin arxasinca getdi.
90. Nehayet, guneshin chixdigi yere (yer uzunun sherqinin en son yashayish menteqesine) chatanda, gordu ki, gunesh, muqabilinde onlar uchun hech bir ortuk (paltar hazirlamaq, agac ekmek, kolgelik qurmaq ve ya onlarin vasitelerini duzeltmek istedadi) vermediyimiz bir qovmun uzerine dogur.
91. (Beli, Zulqerneynin, yer ve milletlerin ehvalati) bele idi. Ve shubhesiz, Biz onun qarshisina chixacaq sheyi (ezelden) bilirdik.
92. Sonra o, (yer uzunun shimal istiqametine sefer etmek meqsedi ile) bir sebebin arxasinca getdi.
93. Nehayet, iki seddin arasina yetishende, onlardan ashagida (ya qabaqda ve ya onlarin yaxinliginda dushuncelerinin darligi ve ya dillerinin ferqliliyi sebebinden) hech bir soz anlamayan bir tayfa gordu.
94. Onlar (bir yolla) dediler: ''Ey Zulqerneyn, heqiqeten (Nuhun oglu Yafesin neslinden olan) Ye`cuc ve Me`cuc (adli iki tayfa) bu yerde fesad toredirler (bizi oldurur, var-yoxumuzu qaret edirler). Bizimle onlarin arasinda bir sedd duzeltmeyin uchun sene bir xerclik (muzd) teyin edek?''
95. (Zulqerneyn) dedi: ''Rebbimin, baresinde mene imkan ve qudret verdiyi shey (plan cizmaq, memarliq ve lazimi vasiteleri tedaruk gormek qudreti sizin maliyye komeyinizden) daha yaxshidir. Buna gore de mene (ishchi) quvve(si) ile komek edin ki, sizinle onlarin arasinda ezemetli bir sedd qurum.
96. Mene boyuk demir parchalari getirin.'' Nehayet, ele ki, iki dagin arasini (demir parchalari duzmekle) beraberleshdirdi (demir divarin hundurluyu daglarin bashi ile bir oldu), dedi: ''(Demirlerin arasina yanan madde tokub boyuk ocaqlar qalayaraq) ufurun''. Nehayet, hamisini (eridib) od (kimi) edende, dedi: ''Onun uzerine (aralarindaki deshiklere) tokmek uchun mene erimish mis getirin.''
97. Belelikle (Ye`cuc ve Me`cuc tayfalari) bir daha onun ustune chixa bilmediler ve onda bir delik acha bilmediler.
98. (Zulqerneyn) dedi: ''Bu (emel) menim Rebbim terefinden (Onun vedi yetishene kimi) bir rehmetdir. Belelikle, Rebbimin (seddin viran olmasi ve ya Qiyametin qopmasi baresindeki) vedi yetishende (Allah) onu alt-ust edecekdir. Menim Rebbimin vedi hemishe haqq ve sabitdir.''
99. Ve o (seddin ashacagi, dunyanin axirinin yaxinlashacagi ve surun birinci defe chalinmasinin elametlerinin goruneceyi) gun onlari (Ye`cuc ile Me`cucu ve ya dunyadaki butun insanlari ozbashina) buraxariq ki, bir-birlerine (qarisharaq deniz kimi) dalgalansinlar (ve besheriyyete herc-merclik hakim olsun). Ve (Qiyamet yetishende) sur (ikinci defe) chalinar. Belelikle onlarin hamisini teeccublu bir shekilde toplayariq (cesedlerinin zerreciklerini torpagin ichinden yigib canlandirar, Berzex ruhlarini onlarin bedenlerine daxil eder ve mehsher sehnesine getirerik).
100. Ve o gun kafirlere Cehennemi ashkar ve qorxulu bir shekilde gostererik.
101. O kesler(e) ki, qelb gozleri Meni anmaqdan perdede idi ve (Menim sozlerimi) eshide bilmirdiler.
102. Yoxsa kafirler Menim yerime (melekler, Isa ve bashqalari kimi) bendelerimi ozleri uchun yardimchi ve bashchi goturmeyi(n onlara xeyir vereceyini) zenn etdiler? (esla!) shubhesiz Biz Cehennemi kafirleri qebul etmek uchun hazirlamishiq.
103. (Ya Peygember,) de: ''Size insanlarin (dunya) emeller(i) baximindan en chox ziyana ugrayanlarindan xeber verim?''
104. Onlar, dunya heyatindaki (her hansi bir xeyir ishdeki) seyleri (kufrlerine gore) puch olaraq yoxa chixmish ve yaxshi ish gormelerini sanan keslerdir.
105. Onlar oz Rebblerinin (tovhid) ayelerine ve (axiret gunu) Onunla gorusheceklerine kufr etmish keslerdir. Belelikle onlarin emelleri (kufrlerine gore) puch ve batil oldu ve neticede Qiyamet gunu onlara hech bir deyer vermeyecek ve emellerinin olchulmesi uchun bir terezi qurmayacagiq.
106. Bele ki, onlarin cezasi Cehennemdir. chunki onlar kufr etdiler ve Menim tovhid nishanelerimi ve peygemberlerimi mesxereye qoydular.
107. Heqiqeten, iman getirmish ve yaxshi ishler gormush keslerin ilk qebul yerleri Firdovs baglaridir.
108. Onlar orada ebedi olar, hech vaxt oradan (bashqa yere) deyishilmek istemezler.
109. De: ''eger deniz menim Rebbimin (butun kainatdan ve movcudlardan ibaret) sozleri(ni yazmaq) uchun murekkeb olsa, hetta onun benzerini (bashqa bir denizi) komeye getirsek bele, shubhesiz o (denizler), Rebbimin sozleri sona chatmamish qurtarar''.
110. De: ''Men de sizin kimi yalniz bir besherem, (lakin) mene vehy olunur ki: shubhesiz sizin mebudunuz tek olan mebuddur. Buna gore de kimin oz Rebbi ile gorushe umidi varsa, gerek yaxshi ish gorsun ve ibadetde hech kesi oz Rebbine sherik qoshmasin.''

Категория: QURANI KERIM-TERCUME | Просмотров: 810 | Добавил: sahil | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
         KITABXANA
1.5
           QURAN OXU               QURAN DINLE       ISLAMI SAYTLAR
EHLIBEYT-MOIZE.UCOZ.RU
ISLAM-AZERI.AZ
AHLIMAN.COM
MUSELMAN.WS
DEYERLER.ORG
HAQQYOLU.COM
AHLALBAYT.RU
ISLAMMEKTEBI.ORG
SIZINYOL.COM
ZEKA.AZ
HZ-ALI.TK
ZEHRANET.COM
ISLAMAZ.COM
SONUMID.TK
HILAL.AZ
ISLAMINSESI.AZ
FAKTXEBER.COM
NOOR.AZ
AHLIBEYT.AZ
AHLIBEYT.GE
KOVSER.AZ
BIRLIK.AZ
IMAN.GE





ГлавнаяРегистрация Вход
seo анализ