اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ

Меню сайта

FAYLLARIN KATALOQU
QURAN ÖYRƏN [1]
ISLAMI VIDEOLAR [5]
ÖLUM CƏNNƏT CƏHƏNNƏM [6]
TƏBİƏT VƏ YARADİLİŞ [12]
QURANI KERIM-TERCUME [116]
EHLIBEYT HƏDISLƏR [129]
CIHAD [8]
İSLAMİ KLİPLƏR [34]
SƏNƏDLİ FİLMLƏR [25]
İSLAMİ FİLMLƏR [75]
İSLAMİ CİZGİ FİLMLƏR [10]
ISLAMI MP3 [2]
ISLAMI MÖCUZƏLƏR [5]
İSLAMİ XƏBƏRLƏR [33]
ISLAMI PROQRAMLAR [20]
AZƏRİCƏ MƏRSİYƏLƏR [27]
QARİŞİQ DİLLƏRDƏ MƏRSİYƏLƏR [4]
QURAN QARİLƏRİ [18]
QAN YADDAŞİ (QARABAG) [20]
DINI SAYTLAR KATALOQU [3]
ƏRƏB KLAVİATURASİ [1]
ALIMLERDEN MOIZELER [19]
AZƏRİCƏ ROVZƏLƏR [5]
SEYYID TALEH [61]
OCAQ NECAT AGA [82]
HACI ŞAHİN [38]
ABDULBASIT ABDUSSAMED [18]
HACI ZULFUQAR [34]
NAMAZI BELƏ QİLAQ [5]


Главная » 2011 » Июль » 29 » En-Nisa
16:50
En-Nisa
                                     (4).En-Nisa, 176aye
                                     Tercumesi: Qadinlar

Bagishlayan ve mehriban Allahin adi ile.
1. Ey insanlar, Rebbinizden qorxun. O Allah(dan) ki, sizi bir candan (ilk mocuzevi varliq kimi torpaq ve gilden yaratdigi adam, insan ve besher adli canlidan) yaratdi, onun cinsinden (hemin cur mocuzevi shekilde) zovcesini yaratdi (ve onlarin arasinda er-arvadliq nikahi berqerar etdi) ve o ikisinden (onlarin birinci neslinde ilkin sheriet qanunlarina muvafiq olaraq ve ya nacharliqdan baci ile qardashin evlenmesi ve ya qizlar uchun Cennet oglanlari, oglanlar uchun ise Cennet qizlari nazil etmek yolu ile) choxlu kishi ve qadin (toredib) yaydi. Adi ile bir-birinizden bir shey istediyiniz Allahdan ve qohumlar(la elaqeni kesmekden ve bagliliq tellerini qirmaq)dan qorxun. Heqiqeten, Allah daim size nezaret edir.
2. Ve yetimlerin mallarini (onlar heddi-buluga chatdiqdan sonra) ozlerine qaytarin. Murdar ve haram (mal)i (qiymet ferqine gore) pak ve halal (mal) ile deyishdirmeyin (ozunuzun pis malinizi onlarin qiymetli mallari ile deyishdirmeyin). Hemchinin onlarin mallarini oz mallariniza qatib yemeyin ki, heqiqeten bu, boyuk gunahdir.
3. eger yetim qizlar baresinde (hemin dovrun adet-enenesine uygun evleneceyiniz teqdirde) edalete riayet etmeyeceyinizden qorxsaniz, onda meyliniz olan (bashqa) qadinlardan ikisi, ya uchu ve ya dordu ile evlenin. Ve eger birden edaletle reftar etmeyeceyinizden qorxsaniz, onda, yalniz bir qadinla, ya aldiginiz bir kenizle kifayetlenin. Bu ish sizin yolunuzu azmamaginiza ve zulm etmemeyinize daha yaxindir.
4. Ve qadinlarin mehriyyelerini onlara konul xoshlugu ile ve bir hediyye kimi verin (herchend ki, bu, sizin boynunuzda bir vacib, onlar uchun ise ilahi bir bexshishdir). eger onlar konul xoshlugu ile ondan size bir shey bagishlasalar, onu nush ve lezzetle xercleyin.
5. Allahin sizin (yashayishiniz) uchun dayaq etdiyi mallarinizi (ve yetimlerin mallarini), sefehlere (ve az yashli yetimlerin ozlerine) vermeyin. Onlara hemin malin gelirinden ruzi verin, onlari geyindirin ve onlarla beyenilen bir terzde danishin.
6. Yetimleri evlenmek heddine (her bir insanin ve heyvanin ruhi ve cismi tekamulunun ilk merhelesi olan cinsi yetkinlik heddine) chatana qeder sinayin. Belelikle, eger onlarda (fikir ve agil baximindan) bir inkishaf gorseniz, onlarin mallarini ozlerine qaytarin. Onu (onlarin mallarini) boyuyeceklerine (ve mallarini sizden geri almalarindan qorxdugunuza) gore israfla ve telem-telesik yemeyin. (Yetimlerin qeyyumlarindan) ehtiyaci olmayan kes (yetimin malina el vurmaqdan) chekinsin. Yoxsul olan ise (yetimin malindan) urfi (ve edaletli zehmet haqqi) miqdar(in)da yesin. Belelikle, onlarin mallarini ozlerine qaytarmaq isteyen zaman, onlar uchun shahid tutun (ki, sonradan bir mubahise, dava-dalash dushmesin). Allah yeterli hesab chekendir.
7. Kishilerin ata, ana ve yaxin qohumlarinin qoyub getdiklerinde paylari vardir. Qadinlarin da ata, ana ve yaxin qohumlarinin qoyub getdiklerinde paylari vardir. (Mal ister) az olsun, ya chox, mueyyen ve vacib bir pay(dir). (Bele bir hokmun olmasi agil baximindan lazim ve gereklidir, onun miqdari ve neceliyi ise her bir sheriete uygun suretde vacibdir).
8. Miras bolgusu zamani orada (vereselerden olmayan) qohumlar, yetimler ve yoxsullar olsalar, onlara o maldan ruzi olaraq bir shey verin ve gozel, beyenilen soz deyin.
9. ozlerinden sonra (yash ve ya ruhi cehetden) zeif ovladlar qoyacaqlari teqdirde onlarin (geleceyi) baresinde qorxan shexsler gerek (bashqalarinin yetimlerine zulm etmekden ve vesiyyetlerinde oz ovladlarinin haqqini zay etmekden de) qorxsun. Buna gore de Allahdan qorxsunlar ve (bashqalarinin yetimleri ile) dogru-duzgun soz danishsinlar (ve mallarin serf olunmasi ve vesiyyet edilmesinde edalete riayet etsinler).
10. Heqiqeten yetimlerin mallarini zulm ile yeyenler eslinde qarinlarina od daxil edirler (yetimin malina toxunmagin axiretdeki gerchek tezahuru od yemek olacaqdir). Ve onlar tezlikle (yetimin malini yemekle olum arasindaki az bir fasileden sonra) yanar oda daxil olar ve onun heraretini dadarlar.
11. Allah size ovladlariniz(in mirasi) baresinde oglanin payinin iki qizin payi qeder olmasini tovsiye edir.Belelikle, eger (varislerin hamisi) qadin - (iki qiz ve ya) iki qizdan chox - olsalar (ilkin hokme esasen, olenin) mirasin(in) uchde ikisi onlarindir (ve eger olenin ata-anasi yoxdursa qalan hisse de onlara chatir). eger (varis tekce) bir qiz olsa, mirasin yarisi onundur (ve eger olenin ata-anasi yoxdursa, qalan hisse de ona verilir). eger olenin ovladi varsa, onun ata ve anasinin her birine mirasin altida biri verilir.eger ovladi yoxdursa ve varis yalniz ata ile anadirsa, onda (malin) uchde biri ananin (qalan hissesi atanin)dir.eger olenin qardashlari varsa, malin altida biri anasinindir.(Butun bunlar) onun etdiyi vesiyyetden ve ya (boynunda olan) borc(un maldan ayrilmasin)dan sonradir. Siz atalariniz ve ogullarinizdan hansi birinin sizin uchun daha xeyirli olmasini bilmirsiniz.(Buna gore de irs chatan shexslerin paylari arasindaki ferqlerden teeccublenmeyin ve ona etiraz etmeyin. Bu bolgu uslubu) Allah terefinden olan bir vacibdir. Heqiqeten Allah hemishe alim ve hikmet sahibidir.
12. eger arvadlarinizin (sizden, yaxud bashqa bir erden) ushagi yoxdursa etdikleri vesiyyet ve ya (boyunlarinda olan) borc(un hemin maldan ayrilmasin)dan sonra onlarin mirasinin yarisi sizindir, eger ushaqlari olsa onlarin mirasinin dordde biri sizindir. Hemchinin eger sizin (ondan ve ya qeyrisinden) ovladiniz yoxdursa, etdiyiniz vesiyyet ve ya (ohdenizde olan) borc(un ayrilmasin)dan sonra sizin mirasinizin dordde biri onundur ve eger ovladiniz varsa, mirasinizin sekkizde biri onundir. eger irsi bolunen kishi ve ya qadinin ata, ana ve ovladi olmasa ve onun (ana terefden) bir qardashi, yaxud (ana terefden) bir bacisi olmush olsa, o ikisinin her birine mirasin altida biri chatir (ve eger babalari olmasa qalan hissesi de onlara verilir). eger bir neferden chox olsalar (qardash yaxud baci ve ya her ikisi olsa), varislere ziyan vurmaq qesdi olmayan vesiyyetden, yaxud (olenin boynunda olan) borc(un ayrilmasin)dan sonra onlar malin uchde birinde (beraber shekilde) sherikdirler. (Bu,) Allah terefinden olan bir tapshiriqdir. Allah alim ve helimdir.
13. Bunlar Allahin serhedleridir (Onun serhed kimi pozulmaz hokmleridir). Kim Allaha ve Onun peygemberine itaet etse, (Allah) onu (ev ve agaclarinin) altindan hemishe chaylar axan Cennetlere daxil edecekdir. Onlar orada ebedi qalarlar. Budur boyuk ugur ve nailiyyet!
14. Kim Allaha ve Onun peygemberine itaetsizlik etse ve Onun (mueyyenleshdirdiyi) serhedlerini ashsa (Onun hokmlerine qarshi chixsa), (Allah) onu hemishelik qalacagi oda daxil edecek ve onun uchun alchaldici bir ezab vardir.
15. (Ey Islam hakimileri,) qadinlarinizdan chirkin emele (zinaya ve ya musahiqeye) murtekib olanlara qarshi (bu tohmeti vuran shexsin vasitesi ile) ozunuzden (mominlerden) dord kishinin shahidlik etmesini isteyin. Belelikle eger shehadet verseler, onlari (bu emelin cezasi olaraq ebedi hebs kimi) olum yetisherek onlarin canini alana ve ya Allah onlar uchun (bashqa) bir yol achana qeder evlerde saxlayin. (Bu hokm Islamin ilkin chaglarinda movcud olub. Sonralar diger bir yol kimi onlara zina uchun mueyyenleshdirilmish ceza novunun icra olunmasi gosterilib.)
16. (Ey Islam hakimleri) sizlerden hemin emeli (zinani) etmish her iki neferi (arvadi olmayan kishi ile eri olmayan qadini ilahi ceza novunun icrasi ile) incidin. eger (cinayetlerinin qazinin yaninda subut olunmasindan qabaq) tovbe etseler ve (ozlerini) duzeltseler, onlardan vaz kechin. Heqiqeten Allah hemishe tovbeleri qebul eden ve mehribandir.
17. eslinde (qebulu ilahi vedeye esasen) Allahin ohdesinde olan tovbe, chirkin ishi nadanliq uzunden etmish, sonra tez (olumle qarshilashmamishdan qabaq) tovbe eden kesler uchundur. Allahin, tovbelerini qebul etdiyi kesler onlardir. Allah hemishe bilen ve hikmet sahibidir.
18. Daim gunah edib olumleri chatan zaman (oleceyini yeqin edende ve ya zahiri hissleri Berzex aleminin elametlerini derk edende) ''men indi tovbe etdim'' deyenler ve hemchinin kufr halinda olenler uchun tovbe yoxdur (onlarin tovbeleri qebul olunmaz). Agrili bir ezab hazirladigimiz kesler onlardir.
19. Ey iman getirenler, (erleri olmush) qadinlari zorla (cahiliyyet adetlerine uygun olaraq erlerinin mallari kimi) irs aparmaginiz halal deyil. Hemchinin irslerinin size chatmasi uchun varisi oldugunuz qadinlarin evlenmelerine mane olmaginiz halal deyil. (Elece de mehriyye olaraq) onlara verdiklerinizin bir hissesini (ellerinden) almaq uchun onlari (erleri oldugunuz qadinlari), (itaetsizlik ve zina kimi) ashkar chirkin bir ish gormeleri istisna olmaqla sixintida qoymayin (amma ashkar chirkin bir ish gormush olsalar onlari halal yollarla sixintida qoymaqla onlardan bir shey ala bilersiniz). Onlarla yaxshi reftar edin ve eger onlari xoshlamirsinizsa, (yene de onlarla kechinin, chunki) chox vaxt siz bir sheyi xoshlamirsiniz ve Allah onda choxlu xeyir qoyur.
20. Bir arvadin (evvelki arvadinizin) yerine bashqa bir arvad almaq isteseniz ve onlardan birine (boshamaq istediyinize, mehriyye olaraq) choxlu mal vermisinizse, ondan hech neyi geri almayin. Yoxsa onu (cahiliyyet dovrunde adetiniz olan) bohtan, iftira ve ashkar gunah yolu ile alacaqsiniz?! (Cahiliyyet adeti bele idi ki, qadinlara bohtan atirdilar ki, mecbur olub oz mehriyyelerinden el cheksinler).
21. Onu nece geri alirsiniz halbuki siz (cismi ve ruhi cehetden elaqede olaraq) bir-birinize yetishmisiniz ve onlar sizden (nikah vasitesi ile) mohkem bir ehd-peyman aliblar!
22. Atalarinizin evlenmish oldugu qadinlarla - (cahiliyyet dovrunde olub) kechen istisna olmaqla - evlenmeyin. Heqiqeten de bu ish chox chirkin, (Allahin) qezeb(in)e sebeb olan ve pis bir yoldur.
23. (Qohumlarinizdan mehrem adlanan yeddi deste:) analariniz, qizlariniz, bacilariniz, bibileriniz, xalalariniz, qardashinizin qizlari ve bacinizin qizlari, (elece de sud emmek ve evlenmek yolu ile diger bir alti deste:) sud analariniz, sud bacilariniz, arvadlarinizin analari, arvadlarinizin - yaxinliq etdiyiniz arvadlarinizin himayenizde olan qizlari - eger onlarla yaxinliq etmemisinizse onda size (anani boshayib qizla evlenmekde) bir gunah yoxdur-elece de (ogulluga goturduyunuz deyil) sizin belinizden olan ogullarinizin arvadlari ve hemchinin iki bacini bir yerde (eyni zamanda) almaq-(cahiliyyet dovrunde olub) kechen istisna olmaqla-size ebedi haram olunmushdur. Heqiqeten Allah hemishe chox bagishlayan ve mehribandir.
24. Ve (hemchinin) erli qadinlar - (muharibe zamani kafirlerden) esir dushenler istisna olmaqla - (size haram oldu). (chunki onlarin ersiz esir dushmeleri telaq hokmundedir.) Bunlar (bu hokmler) Allahin sizin uchun yazdigi ve qerara aldiqlaridir. Bunlardan (sadalanan on dord qismden) bashqalari size halal oldu ki, gunahdan chekinen ve zinadan uzaq halda oz mallarinizla (onlarla evlenmek) isteyesiniz. (Sadalanan on dord qismden bashqa) muveqqeti evlendiyiniz qadinlarin mehriyyelerini vacib (mal) olaraq odeyin. Vacib mehriyye teyin olunduqdan sonra (mehriyyenin aradan goturulmesi ve ya onun azaldilib-choxalmasi baresinde aranizda) qarshiliqli raziliga geldiyiniz sheyde sizin uchun gunah yoxdur. Heqiqeten Allah hemishe (ishlerin xeyrini) bilen ve (sheriet ve xilqetde) mohkem yaradilish sahibidir.
25. Sizlerden azad ve momine qadinlarla evlenmeye maddi imkani olmayan shexs malik oldugunuz kenizlerden cavan ve momine qizlarla evlensin. Allah imaninizi daha yaxshi bilir. Haminiz bir-birinizdensiniz (haminiz iman telleri vasitesi ile bir-birinize baglanmish bedenin uzvlerisiniz). Buna gore de sahiblerinin icazesi ile onlarla evlenin ve mehriyyelerini zina ehli ve gizlin ashnasi olana deyil, namuslu olduqlari teqdirde gozel bir terzde onlara odeyin. Belelikle eger bu qadinlar (kenizler) evlenende(n sonra) chirkin ishe (zinaya) murtekib olsalar, onlarin cezasi azad qadinlar uchun olanin yarisi qederdir. (Kenizle evlenmeye verilen) bu (icaze) sizin (subayliq) mesheqqet(in)den ve (zinanin) zerer(in)den qorxaniniz uchundur. Sizin uchun sebr etmek daha yaxshidir. Allah chox bagishlayan ve mehribandir.
26. Allah (dinin hokm ve maarifini) size aydinlashdirmaq, sizi sizden evvelkilerin (dini) adetlerine hidayet etmek ve nezerini size yoneltmekle tovbenizi qebul etmek isteyir. Allah bilen ve hikmet sahibidir.
27. Hemchinin Allah size nezer salmaq isteyir. Nefsi isteklere tabe olanlar ise sizin boyuk bir eyrilikle (haqq yoldan) sapmaginizi isteyirler.
28. Allah (muveqqeti evlenmek, kenizi almaq ve diger qanunlarla) size yungulluk getirmek isteyir. Insan (nefsinin istekleri muqabilinde) zeif ve aciz yaradilmishdir.
29. Ey iman getirenler, qarshiliqli raziliq esasinda olan ticaret istisna olmaqla oz aranizda bir-birinizin mallarini haqsiz yere (sheriet ve qanuna zidd yollarla) yemeyin. Intihar etmeyin, bir-birinizi oldurmeyin ve ozunuzu gunah tehlukesine atmayin. Heqiqeten Allah size qarshi hemishe mehribandir.
30. Onu (bashqasinin malini yemeyi ve birini oldurmeyi Allahin hokmunun) hedd(lerin)i ashmaq ve (ozune ve ya bashqalarina) zulm uchun eden kesi tezlikle (yandirici) oda salacaq ve odun istiliyini ona daddiracagiq. Bu, Allaha asandir.
31. eger size qadagan olunmush boyuk gunahlardan chekinseniz, Biz sizin kichik gunahlarinizi siler ve sizi sherefli bir yere daxil ederik. (Gunahlarin boyuk ve kichik adlandirmalari onlarin ferdi ve ya ictimai fesadlarina goredir. Amma eslinde Allaha itaetsizlik olmasi baximindan goturuldukde butun gunahlar boyukdur.)
32. Hech vaxt Allahin, vasitesile birinizi digerinizden ustun etdiyi sheyi arzulamayin (kishiler ve qadinlar bir-birlerinin sher`i, qanuni, cismi ve ruhi ustunluklerini, elece de hech bir shexs ve ya deste bashqasinin Allah terefinden verilmish mal, meqam ve ovlad kimi ustunluklerini arzulamasin. chunki bu imtiyaz ve ustunlukler hikmete ve yaradilish aleminin kamilliyine esaslanir ve ona zidd arzular cemiyyetde paxilligin ve fesadin ashkar olmasina sebeb olur). Kishilerin (ixtiyari ve ya qeyri-ixtiyari xususiyyetlerle) qazandiqlarindan (elde etdiklerinden) paylari vardir. Hemchinin qadinlarin qazandiqlarindan paylari vardir. Allahdan (bir shey istedikde) Onun fezlinden isteyin ki, heqiqeten Allah her bir sheyi bilendir (her bir kese onun xeyrine olani verir).
33. Ata-ana, yaxinlar ve (evlilik, cerire zemaneti, yaxud kolelikden azad olma) ehd - peyman(i) bagladiginiz keslerin qoyub getdikleri her bir mal uchun varisler mueyyenleshdirmishik (ve qohumlugun dereceleri arasindaki ferq esasinda onlara irs dushur). Her bir insan uchun (onun) mirasi chatan varisler mueyyenleshdirmishik (ve onlar) ata-ana ve onun (diger) yaxinlari, hemchinin (evlilik, cerire zemaneti, kolelikden azad etme ve imamet) ehd-peyman(i) bagladiginiz kesler(den ibaret)dir. Odur ki, (ey zemanenin hakimleri,) onlarin paylarini ozlerine verin. shubhesiz, Allah her sheye shahiddir.
34. Allah bezilerini (kishileri dushunce, ruh ve cismani quvve baximindan) diger bezilerinden (qadinlardan) ustun etdiyi uchun kishiler qadinlarin ixtiyar sahibidir (ve buna gore de cemiyyetin ishlerinin peygemberlik ve imamet meqami ile, elece de mesum terefinden teyinatla idare olunmasini kishilere mexsus etmishdir). Hemchinin kishiler mallarindan (arvadlarina) xercledikleri uchun oz arvadlarinin ixtiyar sahibidirler. Buna gore de leyaqetli qadinlar itaetkardirlar ve Allahin (onlarin huquqlarini) qorumasi muqabilinde onlar da (erleri yanlarinda olmayanda onlarin huquqlarini, sirlerini, mallarini) qoruyurlar. (Mushterek heyatla bagli meselelerde) itaetsizliklerinden qorxdugunuz qadinlara (evvelce) nesihet edin ve (sonra) yataqda onlardan uzaqlashin ve (eger yene xeyri olmasa, sheriet qanunu cherchivesinde) onlari vurun. Belelikle eger size itaet etseler daha (bundan sonra) onlara (eziyyet etmek uchun) bir yol axtarmayin. Heqiqeten Allah meqami uca ve boyukdur.
35. Ve (siz, ey sheriet hakimleri, yaxud ey qovmun agillilari ) eger o ikisinin (er ile arvadin) arasindaki chekishme ve ziddiyyetden qorxsaniz, onda bir hakim kishinin ailesinden ve bir hakim qadinin ailesinden gonderin ki, eger (arani) duzeltmek qesdleri olsa, Allah o ikisinin arasinda uygunluq yaradar. Heqiqeten Allah bilen ve xeberdardir.
36. Allaha ibadet edin ve hech bir sheyi Ona sherik qoshmayin, ata-anaya hemchinin qohumlara, yetimlere, yoxsullara, yaxin qonshulara, uzaq qonshulara, yaxin dostlara (hemkar, meclis yoldashi, sefer yoldashi ve bashqalarina), yolda qalana ve sahib oldugunuz qul ve kenizlere layiqli bir yaxshiliq edin. Heqiqeten Allah tekebburlu ve lovga shexsi sevmir.
37. Hemin o kesleri ki, (mal ve elmi serf etmekde ozleri) xesislik edir, camaati da (soz ve emelle) xesisliye sovq edirler ve Allahin oz fezl ve merhemetinden onlara verdiyini gizledirler. Biz kafirler uchun alchaldici bir ezab hazirlamishiq.
38. Hemin o kesler ki, mallarini riya ve camaata gostermek xatirine xercleyirler ve Allaha ve axiret gunune imanlari yoxdur. Yoldash ve hemdemi sheytan olan kes (bilsin ki,) o chox pis bir hemdemdir.
39. eger Allaha ve axiret gunune iman getirseydiler ve Allahin onlarin ruzisi etdiklerinden xercleseydiler, onlara ne ziyani olardi?! Allah hemishe onlari(n halini) bilendir.
40. shubhesiz, Allah (hech kese) zerre qeder de zulm etmez ve eger hemin miqdarda yaxshi emel movcud olsa onu (onun savabini, yaxud eynini axiretde) ikiqat artirar ve oz terefinden boyuk bir savab (mukafat) eta eder.
41. Buna gore de her ummetden (onlarin iman, kufr, itaetkarliq ve itaetsizliklerine shahidlik etmek uchun) bir shahid (peygemberlerini) getireceyimiz ve seni de bunlara (bu ummete, yaxud o shahidlere) shahid getireceyimiz zaman (senin ve camaatin hali) nece olacaq?!
42. Hemin gun kafirler ve Allahin elchisine itaetsizlik edenler arzu ederler ki, kash yerle (torpaqla) yeksan olaydilar! Allahdan hech bir sozu gizlede bilmezler.
43. Ey iman getirenler, serxosh halda (serxoshlugunuz aradan gedene ve) ne dediyinizi bilene kimi namaza yaxinlashmayin. Hemchinin musafir oldugunuz (ve onda su tapmadiginiz) hal istisna olmaqla cenabetli halda qusl edene kimi (namaza yaxinlashmayin). Elece de cenabetli halda qusl edene kimi mescide yaxinlashmayin. Kechmeyiniz (bir qapidan girib digerinden chixmaq) istisnadir. eger xeste ya seferde iken, sizden biri ayaqyolundan gelmish, ya qadinlarla yaxinliq etmish olsa ve su tapmasaniz (ve ya sudan istifade etmemeye uzurlu sebeb olsa) pak torpaq axtarin ve (iki elinizi ona vurduqdan sonra) uzunuze ve ellerinize surtun. Dogrudan da Allah efv eden ve chox bagishlayandir.
44. Meger kitabdan (semavi kitab olan Tovrat ve ya Incil elminden) bir pay verilmish kesleri gormedin ki, (hemin kitablardaki metlebleri gizletmek ve tehrif etmekle oz qovmleri uchun) azginligi nece alir ve sizin de haqq yoldan azmaginizi isteyirler?!
45. Allah sizin dushmenlerinizi daha yaxshi taniyir. Kifayetdir ki, Allah sizin dost ve bashchiniz olsun ve kifayetdir ki, Allah sizin yardimchiniz olsun!
46. Yehudilerden bezileri (Tovratin) kelmelerin(in) yerini (deyishib) tehrif edir ve dillerini (ereb lehcesinde oldugu kimi) eymekle ve dine tene vurmaq meqsedile deyirler: ''Eshitdik ve (batinde deyirler) itaetsizlik etdik ve eshit ki, eshitmeyesen''. (Onlarin bu sozlerinin zahiri menasi budur ki, pis eshitmeyesen. Lakin onu demekden meqsedleri budur ki, kar olasan yaxud yaxshi soz eshitmeyesen.) Hemchinin ''raina'' deyirler (ki, onun menasi ereb dilinde ''bizi riayet et'', ibrani dilinde ise ''ey bizim chobanimiz'' demekdir)! eger onlar ''eshitdik ve itaet etdik ve eshit ve bize nezer sal'' deseydiler, shubhesiz (bu) onlar uchun daha yaxshi ve duzgun olardi. Lakin Allah onlari kufrleri vasitesile lenetlemish ve (rehmetinden) uzaqlashdirmishdir. Buna gore de onlarin yalniz az bir hissesi iman getirer (ve ya onlar heqiqetlerin yalniz az bir qismine iman getirerler).
47. Ey (semavi) kitab verilmish kesler, bezi uzleri mehv ederek arxalarina chevirmemishden (cisimlerini bu hala salmamishdan ve ya ruhlarini imandan kufre dondermemishden), yaxud eshabus-sebti (shenbe gunu baliq tutan baliqchilari) lenetlediyimiz (ve eybecer hala saldigimiz) kimi onlara da lenet ederek (rehmetimizden) uzaqlashdirmamishdan qabaq yaninizda olan (din ve kitab)in tesdiqi olan (ve bu Peygemberin ve onun kitabinin sizin yaninizda olan elametleri ile uygun gelen) nazil etdiyimize (Qur`ana) iman getirin. Allahin emri hemishe yerine yetendir.
48. shubhesiz, Allah Ona sherik qoshulmasini (bu gunahi) bagishlamaz ve ondan bashqasini (yaxud ondan kichik gunahlari) istediyi shexs uchun (tovbesiz) bagishlayar. Allaha sherik qoshan kes heqiqeten boyuk bir gunah uydurmushdur.
49. ozlerini temize chixarib terifleyenleri gormedinmi?! (Besher ovladina ozunu teriflemek yarashmaz,) eksine istediyinin pak olmasini terifleyen Allahdir. (eger Allah onlari teriflemese ve onlara ozlerini teriflediklerine gore ezab verse) onlara xurma cherdeyinin uzerinde olan nazik sap qeder de zulm olunmaz.
50. Bax gor (ozlerini teriflemek ve Onun ovladi olmalarini iddia etmekle) Allaha qarshi nece yalan uydururlar. Ashkar bir gunah kimi, ele bu kifayetdir.
51. Meger kitabdan (Tovrat ve Incilden) bir pay verilmish kesleri gormedinmi ki, her but ve azgina iman getirir ve kufr eden kesler baresinde ''onlar iman getirenlerden daha dogru yoldadirlar'' deyirler?!
52. Onlardir Allahin lenet etdiyi (oz rehmetinden uzaqlashdirdigi) kesler! Allahin lenet etdiyi shexse esla bir yardimchi tapa bilmezsen.
53. Meger onlarin (Tovrat ve Incil alimlerinin) hokumetden bir paylari var (ki, peygemberlik ve hidayeti istedikleri shexse versinler)?! eger ele olsaydi, onda onlar camaata (mal ve meqamdan) hetta xurma tumunun arxasindaki noqte qeder de olsun (bir shey) vermezdiler!
54. Yoxsa onlar Allahin insanlara (Peygembere ve onun ehli-beytine) oz fezlinden verdiyi sheye gore paxilliq edirler? Heqiqeten, Biz Ibrahim ailesine kitab ve hikmet (peygemberlik, sheriet ve eqli maarif) verdik ve onlara boyuk bir hokumet eta etdik.
55. Belelikle onlarin (kitab ehlinin) bezisi ona (Muhemmede-sellellahu eleyhi ve alihi ve sellem) iman getirdi, bezisi ondan uz donderdi ve bashqalarini da ona iman getirmekden saxladi. Alovlanmish od olan Cehennem onlara kifayetdir.
56. shubhesiz, ayelerimizi (Qur`ani) ve (tovhid) nishanelerimizi inkar edenleri tezlikle (olen kimi Berzex aleminde, yaxud Allahin nezerinde tez olan Qiyametde yandirici) oda daxil edecek ve onun istiliyini onlara daddiracagiq. Derileri yanib bishdiyi zaman onlarin yerine bashqa deriler getirerik ki, ezabi (tam) dadsinlar. Dogrudan da Allah qudretli ve hikmet sahibidir.
57. Iman getirib yaxshi ishler goren kesleri tezlikle (qesrlerinin ve agaclarinin) altindan chaylar axan Cennetlere daxil edeceyik. Onlar orada hemishelik ve ebedi qalarlar. Onlar uchun orada (qadinlara xas aybashidan, pis exlaq ve emelden, cismani eyblerden) pak zovceler vardir ve onlari genish ve sabit kolge altina daxil ederik.
58. Heqiqeten, Allah size emanetleri (vacibi emelleri Allaha ve camaatin haqlarini onlara) oz sahiblerine qaytarmaginizi emr edir. Insanlar arasinda (mubahise ve dava-dalash baresinde ve ya shexsler ve hadiseler haqqinda) hokm chixaranda, edaletle hokm chixarin. Dogrudan da Allah size gozel bir oyudle nesihet edir. Heqiqeten Allah hemishe eshiden ve gorendir.
59. Ey iman getirenler, Allaha itaet edin, Onun peygemberine ve (Peygemberin mesum canishinleri olan) oz emr sahiblerinize tabe olun. Belelikle, eger (din ve ya dunya ishlerinden) bir shey baresinde mubahiseniz olsa, Allaha ve axiret gunune imaniniz varsa, onu Allaha ve Onun peygemberine hevale edin (dini ixtilafi sheriet alimi, dunya baresindeki ixtilafi ise qazi vasitesile Allahin kitabina ve Peygemberin sunnesine esaslandirin). Bu (sizin uchun) daha xeyirli ve netice baximindan daha gozeldir.
60. Meger sene nazil olana ve senden evvelkilere (kechmish peygemberlere) iman getirdiklerini guman eden, lakin (mubahise zamani) muhakimeni ona qarshi kafir olmalari emr olunmush azginlarin (kafirlerin azgin hakimlerinin) yanina aparmaq isteyen kesleri gormedin?! sheytan onlari uzun-uzadi bir zelaletle azdirmaq isteyir.
61. Onlara ''Allahin nazil etdiyine ve Onun peygemberine teref gelin'' deyildikde, munafiqlerin senden tam uz dondermelerini ve bashqalarini da saxlamalarini gorersen.
62. Bele ise, oz elleri ile etdiklerinin cezasi olaraq onlara bir musibet gelen zaman (onlarin uzrxahliq ve rusvaychiliqlari) nece olacaq? Senin yanina gelerek Allaha and ichirler ki, bizim (kafirlerin yanina muhakimeye getmekde) yaxshiliqdan ve (iki teref arasinda) barishiq yaratmaqdan bashqa bir meqsedimiz yox idi!
63. Allah onlarin qelblerindekini (ikiuzluluk ve dushmenchiliyi) bilir. Buna gore de onlardan uz chevir (mubarize ve doyush fikrinde olma), onlara nesihet ver ve yeterli ve canlarina tesir eden soz de.
64. Biz her bir peygemberi, yalniz Allahin komek ve izni ile itaet olunmaq uchun gondermishdik. eger onlar ozlerine zulm etdikleri zaman senin yanina gelseydiler, sonra Allahdan bagishlanmaq isteseydiler ve Allahin Peygemberi de (Allahdan) onlar uchun bagishlanmaq dileseydi, shubhesiz Allahin chox tovbe qebul eden ve mehriban oldugunu gorerdiler.
65. Amma bele deyildir (onlarin imanlari yoxdur). Senin Rebbine and olsun ki, onlar aralarindaki ixtilaflarda seni hakim etmeyince, sonra ise senin verdiyin hokme gore ozlerinde hech bir sixinti ve narahatliq duymayib tamamile teslim olmayinca iman getirmezler.
66. eger Biz onlara ''(cihad cebhesinde hazir olmaqla) ozunuzu oldurun ve ya oz veten ve evlerinizden chixin'' (deye) qerar verseydik, (bunu) onlarin az bir qismi istisna olmaqla, yerine yetirmezdiler. eger onlara verilen nesihetlere emel etseydiler, shubhesiz bu, onlar uchun daha yaxshi ve imanin sabitliyi ve ruhun guclenmesi baximindan daha mohkem olardi.
67. Onda Biz de mutleq onlara oz terefimizden boyuk bir mukafat eta ederdik.
68. Ve shubhesiz, onlari (etiqad, exlaq ve emelde) dogru yola hidayet ederdik.
69. Allaha ve Onun Peygemberine itaet edenler (dunya ve axiretde) Allahin nemet verdiyi keslerle - peygemberler, dogruchular, shehidler, emellere shahid olanlar ve saleh insanlarla - birlikdedirler. Onlar gozel dostlardir.
70. (Hemin shexslerle) bu (dostluq) Allah terefinden olan bir eta ve bexshishdir. Allahin (her kesin layiq oldugu dereceni ve ona munasib olan savabi) bilmesi kifayetdir.
71. Ey iman getirenler, (din dushmenleri qarshisinda) oz hazirliginizi qoruyaraq silahlarinizi goturun. Belelikle (sheraite uygun olaraq) deste-deste ve ya hamiliqla hereket edin ve kochun.
72. shubhesiz, sizin aranizda (cihada yola dushmekde) agir terpenen (ve bashqalarini da agir terpenmeye vadar eden), belelikle size bir musibet uz verdikde ''Allah mene lutf ve komek etdi ki, orada onlarla birge olmadim'' deyen de var.
73. Ve eger size Allah terefinden (qelebe ve qenimet kimi) bir lutf ve merhemet gelse, o, sizinle onun arasinda esla bir dostluq ve mehebbet olmamish (ve sizinle birge doyushde ishtirak ede bilmezmish) kimi deyer: ''Kash men de onlarla birge olub boyuk bir feyze nail olaydim!''
74. Odur ki, gerek dunya heyatini axirete satan kesler Allah yolunda vurushsunlar. Kim Allah yolunda vurusharaq oldurulse, yaxud qalib gelse, tezlikle ona boyuk bir mukafat eta edeceyik.
75. Size ne olub ki, Allah yolunda ve (o gunlerde mushriklerin hakimiyyeti altinda olan Mekke muselmanlarinin, elece de butun esrlerde zemane imperiyalarinin hakimiyyeti altinda olan) kishi, qadin ve ushaqlardan ibaret mustezeflerin (zeif hala salinib hemin halda saxlanilan tebeqenin) - hemishe ''ey Rebbimiz, bizi ehalisi zalim olan bu sheherden kenara chixart, bize oz terefinden bir bashchi ver ve bize oz terefinden bir komekchi teyin et'' deyen keslerin (nicati) ugrunda vurushmursunuz?!
76. Iman getirenler Allah yolunda vurushurlar. Kufr edenler ise azginin (haqqa itaetsizlik eden tugyanchinin) yolunda vurushurlar. Buna gore de siz sheytanin komekchileri ve dostlarina qarshi vurushun. shubhesiz sheytanin mekr ve hiylesi hemishe (Allahin tokduyu tedbir muqabilinde) zeifdir.
77. Meger (cihad hokmunden qabaq Mekkede) ''(mushriklerle doyushden) el saxlayin, namaz qilin ve zekat verin'' deyilen (lakin doyushe telesen), amma (Medinede) doyush yazilan ve qerara alinan zaman, bir destesi insanlardan Allah qorxusu qeder ve ya ondan da artiq qorxan ve ''ey Rebbimiz, ne uchun bize doyush qerara aldin (yazdin)? Ne uchun bize azaciq bir mohlet vermedin?'' deyen kesleri gormedinmi?! De: ''Dunyanin menfeeti azdir ve teqvalilar uchun axiret daha yaxshidir. (Orada) size hetta xurma cherdeyinin yarigindaki nazik tel qeder zulm olunmayacaq ve haqqinizdan kesilmeyecekdir.''
78. Harada olsaniz, hetta ucaldilmish hasarlar ve qesrlerin ichinde olsaniz bele, olum sizi haqlayacaqdir. Onlara (munafiqlere) bir yaxshiliq (servet, firavanliq ve qenimet) yetishende ''bu, Allah terefindendir'' deyerler, bir pislik (yoxsulluq, xestelik ve meglubiyyet) yetishende ise ''bu, senin terefindendir (senin nehsliyinin ucbatindandir)'' deyerler. De: ''Bunlarin hamisi Allah terefindendir'' (dunyada bash veren butun hadiseler birbasha Onun istek ve iradesi iledir, lakin onlari yaradan sebebler muxtelifdir). Bes bu qovme ne olub ki, sozu derk etmek istemirler?
79. (Ey insan,) sene yetishen her hansi bir yaxshiliq Allah terefindendir (onun sebebi Allahin rehmetidir) ve sene yetishen her hansi bir pislik senin oz terefindendir (onun sebebi senin gunahlarindir). (Ey Peygember,) Biz seni insanlara elchi olaraq gonderdik. Allahin (senin peygemberliyine) shahid olmasi kifayetdir.
80. Allahin peygemberine itaet eden kes, eslinde Allaha itaet edib ve kim uz donderse, Biz seni onlarin (emelleri) uzerinde gozetchi gondermemishik.
81. Onlar (senin yaninda) ''itaet edenlerik'' deyirler. Senin yanindan chixanda(n sonra ise) onlarin bir destesi oz gece yigincaqlarinda, bashlarinda senin dediyinden bashqasini ve ozlerinin senin yaninda dediklerinden bashqa shey dolandirirlar. Allah onlarin geceler bashlarinda dolandirdiqlarini yazir. Odur ki, onlardan uz donder ve Allaha tevekkul et. Allahin ishleri ohdesine goturmesi kifayetdir.
82. Bes meger onlar bu Qur`anin (maarifi) baresinde dushunmurler?! eger o, Allahdan qeyrisi terefinden olmush olsaydi, shubhesiz, onda choxlu ziddiyyet tapardilar.
83. eger onlara emin-amanliq ve ya qorxu (muselmanlarin qelebesi ve ya meglubiyyetinin sebebi) baresinde bir xeber chatsa (arashdirmadan) onu yayarlar, halbuki eger onu Allahin peygemberine ve ozlerinin ixtiyar sahiblerine hevale etseydiler, shubhesiz onlardan arashdirma ehli olanlar onun heqiqetini derk ederdiler (ve bir chare yolu tapardilar). eger Allah size lutf ve merhemet gostermeseydi, shubhesiz ki, az bir qisminizi chixmaqla haminiz sheytana tabe olardiniz.
84. Odur ki, Allah yolunda vurush. Sen yalniz ozun (oz vezifen) uchun mesuliyyet dashiyirsan. Mominleri de (cihada) heveslendir. umid var ki, Allah kafirlerin bela ve zererin(den siz)i saxlasin. Allah daha artiq bela ve daha agir ceza verendir.
85. Kim (her hansi bir xeyir ishde Allah ve ya mexluq yaninda) gozel vasitechilik etse, hemin ishden ona pay (dunyada ve axiretde savab) chatacaqdir. Hemchinin kim pis vasitechilik (her hansi bir nahaq ishde ve ya leyaqetsiz bir shexsin xeyrine vasitechilik) etse, ona da hemin ishden (ishin gunah ve ezabindan) pay dushecekdir. Allah hemishe her sheye qadir ve her sheyi qoruyandir.
86. Size salam verildikde siz ondan daha gozel ve yaxud onun kimi bir salam(la cavab) verin. shubhesiz, Allah her sheyin hesabini aparandir.
87. Tek olan Allahdan bashqa bir tanri yoxdur. Sizi mutleq, (qebirlerinizden) baresinde hech bir shekk-shubhe olmayan Qiyamet gunune (hesaba) toplayacaqdir. Sozde kim Allahdan daha dogruchu ola biler?!
88. Bes size ne olub ki, munafiqler baresinde iki deste olmusunuz (bir desteniz onlara terefdar, diger bir deste ise muxalif olub), halbuki Allah onlari etdiklerine gore kufr ve azginliq halina salmish ve qelblerini alt-ust etmishdir! Allahin oz azginligi icherisinde boshladigi kesi hidayet etmek isteyirsiniz?! Allahin oz azginligi icherisinde boshladigi shexs uchun (onun yaxshiligina dogru) esla bir yol tapa bilmezsen.
89. (Bu aye kitab ehli ve mushriklerden olan kafirlerin oz mushrik qohum ve dostlarinin icherisinde olanlar baresindedir.) Onlar sizin de ozleri kimi kafir olmanizi isteyirler ki, bir-birinizle beraber olasiniz. Buna gore de onlar Allah yolunda (ve dini qebul etmelerini subuta yetirmek uchun Islam diyarina) hicret etmeyince, esla onlardan dostlar goturmeyin. Belelikle eger (bu ishden) uz donderseler onlari (mushrikler kimi) harada tapsaniz tutun ve oldurun. Onlardan hech vaxt dost ve komekchi goturmeyin.
90. Sizinle aralarinda ehd-peyman olan bir desteye birleshenler ve ya sineleri sizinle, yaxud oz tayfalari ile vurushmaqdan tenge gelmish halda sizin yaniniza gelenler (bu hokmden) mustesnadirlar. eger Allah isteseydi, shubhesiz, onlari sizin ustunuze salar ve onlar mutleq sizinle vurushardilar. Buna gore de eger sizden uzaqlashsalar, sizinle vurushmaq istemeseler ve sulh teklifi verseler, onda Allah sizin uchun onlara qarshi (onlara hucum etmeye) bir yol qoymamishdir.
91. Tezlikle (hem) sizden amanda ve (hem de) oz qovmlerinden xatircem olmaq isteyen diger bir deste ile qarshilashacaqsiniz. Onlar her defe kufre ve muselmanlarla doyushe chagrilanda, ona teref qayidirlar. Belelikle, eger onlar sizden uzaqlashmasalar, sulh teklifi ireli surmeseler ve sizden el chekmeseler onda, onlari harada tapsaniz tutun ve oldurun. Size uzerlerinde achiq-ashkar hokmranliq bexsh etdiyimiz kesler onlardir.
92. Hech bir momine sehv ve xeta (tamamile xeta uzunden bash veren ve ya qesden edilene oxshayan xeta) istisna olmaqla hansisa bir momini oldurmek yarashmaz (ve bu hem agil, hem de sheriet baximindan da reva deyildir). Kim sehven bir momini oldurse, (qetlin keffaresi olaraq) bir momin qulu azad etmeli ve oldurulenin qohumlarina (qanbahasini) bagishlamadiqlari teqdirde qanbahasi vermelidir. eger oldurulen shexs sizinle dushmen olan bir desteden, ozu de momin olsa, onda (keffare olaraq) momin bir qulun azad edilmesi vacibdir (ve qanbahasi lazim deyildir). eger sizinle aralarinda (sulh ve ya himaye) ehd-peyman(i) baglanmish bir desteden olsa, onda onun qanbahasi qohumlarina verilmeli ve momin bir qul azad edilmelidir. (Qul) tapmayan kes dalbadal iki ay oruc tutmalidir. (Bunlar) Allah terefinden olan bir tovbedir. Allah hemishe (her sheyi) bilen ve hikmet sahibidir.
93. Kim bir momini qesden oldurse (ve bu emeli halal hesab etse), onun cezasi Cehennemdir ki, orada ebedi qalacaqdir. Hemchinin Allah ona qezeb eder, onu oz rehmetinden uzaqlashdirar ve onun uchun boyuk bir ezab hazirlayar.
94. Ey iman getirenler, Allah yolunda (cihad etmek uchun) sefere chixdiginiz zaman diqqetle arashdirma aparin ve size salam veren ve zahirde Islama mensubiyyet bildiren shexse, dunya heyatinin menfeetini elde etmek isteyerek (bu behane ile onu oldurmek uchun) ''sen momin deyilsen'' demeyin, halbuki Allah yaninda choxlu qenimetler vardir. Bundan qabaq siz de, Allah (heqiqi imanla) sizin boynunuza haqq qoyana kimi ele idiniz (dilde iman getirdiyinizi bildirir ve hemchinin dunya menfeeti uchun adam oldururdunuz). Buna gore de gerek arashdirma aparasiniz. Heqiqeten Allah etdiklerinizden xeberdardir.
95. Cisminde xesaret ve diger uzru olmadan (mustehebbi ve ya vacibi-kifayi) cihada getmeyib (evde) oturan mominler, Allah yolunda mal ve canlari ile cihad edenlerle esla bir deyildirler. Allah mal ve canlari ile cihad edenleri (evde) oturanlardan (yuksek) bir derece ile ustun etmishdir ve Allah onlarin her birine (iman ve emeli muqabilinde) yaxshi bir mukafat ved etmishdir. Allah cihad edenlere (evde) oturanlardan daha boyuk mukafatla ustunluk eta etmishdir,
96. oz terefinden (dunya ve axiretde) dereceler, bagishlanmaq ve rehmetle! Allah hemishe bagishlayan ve mehribandir.
97. Heqiqeten melekler ozlerine zulm etmekde olan keslerin canlarini alarken (onlara) deyecekler: ''(Din baximindan) ne (veziyyet)de idiniz?''. Deyecekler: ''Biz yer uzunde (iman ve emel cehetden) zeif (veziyyetde saxlanilmish halda) idik''. Melekler deyecekler: ''Meger Allahin yeri genish deyildi ki, orada (kufr muhitinden Islam muhitine) hicret edeydiniz?!'' Odur ki, onlarin yerleri Cehennemdir ve ora chox pis bir donush yeridir.
98. Hech bir charesi olmayan ve (hicret etmeye) hech cur yol tapa bilmeyen zeif salinmish kishi, qadin ve ushaqlar (hakim qudretin ve ya elm oyrenmeye mane olan muhitin zeif hala saldigi bu kesler) mustesnadirlar.
99. Buna gore de umid var ki, Allah onlari efv etsin. Allah hemishe chox efv eden ve bagishlayandir.

Категория: QURANI KERIM-TERCUME | Просмотров: 1767 | Добавил: sahil | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
         KITABXANA
1.5
           QURAN OXU               QURAN DINLE       ISLAMI SAYTLAR
EHLIBEYT-MOIZE.UCOZ.RU
ISLAM-AZERI.AZ
AHLIMAN.COM
MUSELMAN.WS
DEYERLER.ORG
HAQQYOLU.COM
AHLALBAYT.RU
ISLAMMEKTEBI.ORG
SIZINYOL.COM
ZEKA.AZ
HZ-ALI.TK
ZEHRANET.COM
ISLAMAZ.COM
SONUMID.TK
HILAL.AZ
ISLAMINSESI.AZ
FAKTXEBER.COM
NOOR.AZ
AHLIBEYT.AZ
AHLIBEYT.GE
KOVSER.AZ
BIRLIK.AZ
IMAN.GE





ГлавнаяРегистрация Вход
seo анализ